Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Wątek: [mechanika] M60B30 a M60B40

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Inne są ( jak już wspomniano )- kolektor dolotowy (chociaż nie zawsze )- różnica jest w średnicy kanałów dolotowych - 37mm vs 42mm i innej pojemności kolektora , przepływomierz i dolot, inne przełożenie dyfra ( nie jestem pewien czy w e38).


    Dme jest to samo - więc może zostać ( odpada problem z ews'em) - chociaż chodzą słuchy, że jest różnica w mapach (jest to niepotwierdzone). Ogólnie b40 może chodzić na całym osprzęcie z b30 - wystarczy przerzucić sam goły silnik ( kolektor , dolot itp zostają ) - jednak dla pewności, że skład mieszanki będzie zawsze optymalny (szczególnie na zimnym silniku kiedy nie brane są pod uwagę wskazania sond ) lepiej wrzucić przepływkę i dolot i kolektor z 4.0.

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemek22
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    242
    BMW
    740 manual 95 / 750iL 95 / 740IL 2001
    Skąd
    Lubuskie
    Dobra zebrałem już dosyć informacji,ale jednak złożyłem swój 3.0 a 4.0 odłoże na półke i przyszykuje go na wakacje:)
    Banditen Motor Wagen

  3. #13
    Ech szkoda...

    4.0 jest miłe ;)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •