ciekawi mnie ile palą wasze auta na D i P w M62B44. Wpisujsacie proszę swoje wyniki przy pracy na silnym i rozgrzanym silnuku
Wersja do druku
ciekawi mnie ile palą wasze auta na D i P w M62B44. Wpisujsacie proszę swoje wyniki przy pracy na silnym i rozgrzanym silnuku
Wiem pytanie o V 8, ale dołączę się. U mnie na P (V 12) 2.0L - 2.6L a na D 2.8L - 3.4L ciepły silnik. :D
moje słoneczko pali bez klimy 1.6l/h na P i 1.7l/h na D a z klimatyzacją 1.9-2.2l/h,P i 2.2-2.5l/h na D z GPS: http://gps.wroclaw.pl
Panowie, no piszemy piszemy :))
ja mam wersję zubożoną - nie mam silnuku :)Cytat:
Zamieszczone przez ariusz
Nie mam zielonego pojęcia... jest jakiś test który pokazuje spalanie na postoju? Czy jakoś to przeliczacie? Czy chodzi po prostu o wynik który wyświetla komputer? :)
jesli masz odlblokwany komputer musisz wcisnąć prawy guzk na zegarach, potrzymac chwilę, po czym pokażą Ci się po kolei testy od 01 ddo 21 bodajze. pod testem nr 04 masz spalanie. 1 pozycja to spalanie chwilowe, drugie to spalanie chwilowe ale w l.h (przełączasz funkcje za pomoca lewego przycisku)Cytat:
Zamieszczone przez ginspirations
Jak odblokować BC:
trzymasz prawy przycisk na zegarach - czekasz az pojawi się test 01, (nie wazny na którym bedziesz wykonywać nizej opsana czynność)
sumujesz ostatnie 5 cyfr vin i wpisujesz w testy wciskając guzik np jesli masz vin:
AB 13456, w sumie daje nam to 15 - wciskasz az do 15 po czym akceptujesz.
Masz obdlokowane zegary :))
MOD: Usunięto treść nie na temat.
Na P 2.0/ 1.8 na D 2.4/ 2.0
Przemo, to terraz w zime? Bez klimy ofkors :)Cytat:
Zamieszczone przez przemo9999
ja tak troche nie do konca w temacie bo z manualem:) ale wyniki moga sluzyc porownawczo
zimny -2,8
cieply (88st-nie chcialo mi sie czekac dluzej bo sie fajka skonczyla) -1,2
740d na P 1.0 do 1.2 i na D 1.6 do 1.8 l/h bez klimy
U mnie 1.2 na P, 1.4 na D - zima bez klimy silnik temp. 104'C. Dodam, że przed wymianą odmy było 1.4 na P, a 1.6 na D ;D
To jak każdy wpisuje wartości z innych silników to ja dorzuce wartość z silnika 2,8. Spalanie przy rozgrzanym silniku na P - 1,2L/H :D
No Damiast dobrze zauważyłeś :))
Mamy cały komplecik :)
i tylko jeden taki jak mój :))
Nie cały komplecik :)
3.0d 184km, na ciepłym na P 0.7l/h, na D 1.5, 1.6 l/h :)
Szkoda, że poleciała odpowiedź Ariusza o silnuku, rozbawiła mnie do łez :hah:
u mnie rozgrzane 728 na N pokazuje 0,9 1,0l a na D 1,7 1,8l...
Na zimnym jak tam kiedyś patrzyłem to zaraz po odpaleniu jak silnik jeszcze pracował na ok 900 tys obr to pokazywało ze 3 z hakiem na P...
Potem gdy obroty juz spadły do normy pokazywał ok 2,0 na P i ok 2,8 na D
Pozdrawiam
mój 725 TDS pokazuje :
P 0,8 l/h
D 1,0 l/h
Dzis sprawdziłem, ale tylko na ciepłym silniku na postoju na P bez klimy
4.4 bez vanosów
1.8-2.0 ltr/h przy włączonych światłach
1.7-1.9 ltr/h przy zgaszonych swiatłach
Nie wiem czy są to wartości prawidłowe, ale tak jest u mnie a o to chyba chodziło ;)
moja 3,5 na P potrafi brać 1,9 ...
Sylwuś, to jakos duza różnica jest.. ja jak zapalam swiatłą to spalanie mi skacze i to bardzo opornie o 0.1.
Skąd u Ciebie taka róznica??
Nie mam pjęcia. Jest pstryk - jest natychmiastowa reakcja.Cytat:
Zamieszczone przez ariusz
Pytałeś o spalanie - jest odpowiedź
Dodam, że akku jest AGM - czarna obudowa :]
Może cos z alternatorem jest? Kurcze potężny masz ten skok..:/
z kilku 740 4,4 (przed liftem) w ta zimę 1,4~1,5 na godzinę z włączonymi odbiornikami nie sprawne więcej
750 5,4 (przed flitrem) 1.6 na godzinę z wyłączonymi odbiornikami a włączonymi 1,8
teraz od razu widać kto w jakim stanie ma auto
ja tez mam manuala i na zimnym 2,3l/h a na cieplym 1,5l/h
silnik 4.4 bez vanosów
na ciepłym na P 1.5 na D 2.0 z włączonymi swiatłami i cd + wzmacniacz+ skrzynia 1000W Lanzara
na zimnym 2.3-2.4
4.4 vanos
Zimny 2.5
Cieply 1.4
Teraz przy mrozach.
Witam!
Odgrzeję kotleta, jeśli pozwolicie :)
W moim M62B35TU spalanie na postoju to 1.2 l/h po kasowaniu adaptacji i błędów. Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów spalanie na postoju rośnie i osiąga wartość ok. 1.8 l/h. Rośnie też spalanie na 100 km. Co sprawdzić? Sondy, przepływomierz? Według inpy sondy działają, przepływka też.
Błędy:
33 Camshaft control
26 LR-Adaption multipl. Area1
27 LR-Adaption multipl. Area 1 (Bank2)
28 LR-Adaption additiv per time
29 LR-Adaption additiv per time Bank 2
Bank 2, czyli połowa silnika po stronie pasażera? Poproszę o wskazówki :)