Witam, mam pytanko do fachowcow.
Mam luzy na gumach na drazku kierowniczym srodkowym, czy jest mozliwosc wymiany samych czesci metalowo gumowch, czy trzeba wymienic caly drazek srodkowy?
Dzieki z gory.
Wersja do druku
Witam, mam pytanko do fachowcow.
Mam luzy na gumach na drazku kierowniczym srodkowym, czy jest mozliwosc wymiany samych czesci metalowo gumowch, czy trzeba wymienic caly drazek srodkowy?
Dzieki z gory.
Jest mozliwość wymiany samych przegubów, ale sam sobie tego nie zmienisz - robia to wyspecjalizowane warsztaty
A czy wymieniać drążek czy naprawiać? Ile osób tyle opinii ;)
Thx Sylwek, ale czy jest mozliwosc np na prasie hydraulicznej zdjac stare elementy metalowo-gumowe i czy mozna dokupic nowe... nie inwestujac w caly drazek srokowy?
Na drążku środkowym nie ma tulei gumowo metalowych a dwóch przegubów sam nie wymienisz,tylko wyspecjalizowane warsztaty mogą tego się podjąć.
a jaka cena za regeneracje? Ja mam 3 takie rozwalone drążki :))Cytat:
Zamieszczone przez marek1132
Kolekcjonuje je bo szkoda wyrzucać złomu ;)
Kiedyś był gość z Oleśnicy który sprzedawał drążki środkowe bardzo tanio, za 85 pln chyba... nie były to jakieś zregenerowane? :)
Pozdrawiam
okazja za nowego myle :
http://www.allegro.pl/item949625708_...e_bmw_e32.html
Ja bym na tym nie oszczędzał. układ kierowniczy jednak jest bardzo ważny. Wole nowe części.
Jeśli chodzi o koszt regeneracji to ponad 100zł,w Częstochowie jest jeden dobry sprawdzony zakład (choć pewnie jest więcej).
Jezeli nowy kosztuje 200zl, a regeneracja starego ponad 100z, to chyba nie ma nad czym sie nawet zastanawiac tylko brac nowy,ale to tylko moje zdanie
Dobry kosztuje 480~500 ale każdemu wedle upodobań.
Porownanie tyczylo sie tego z tymJezeli chodzi o mnie osobiscie preferuje nowe czesci w orginale.Cytat:
Zamieszczone przez marek1132
Tanie, ja kupowałem TRW za 280 pln a mogłem mieć Lemforder-a za 400 pln. Jakiej firmy jest za 500 pln? Lemforder z napisem BMW z ASO?Cytat:
Zamieszczone przez sz4l0ny
Pozdrawiam
Nawet byś nie poznał,która część była regenerowana ;).Tak jak pisałem wcześniej,znam jeden wyspecjalizowany zakład w Częstochowie zajmujący się regeneracją zawieszeń,sam byłem pod wrażeniem kiedy ze znajomym odbieraliśmy części do jego e34 po regeneracji,wszystkie sworznie w niczym nie różniły się od orginału...Cytat:
Zamieszczone przez MNIH
Tak jak wspominalem wczesniej,kazdy ma prawo miec swoje zdanie,a to forum jest po to, by je na nim wyrazic.Mnie z wygladu podoba sie Mercedes,a jednak to nie to samo co BMW.Cytat:
Zamieszczone przez marek1132
Baiano mogę Ci sprzedac drążek TRW za około 200zl(dokładnie powiem w poniedziałek)...Lemfordera sporo poniżej 400...Trw moim zdaniem wystarczy w zupełności...Ale musisz podjechac kawałek do Olsztyna :] szkoda nerwów na regenerację...chociaż zależy kto robi ale w tym rozrachunku brałbym TRW - tymbardziej że masz "klubową" zniżkę bo detal to 330 :]
Panowie, jakie są objawy zużycia się owego drążka?
Może pukać przy 100 km/h ale różnie z tym bywa. Najlepiej podnieś auto (jedną stronę) na podnośniku wysoko do góry i spróbuj poruszać kołem jednym - jak się uda i jeśli coś lata tył przód pod podwoziem to na pewno ten drążek.Cytat:
Zamieszczone przez Immeth
U mnie na obniżonym zawieszeniu sypał się ciągle - dlatego nie długo wymieniam na serie.
Pozdrawiam
Jak masz już zużyty będzie pływać w koleinach...
Ja mam obniżone 7 i trzy lata temu kupiłem ten drążek z wyższej półki,spokój mam do tej pory.
Myślę że na tym nie ma co oszczędzać podobnie jak na wahaczach...
Wyższej półki tzn? Ile km zrobiłeś i po jakich drogach? Ile masz obniżone?Cytat:
Zamieszczone przez Dzuda
Pozdrawiam
Dokładnie nie pamiętam ale ok 400zl po zniżkach. KM?? hmm ok 30tysia może więcej
a obniżone auto nie wiem o ile,ale miska nad asfaltem jest ok 9cm bo tel Nokia E51 pod miskę sie nie mieści więc jest raczej nisko...
Moja 7-em też przy samej ziemi leży.Cytat:
Zamieszczone przez Dzuda
Właśnie mi pływa na koleinach, objaw się uwidocznił przy powrocie na felgi aluminiowe z zimowych. Brałem pod uwagę, że trzeba wymienić tylko 4 końcówki dr. kier. (widoczne luzy przy ruszaniu kierownicą na postoju) jeśli jeszcze dojdzie drążek to pociągnie po kieszeni
:?
to się lepiej przygotuj... mi się jeszcze żadna z końcówek nie posypała a wymieniałem je ostatnio jak kupiłem auto czyli z 50 kkm temu. Za to drążki już 3 :)Cytat:
Zamieszczone przez Immeth
Pozdrawiam