Co to za element pod kolumną kierowniczą? Nigdy takiego nie widziałem :x
http://www.bimmerboard.com/members/d...liner_3467.JPG
Wersja do druku
Co to za element pod kolumną kierowniczą? Nigdy takiego nie widziałem :x
http://www.bimmerboard.com/members/d...liner_3467.JPG
Sorry ale mam słaby wzrok i jakoś nic nie widzę.
Nie masz jakiejś dokładniejszej fotki? Napisz może co Cię zaniepokoiło czy zaciekawiło :)
Pewnie amerykańska osłona pod kolumną albo breloczek od kluczyków :x ;)
amerykańska osłona pod kolumną, czym jest uzasadnione takie rozwiązanie?
Też mi się wydaje, że "RockR-owi" o to biegałoCytat:
Zamieszczone przez sylwekk
przecież to zdjęcia stąd, są też inne ujęcia.
wydaje mi się, że to element nr 5, który realoem podaje jako osłona kolan
http://www.realoem.com/bmw/showparts...49&hg=51&fg=30
No dobra.
Jeśli to jest osłona pod kierownicę to zapytajmy co autor miał na myśli?
Zakup czy ciekawość czy może jeszcze coś innego?
Pytam z czystej ciekawości..
Pytam bo nie widziałem jeszcze takiej osłony i nie za bardzo rozumiem co ona tak naprawdę daje, i dlaczego w europie takich nie ma. Zauważcie, że żeby ją zainstalować trzeba mieć inny tunel 8/
Amerykany to dziwny naród
Nie wiem w ogóle co wnosi inny tunel. Sam się dziwię co oni maja za wymagania :/
Też się nad tym kiedyś zastanawiałem, bo wszystkie E38 na rynek USA mają 'opuszczoną' deskę, która bądź co bądź, w żaden sposób do E38 nie pasuje, bo wygląda strasznie topornie.
Jedynym przychodzącym mi na myśl powodem montażu takich zmodyfikowanych desek rozdzielczych, tunelów środkowych i wymienionej w tym temacie osłony pod kolumną kierowniczą,, są inne wymogi bezpieczeństwa w testach zderzeniowych przeprowadzanych w USA (ale to tylko moje gdybanie). Chociaż chętnie bym się dowiedział, po co to było naprawdę, o ile ktoś w ogóle jest w stanie na to pytanie jednoznacznie odpowiedzieć :roll:
Witam
Z tego co pamiętam, osłony są inne, bo są dodatkowe wzmocnienia na rynek USA.
USA ma inne wymogi bezpieczeństwa i dlatego muszą te auta mieć dodatkowe wzmocnienia.
Drzwi również są wzmacniane.
Pozdrawiam
To seria 7, flagowa limuzyna jednej z najznamienitszych marek na świecie na rynek europejski była mniej bezpieczna (!), bo nie wymagały tego przepisy? Sądziłem, że takie auta są maksymalnie bezpieczne jeśli chodzi o bezpieczeństwo bierne, na ile pozwala na to technologia. Jestem rozczarowany...
Łączymy się z Tobą w bólu.... :sad:Cytat:
Zamieszczone przez RockR
Chcesz drinka ??Cytat:
Zamieszczone przez RockR
masakra... nie moge pić ale to chociaż moge polewać ...Cytat:
Zamieszczone przez WojtekD
Cytat:
Zamieszczone przez WojtekD
Chętnie :)
Tak to czasem bywa, że na USA są jakieś dodatkowe wzmocnienia, spotkałem się już z taką koncepcją że niektóre marki stosują dla tego samego auta na rynek USA grubszą ścianę grodziową, a na Europę cieńszą, widać nawet "gołym okiem" tę różnice podczas rozcinania ściany.
Nie mówiąc o zderzakach :)