Wersja eksportowa na Austrie i alternator 110 albo 140 Amper zamiast zwyklego.Cytat:
Zamieszczone przez bigboykr
Z tym bakiem to zamiast zwyklego 90 L masz pewnie 100 L i tak zegar wyskalowany?
Wersja do druku
Wersja eksportowa na Austrie i alternator 110 albo 140 Amper zamiast zwyklego.Cytat:
Zamieszczone przez bigboykr
Z tym bakiem to zamiast zwyklego 90 L masz pewnie 100 L i tak zegar wyskalowany?
[quote="sz4l0ny"]Za info o prądzie dziękuje :)Cytat:
Zamieszczone przez bigboykr
A zegary mam wyskalowane do 90 L... no chyba, że były wymieniane. Czy z zewnątrz taki bak się czymś różni? jakimś kształtem, oznaczeniem?
W niektorych wersjach eksportowych e32 znajdował sie własnie bak 100 L i zegar wyskalowany do 100 L. W wersji z motorem R6 jest to rzadkość, łatwo jednak te zegary rozpoznać bo licznikowo mają 260 km/h i właśnie poj. zbiornika 100 L.
Taki sam zegar powinien znajdować sie w 735iL, ktore jeśli nie we wszystkich latach produkcji, to przynajmniej w kilku rocznikach miało takie zegary.
Zegar od 750i / 750iL bedzie łatwo odrożnić bo ma 280 km/h ale tak samo bak 100 L.
nie chce mi się już dziś schodzić do garażu ale jutro zobaczę jak to wygląda. Na "teraz" wydaje się, że mam wyskalowane do 260 i 90 litrów. To by oznaczało przekładkę (pewnie z powodu przekręcenia licznika, ale nie wskazuje na to stan silnika). Jutro dam znac co i jak.
Cytat:
Zamieszczone przez sz4l0ny
Potwierdzam też spotkałem się z 735i która od nowości wyposażona była w bak 100l, jest to bardzo duża rzadkość w R6 w krótkiej wersji
:706: w istocie tak właśnie sprawa wygląda!Cytat:
Zamieszczone przez Arkus
nie wiem jak z bakiem ale na zegarach mam jednak 90L... czyli pewnie wymienione :( jakby ktoś gdzieś widział takie do 100L to chetnie zanabedę (te do starej wersji).
Cytat:
Zamieszczone przez sz4l0ny
Bak 100l nie jest związany z żadną wersją eksportową...
Bak 100L ( a dokładnie 102L ) jest powiązany z wyposażeniem samochodu w układ poziomowania - i dlatego rzadko występuje w R6, bo one rzadko taką opcję wyposażenia posiadają ...
Dla wersji bez nivo standardowo montowano bak 90L. Dostępne były także baki 81L oraz 91L (tylko na rynek saudyjski).
Teraz już będziecie wiedzieć dlaczego 750iL ma zazwyczaj bak 102L.
a czy przypadkiem nie wystarczy wymienić samego wskażnika od paliwa w zegarach na taki 100lCytat:
Zamieszczone przez bigboykr
być może. masz rację, bo sam wskaźnik dział jakby ok. no nic, długa walka jeszcze przede mną. bunia czeka grzecznie w garażu na kolejny przypływ gotówki ;)
BZDURA!Cytat:
Zamieszczone przez xsilver
- R6 w krótkiej budzie mogło mieć większy bak bez Nivo
- R6 w długiej budzie zawsze szło z Nivo ale nie zawsze z większym bakiem
- 750i w krótkiej budzie zawsze szło z większym bakiem ale nie zawsze z Nivo
- 750iL zawsze szło z Nivo, które było opcją dla krótkiej 750i (przynajmniej przez większość roczników), większy bak dla 750iL też w standardzie
Jak zwykle wysiliłeś mózg na rzeczową odpowiedź :what:
Strzel se foszka lepiej, bo to ci najlepiej wychodzi znawco motoryzacji francuskiej.Cytat:
Zamieszczone przez xsilver
Umiesz pan czytać ? To czytaj i delektuj się po raz kolejny wychodzeniem na idiotę :hah:
http://www.realoem.com/bmw/showparts...12&hg=16&fg=05
A jak widzisz dla 750iL standardowo jest 102L:
http://www.realoem.com/bmw/showparts...12&hg=16&fg=05
Strzelanie foszków zostawię mistrzowi w tej dziedzinie :cool:
Że niby co udowodniłeś tym linkiem?Cytat:
Zamieszczone przez xsilver
Widze i zgadza się to z tym co napisałem na samym początku.Cytat:
Zamieszczone przez xsilver
Tym jaśniej widać twoją tasiemczą zapalczywość na trolowanie w temacie.
Nadal chce wiedzieć co wklejony link do katalogu Real OEM wnosi do tezy o wersji eksportowej e32 735i z większym bakiem?
Jest tak jak napisałem powyżej - jest to bezsprzecznie potwierdzone przez ETK.
Koniec tematu, bo nie ma co brnąć w bagno twoich porównań - dla mnie miarodajne jest to co podaje fabryka, a nie twoje obserwacje w 20-letnich struclach za 2tyś zł, które miały 10 razy zmieniane zegary ;D
Zebrać zabawki i zjechać do innej piaskownicy jak się nie ma argumentów - to właśnie twoja strategia.Cytat:
Zamieszczone przez xsilver
Po raz kolejny:
VIN pojazdu WBAGA710702186303 730i 1987-04-21 w wersji na eksport
opcja S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT
Moja teza: auto ma większy bak, co jest zakodowane w VIN, podobnie jak wiele innych e32 M30 w wersjach eksportowych do których takie zbiorniki wkładano fabrycznie wraz z odpowiednio wyskalowanymi zegarami.
Czekam na twoje pokrętne tłumaczenia i próby udowodnienia że powyższa teza jest niezgodna z prawdą!
Umiesz czytać ?
Ja napisałem WYRAŹNIE jak wygląda sprawa standardowego zbiornika w E32 a nie opcji "850 larger gasoline/fuel tank" - bo to wyposażenie dodatkowe - i nie jest ono związane z eksportem, bo było także montowane na rynek niemiecki pod nazwą podaną wyżej.
A ty wypisujesz bzdury o wersjach eksportowych na jakieś tajemnicze rynki, o których nie masz pojęcia ...
Cytat:
W niektorych wersjach eksportowych e32 znajdował sie własnie bak 100 L i zegar wyskalowany do 100 L. W wersji z motorem R6 jest to rzadkość, łatwo jednak te zegary rozpoznać bo licznikowo mają 260 km/h i właśnie poj. zbiornika 100 L.
Panowie, bardzo proszę, dajcie sobie już na luz,bo cała wasza dyskusja zmierza do niepotrzebnych napięć a po co?? wymieniliście poglądy i tyle,a kto ma racje hm,pewnie obaj,ale rzeczywistość najlepiej by zweryfikowała przedstawiane przez was tezy!! ;)
Przełącz się na CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM:Cytat:
Zamieszczone przez xsilver
Dobrze wiem co napisałeś, a raczej jak wtroliłeś się w temat dotyczący opcji zakodowanych w VIN.
Nazwa opcji z zawartym w niej "EXPORT" nie pozostawia złudzeń, że jest to opcja dla aut przeznaczonych na eksport, a omawiane auto ma w VIN zakodowane także że jest wersją eksportową na Austrię.
http://images46.fotosik.pl/261/1688822b3bbe58c9med.jpg
To czy dany pojazd przeznaczony na rynek niemiecki mógł mieć dodaną tą opcję pod tą samą nazwą, jest najmniej istotne i nie przeczy temu w żaden sposób.
A teraz kilka serdecznych słów:
- przeglądając tematy "na pałe" natknąłeś się na wątek któego nie doczytałeś, wtrąciłeś coś co jak zwykle ci dzwoni, mimo iż sam nie wiesz w jakim kościele, przyparty do muru jak zwykle trzęsącą się z nerwów ręką kliknąłeś w swój ulubiony internetowy katalożek i odnalazłeś tam informacje zupełnie nie związane z tematem, w żaden sposób nie odnoszące się do tego w jakie opcje był wyposażony pojazd którego VIN został tu rokodowany
- fakt że ktoś po raz kolejny wytyka ci błąd publicznie na forum wprawia cie w paroksyzm, który każe ci pisać że to ja "wypisuje bzdury o wersjach eksprtowych na tajemnicze rynki" podczas gdy kilka postów wyzej klepiesz w kółko zaczerpnięte z katalogu nic nie znaczące wzmianki o wersjach na Sudan - w żaden sposób nie związane z tym co było przedmiotem dyskusji
Myślisz że głośno tupiąc i machając rękami "bardziej" udowodnisz "swoją" rację której jak zwykle nie masz?
Powodzenia, większą karierę zrobisz w ten sposób na forum LPG albo innym zgromadzeniu onanistów na których robi to jeszcze wrażenie.
...jak ja was lubię czytać w pracy ;D ...
pozdro-niestresujcię sie az tak :what:
Ja tu leję, aż z krzesła spadłem :hah: :hah: :hah:
Narzekał że nie ma co czytać na forum ostatnio ;D To już ma ;DCytat:
Zamieszczone przez e32maaaciek
Cytat:
Zamieszczone przez sz4l0ny
EDIT: Kolego nie rozpędzaj się zbytnio z tymi obraźliwymi tekstami!!!
dalszą dyskusję proponuję prowadzic na PW. Temat zamykam.