Witam mam pytanie mianowicie czy obudowy lamp przednich z xenonem i bez ,po i przed liftingiem czyms sie roznia
Wersja do druku
Witam mam pytanie mianowicie czy obudowy lamp przednich z xenonem i bez ,po i przed liftingiem czyms sie roznia
no troche sie na pewno różnią. Zauważ że np szkło(przedlift) i plastik(polift) czołowe mają inny kształt więc i plastik do którego przylegają będzie troche inny :) Chociaż dolna krawędź obudowy na rysunkach wydaje się taka sama. Numery jednak są inne. Jakies tam różnice pewnie są ;)
Przedlift
http://www.realoem.com/bmw/showparts...89&hg=63&fg=05
Polift
http://www.realoem.com/bmw/showparts...49&hg=63&fg=05
Lampy przed liftem z xenonem i bez mają taką samą obudowę.
Po lifcie chyba była jakaś różnica...
Ja mam peknieta obudowe w xenonie po FL pare razy to kleilem ale to nic nie daja bo ciagle paruje a caly srodek jest ok i mam dylemat kupic nastepny xenon za 1000 czy normalna lampe za 300 i wykorzystac obudowe
W polifcie obudowa pod xenon ma inny nr niż obudowa pod zwykłą lampę :/
Z kolei lampy z xenonem przedliftowe i z xenonem poliftowe różnią się na 100% (miałem takie i takie).Cytat:
Zamieszczone przez sylwekk
Czyli elementem różnicującym był lift a nie była nim obecność xenonu. :)
nie wiem jak tam z numerami ale obudowy po lifcie do xenonu i bez są takie same przerabiałem ten temat z kolegą , też miał pęknięta obudowe przełożyliśmy bebechy i jest ok wrazie gdyby to mam na sprzedaż lamy po lifcie bez xenonu jak co to na pw .......
Te po liftingu różnią się tym,że......się może spalic auto tak jak to było u mnie ;(
Chcesz powiedzieć, że z powodu lamp spalił Ci się samochód?? Powiedz jeszcze, że stało się to samoistnie, bez wcześniejszej ingerencji w instalację...Cytat:
Zamieszczone przez Damian 1986
Zapewne z racji innej naklejki :PCytat:
Zamieszczone przez Damias
U szajboosa przerabialiśmy temat ksenonu, i obudowy nie różnią się praktycznie niczym poza tą jedną naklejką(na jednej ma "xenon", a na drugiej "h7"). Różnica jest tylko wewnątrz, odłyśnik z soczewki(pod palnik, a nie h7) i przesłona są inne(ksenon świeci inaczej niż halogen).
Sam główny odbłyśnik też jest taki sam w wersji xenon i h7 z soczewką.
Nawet jest miejsce na obudowie z h7, żeby przykręcić przetwornicę do palnika.
Możliwe :) Nie porównywałem nigdy tych obudów więc napisałem tylko o nr z etk ;)Cytat:
Zamieszczone przez cursor
Rok auta '94,ale lampy były po lifcie. Kupiłem takie, jeździłem pół roku, wszystko było ok, do czasu jak w pewną pechową sobotę dziewczyna zrobiła ok.30km i przyjechała do domu, po 10 -15 minutach wył alarm, lookają do okna i :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: !!!!!!!!!!!! Dobrze,że mieli węże ogrodowe,bo spaliła się się "tylko" i "aż" cała komora silnikowa. Ja przyjechałem na gotowe,bo akurat mnie nie było.
Przetwornica jest z dołu lampy. Jej obudowa to jakiś odlew (chyba aluminium, nie przypatrywałem się dokładniej) a z góry i z dołu jest skręcona blachą. I ten odlew był był z jednej strony wytopiony!!! Widac było, że zaczęło się palic na rogu maski. Wiec obstawiam przetwornicę.
wszystko ok , ktoś skaszanił Ci instalacje i widze że głowy nie dajesz że to przez lampe , więc nie siej takich bzdetnych plot że przez poliftową lampe spaliło Ci sie auto , bo chyba będziesz pierwszy na tym forum któremu od lampy poliftowej spaliło się auto :hah: :hah: :hah: :hah:
Kolego wisior, to było napisane żartobliwie,wiec nie rzucaj się jak ryba bez wody!
Cytat:
Zamieszczone przez Damian 1986
widze że zrozumiałeś , że się zbłazniłeś , i nie pozostało ci nic innego jak tylko skomentować to w taki sposób jak powyżej , brawwwwo , uważam tą dyskusje za zakończoną .............