Witam szanownych kolegów mam zamiar kupić e65 i waham się czy 730d czy 740d czytałem posty na forum ale chciałbym opinie o tych silnikach i czy 740d jest awaryjny silnik bo chodzą takie opinie ze to nie udany.
Wersja do druku
Witam szanownych kolegów mam zamiar kupić e65 i waham się czy 730d czy 740d czytałem posty na forum ale chciałbym opinie o tych silnikach i czy 740d jest awaryjny silnik bo chodzą takie opinie ze to nie udany.
Widac ze za malo poczytales.Ostatnio bylo dosyc duzo o tych silnikach.Poszukaj dokladniej.
no wlasnie czytalem ale nie wiem dokladnie czy 740 d to dobry wybor ciezko wywnioskowac jakie ma wady i zalety i ile pali w miescie bo glownie w miescie sie poruszam do szybkiej jazdy mam w220 s500 wiec mysle tez o 730d prosze pomozcie koledzy.
Sam mam 740d i jakoś nic mi się nie przydarzyło, nie ukrywam, że przed kupnem też miałem wątpliwości co do tego silnika wolałem 745. O kupnie zadecydował rozsadek bo trafił się zadbany egzemplarz ale właśnie z tym silnikiem. Po przejażdżce bylem mile zaskoczony kultura pracy i osiągami biorąc pod uwagę, że to diesel :D Co do spalania moja pali w mieście mi średnio 10-13 zależny od jazdy ale w trasie przy spokojnej jeździe okolicy 100km/h można zejść do 6. Jak masz możliwość przejedz się takim autem i sam wtedy ocenisz czy sprosta twoim oczekiwaniom.
no właśnie mam do kupna 740d i się waham chodzi o silnik czy wadliwy i spalanie waham się miedzy 730d. kusi mnie 740d bo mam w220 s500 ale słyszałem ze 740d to lipa i stad moje zapytania pomóżcie koledzy jakie są wasze szczere opinie?
Wiesz co ja mam A8 4.2 benzyna. Ale miałem okazje jechać kilka razy 3.0d, bo swego czasu szukałem e65. Tak więc w mieście pali 10-11l także pomiędzy spalaniem 3.0 a 4.0 motoru nie ma różnicy. W 3.0 co się doczytałem i obiło mi się o uszy jest bardziej awaryjny od 4.0. Coś tam było z wtryskiwaczami i turbo. Jeśli chodzi o 3.0 osiągi nie ma źle aż tak. Zbierać się zbiera tylko wiadomo nie jak 4.0. Wiadomo u nas ropa jest dość słabej jakości i nawet te wzbogacane też :/
Ja też się A8 po mieście poruszam i nie ma aż takiej tragedii. Wiadomo jak zaczniesz wciskać gaz i szaleć to skacze do 19-20l, a tak normalnie to jest 14-17l, czyli do opanowania. No a jeszcze pytanie skąd jesteś... też ma na pewno znaczenie.
Aha a co do kwestii wyposażenia to 3.0d to podstawowa jednostka czyli w standardzie nie wiele jest.... Ale webasto tak:D
Przede wszystkim trzeba ustalic co sie rozumie przez slowo MIASTO??
Miasto typu:Warszawa,Krakow czy WROCLAW??Ja we Wroclawiu z rana czy po 16:00 jade 9km czasem 1,5h!!! I wtedy spalanie jest strasznie duuuuze.A o 22:00 ta sama trasa jade w 10min i spalanie jest niziuuutkie.
A jak ktos mowi miasto" np: bez obrazy ..jakas miejscowosc 5tys. mieszkancow to spalanie jest inne.Mieszkalem przez miesiac w miesci 10tys i spalanie w e65 735i(fakt ze benzyna) mialem nizsze o okolo 6l niz we Wrocku!!!
Takze uscislij ile km robisz w ile minut po SWOIM MIESCIE.
Latwiej by bylo jakbys dokladnioej wypelnil profil.
Pozdrawiam
A poza tym ekonomiczne e65? Hmm jak się coś zepsuje to powodzenia. Dla mnie nie jest to auto na codzień
Witam ponownie szanownych kolegów dokladnie chodzi mi o eksploatacje i naprawy czy 740d to awarytjny silnik spalanie podejrzewam nie bedzie wyzsze duzo od 730 d.natomiast drugie pytanie czy 740d jest gieldowo drozszy od 730d czy ceny sa porownywalne. wacham sie nad 740d gdyz znajomi mi odradzaja mowia ze to awaryjny silnik ale zaden z nich nie ma takiego auta wiec te opinie to z plotek dlatego wrocilem sie do was koledzy o poimoc.
Ja powiem tak ja swój egzemplarz musiałem zapłacić sporo więcej niż cena giełdowa ale są tego plusy, że w czasie eksploatacji nie dokładasz 20tyś. bo przypadkiem sprzedający zapomniał o czymś powiedzieć :D dużo jest bredni i fantazji w opisach autach, najważniejsze są fakty masz faktury serwisowe wpisy w książce w Polsce a nie z kosmosu to już w miarę pochodzenie auta znasz, jeśli chcesz kupić okazje to grubo się zastanów-promocje to tylko w biedronce i tez nie do końca :) w tych czasach moje zdanie-kieruj się rozsądkiem. Fakt faktem po pół roku eksploatacji widzę że ceny strasznie spadają :( A co do awaryjności myślę, ze jak kupisz auto z oryginalnym w miarę nie dużym przebiegiem to nic się nie będzie działo, każdy pisze, że awaryjny ale co niby jest awaryjne nikt nie potrafi powiedzieć. Ja u siebie naftę leje pod warunkiem dobrą i lata jak marzenie. Byłem w stanach po przylocie po półtora miesiąca stania w garażu (akurat w Polsce były niezłe mrozy) odpalił jak w lato :D
:d nafte:D
Sprzedajesz swoje 740d po pół rocznej eksploatacji, bo ceny spadają? Tak jeśli byłbym zainteresowany - ile wizyt w ASO odbyłeś i ile faktur masz w ręku z tych wizyt oraz na jaką kwotę? Z gory dzięki za odpowiedź :)Cytat:
Zamieszczone przez fajkowski281181
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11054348
Jedna faktura na 9tyś. reszta jakieś pierdoły po kilkanaście stówek. Ja osobiście byłem raz w Białymstoku tak rutynowo sprawdzić auto, wcześniej auto było serwisowane w Łodzi.
Hmm dziwne.... to często :D Tyle kasy wsadziłeś i sprzedajesz :/
dla mnie jest dziwne bo kolega opisywal w jakim super stanie jest auto ktore nabyl a tu takie wydatki, 9 tys plus pare razy po kilkanascie stowek :/ to nie sa male wydatki
serwis pozakupowy kosztuje chyba jednak troche mniej
Nie ja wsadziłem tylko poprzedni właściciel, jak piszesz,ze 9 kola na e65 w serwisie jest dużo to masz ogromna wiedzę serwisowa, szkoda pisać.
Wynika więc z tych pokrętnych wyjaśnień, ze odpowiedz na moje pytanie odnośnie TWOICH kosztów serwisowych to była ściemą, bo wychodzi ze owe koszta ponosił poprzedni właściciel... Czyli wszystko jasne :)Cytat:
Zamieszczone przez fajkowski281181
Ja ciągle jestem zdania, ze diesel V8 wymaga na prawde sporych zasobow gotowki pod ręką na sewis i obsługe eksploatacyjna - duzo wikesze niz R6. Nie sztuka jest 740d/745d kupic, sztuka jest go utrzymac w dobrym stanie i nie pluc sobie w twarz wywalania ogromu kasy na jego serwis.
Sam myslalem o 745d pod kątem następcy ale dochodze do wniosku ze przy aucie 4-5cio letnim z tak mocnym i skomplikowanym silnikiem, przy uzywce nie wiadomo jak traktowanej, zakup diesla V8 jest nierozsadnym rozwiazaniem i skonczy sie predzej czy poźńiej kosztami, ktorych bede zalowal. Jak ktos jest entuzjasta i kupuje to auto z perspektywa wkladania kasy tyle ile bedzie trzeba, to jego sprawa, ja uwazam ze w temacie 740d vs 730d jednak wybor rozsadniejszy to 730d.
pewnie ze nie jest to duzo, ale Ty opisales jak bys to Ty wlozyl tą kase po zakupie bo o to pytal sie Zodiac no i te pare razy po kilkanascie stowek.... a ze faktury sa od poprzedniego wlasciciela to zmienia postac zeczyCytat:
Zamieszczone przez fajkowski281181
ta,po kilkanaście stówek to ja w 3,0d zostawiam w serwisie,a robię tylko to co auto naturalnie wyeksploatuje.
pzdr.
trzeba przyznać kolega Fajkowski ma fajną tą 740d z wyposażenia również i podobnie jak nas zapewnia jej stan techniczny. Nic tylko pogratulować:) Druga sprawa taka że, zasób gotówki też nie jest nu obcy.
Tylko zastanawia mnie jeden fakt, jeśli auto jest w tak dobrym stanie i nabył je stosunkowo nie dawno to czemu na forum był poruszany temat jej sprzedaży?? :/ Pozdrawiam
Tylko zastanawia mnie jeden fakt, jeśli auto jest w tak dobrym stanie i nabył je stosunkowo nie dawno to czemu na forum był poruszany temat jej sprzedaży?? :/ Pozdrawiam[/quote]
Bo mam tak, że co nie kupie za auto to pół roku mi się nudzi :( Zawsze mi się marzyło e65 ale jak już człowiek ma to już inne zmysły po głowie chodzą. Mam ojca w USA i stwierdził,że kupiłem auto jak dla niego-czyli staruszka :D Nie powiem mam ochotę kupić nawet M5 e39, jakieś autko 400KM, szukałem długo M3 e46 ale stan ich był dość niezadowalający, z drugiej strony dać kupę kasy za e46 to wolałem E65 :D
No racja. E46 M3 to jest coś. Mój kumpel miał piękną.... a stan to idealny:)