Potrzebuje wymienić klocki z tylu. Jaki klucz jest potrzebny by odkręcić śruby przy tylnym kole?
Wersja do druku
Potrzebuje wymienić klocki z tylu. Jaki klucz jest potrzebny by odkręcić śruby przy tylnym kole?
Ampul 7mm.
To wszystko
17 do odkrecenia koła
ampul 7 mm
średni młotek
wydaje mi się że to wystarczy :D
Ampul przepraszam jaki to klucz?Cytat:
Zamieszczone przez jarek88
inaczej imbus
ja do tych kluczy uzylem tez czegos jak wd40 ale do odrdzewiania srób, bo niemogłem odkrecic zacisku...
to do tej listy mozna dorzucuc jeszce cos na "zmiekczenie" sruby :)
Jedno koło zrobione. Ale problem jest przy drugim a mianowicie nie mogę schować tłoczka by włożyć nowe klocki. Jakąś rada?
Dwie półmetrowe łyżki i wciskasz bez problemu.Cytat:
Zamieszczone przez rodzinabmw
Dokładnie albo 2 długie grube śrubokręty
Po prostu musi wejść.
No chyba że korozja na tłoczku to potrzebny zestaw naprawczy, papier ścierny i czteropak piwa ;)
Klucz francuski taki:
http://upload.wikimedia.org/wikipedi..._francuski.JPG
do środka i rozsuwamy go. Oczywiście tylko wtedy jeśli zacisk jest zdjęty.
Pozdrawiam
moja rada.. weż klusz do rur hydrauliczny- taka duża żabka.. i jak odsuniesz gumkę pokręć lekko lewo prawo...
może być tak że tłoczek się zapiekł
jeżeli gumka na tłoczku jest całą nie ma prawa być pod spodem korozji
jeśli jest uszkodzona i widać czarne plamy na tłoczku.. najlepiej kupić zestaw naprawczy odkręcić przewody hamulcowe i rozebrać go.. nie jest zkomplikowane...
jedynie odpowietrzasz potem ukłąd hamulcowy.. terzeba mieć specjalny zacisk na przewód, lub zatkać go... aby hydrol nie uciekł ze zbiorniczka.. bo wtedy odpowietrzyć należy cały układ
a tłok jest wciśnięty nie jest w zaden sposób mocowany trzymają go uszczelki.
i po demontażu wycyścić go dokłądnie drobnym papierem ściernym,
zamontować gumę osłaniającą.. w zacisku potem wsunąć w nia tłok i dopiero wciskać tłok w zaciśk
jeśłi nie założysz najpierw gumki osłonowej nie ma potem szans na dokładne wciśnięcie jej gdy tłok jest w cylindrze zacisku.
2 sprawa tłoczek może siękantować jak nierówno wciskasz tymi łychami
.. rozwiązanie problemu chyba jest jasne
3. może by już słąbo drożny przewód hamulcowy.. i wtedy jest duzy opór przy cofaniu hydrolu wtedy :
możesz popuścić odpowietrznik..
generalnie to i tak się samo odpowietrzy grawitacyjne po odkręceniu odpowietrznika.
gdybyś jakimś sposobem co jest bardzo trudne zapowietrzył układ- trzeba być mistrzem nieporadności aby zapowietrzyć układ hamulcowy odpowietrznikiem..ale się spotkałęm z takimi magikami
jeśli tłok wchodzi baaardzo cięzko.. i tak zalecam rozebranie zacisku, tłok będzie się blokował i nie będzie odpuszczał hamulca tak jak należy... co doprowadzi do szybkie zużycia okładzin.
pozdro.