Ejj ejj i tak wszyscy wiedzą, że wagarowałem na fizyce tak samo jak i na chemii ;DZamieszczone przez ArekLand
Co do zaworków mam kolejny ciekawy trop!
http://www.realoem.com/bmw/showparts...=64&fg=18&hl=5
Te zawory pochodzą z E60 i zakończono ich produkcję w 09/2004 a więc ich zamiennikiem są wszystkie nowsze, czyli te z niższym zaworem!
Dla przykładu podam aukcję zaworów które były produkowane do 2004 roku
http://www.allegro.pl/item983070145_...1_e63_e64.html
http://www.realoem.com/bmw/partxref....915&showeur=on
A więc te nowsze muszą być absolutnie zgodne z elektryką poprzedników.
tutaj przykład nowszych z charakterystycznie krótszymi zaworami
http://www.allegro.pl/item983053710_...w_e60_e61.html
http://www.realoem.com/bmw/partxref....6411+6+931+708
I mam kompletny rebus ;D były w końcu różnice czy nie były? Skoro w wypadku E60 czy krótkie (nowsze) czy długie (starsze) nie mają znaczenia.
Kolejne elektrozawory były montowane w X5 i są 2 rodzaje.
Te montowane w X5, które były dłuższe były tymi samymi co idą do E39, E38
http://www.allegro.pl/item970571440_...ktrozawor.html
http://www.realoem.com/bmw/partxref....995&showeur=on
Te krótsze z X5 były montowane także do:
http://www.allegro.pl/item1002296032..._e53_e_53.html
http://www.realoem.com/bmw/partxref....652&showeur=on
Chyba najprościej jednak będzie jak ktoś da rade zmierzyć oporność, którychkolwiek zaworów od E60 ;D