Mam pytanko:
Gdzie znajduję się regulator ciśnienia paliwa, czy przy pompie paliwowej czy gdzieś pod maską??
Wersja do druku
Mam pytanko:
Gdzie znajduję się regulator ciśnienia paliwa, czy przy pompie paliwowej czy gdzieś pod maską??
Podłącze się pod temat.Mam pytanie, jakie będą objawy padniętego regulatora
W m30 znajduje sie przy listwie wtryskowej
Już szukam wszelkich przyczyn długiego odpalania rano i wydaje mi się ze to może być regulator ciśnienia paliwa bo muszę ja dość długo pokręcić i zaskakuje jak dostanie paliwo . Jak jest ciepła zaskakuje od razu bo trzyma ciśnienie, już sam nie wiem... Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Regulator w m60 znajduje się na końcu listwy wtryskowej ( po prawej stronie).
zaloz zaworek zwrotnyCytat:
Zamieszczone przez qba740
a czy ten zaworek zwrotny znajduje się przy pompie ??
Zakladalismy kiedys u znajomego taki zaworek w tds-ie,bo paliwo sie cofalo i rano musial ostro pilowac zanim zaciagnol.Zaworek wstawilismy na wezu,ktory i dzie do pompy
No właśnie ja mam to samo. A taki zaworek trzeba szukać pod model auta czy wszystkie modele e32 maja taki sam i gdzie można czegoś takiego szukać ??
Powinny byc w sklepie z czesciami,a jak nie ma od reki to sciagna zaden problem.Co do typu to nie ma chyba wiekrzego znaczenia, on ma poprostu pyszczac tylko w jedna straone .Dla pewnosci zobacz zeby zgadzal sie z przekrojem wezy u Ciebie.
tylko Panowie nie tędy droga.
Jesli zaworek to w systemach co pompa ssie paliwo jak właśnie w TDS a nie w układzie gdzie pompa w zbiorniku podaje pod ciśnieniem paliwo. Zaworek zwrotny nic nie da,
Jeśli regulator przepuszcza paliwo to i przy 20-tu zaworkach zwrotnych będzie przepuszczał paliwo :/
Czyli Sylwek7 według Ciebie to jest ewidentna wina regulatora?
W ogóle nie znam tematu :/Cytat:
Zamieszczone przez qba740
Napisałeś że ciężko odpala i że podejrzewasz regulator. Nie wiem jak to stwierdziłeś, ale na pewno zawór zwrotny w PB nie ma sensu
Sprawdź dokładnie manometrem jakie jest cisnienie paliwa, jakie jest rano przy kręceniu i podaj wyniki. Poszukamy dalej :)
Na tym etapie nie jestem w stanie stwierdzic czy to właśnie regulator, choc objawy są właśnie takie :)
Nie sprawdzałem ciśnienia paliwa ale jakiś miesiąc temu wymieniałem pompę paliwa więc wydaje mi się że ciśnienie powinno być dobre, bo jak jest ciepła odpala bez problemu bo jest w układzie ciśnienie stąd te moje przypuszczenia o regulator ciśnienia paliwa, co o tym sądzisz??
Jest taka możliwość i przypuszczenie ma oczywiście sens więc sprawdź czy to ciśnienie jest. Może byc równie dobrze, że pompka trefna ;)
Przyczyna może być zupełnie inna. Być może masz nieszczelne przewody paliwowe ( śmierdzi czasem paliwem rano? ) Paliwo ucieka bardzo powoli z przewodów gdy auto długo stoi a potem musi chwile dojść zanim dotrze do wtryskiwaczy przy odpalaniu.Cytat:
Zamieszczone przez qba740
Ja tak chyba mam ale nie wiem przez które przewody... które przewody warto w M30 wymienić w takim przypadku?
Czy masz tak czasem że po dłuższym postoju odpali i zatrzęsie autem jakby palił na 2-3 cylindry przez pierwsze parę obrotów? U mnie właśnie tak jest.
Aha pompa paliwa chodzi w M30 w momencie kręcenia rozrusznikiem w M60 nie wiem.
Pozdrawiam