padly mi baterie w kluczyku, zupelnie, po wymianie na nowe auto nie widzi kluczyka, co zrobic???
e38 730i 1996r
Wersja do druku
padly mi baterie w kluczyku, zupelnie, po wymianie na nowe auto nie widzi kluczyka, co zrobic???
e38 730i 1996r
Było niedawno na forum o programowaniu kluczyka. Poszukaj.
Wystarczy w szukajce wpisać Programowanie kluczyka.
pytanie nastepne...baterie w pilocie wymienial kolezka w sklepie z bateriami i wlasnie zauwazylem ze nie zapala sie czerwona dioda w pilocie..rozkrecilem go wlasnie w domu i okazalo sie ze baterie sa rozladowane i ze sa wlozone zle, tzn na opak, niezgodnie z opisem......
musze kupic nowy komplet i mam pytanko czy moglo sie cos stac dla pilota???
jedz do jakiego dobrego elektonicznego napewno cos dobiora lub do zegarmistrza te baterie jest latwo dostac wiec nie bedziesz mial problemu
czytales co napisalem wczesniej???ze poszedlem do takiego sklepu i na moje nieszczescie sprzedawca mi wymienil wkladajac baterie na opak...Cytat:
Zamieszczone przez krzyniuq
Kolego, wymień baterie na odpowiednie i potem spokojnie zakoduj kluczyk i będzie wsio ok :D
bo normalnie zglupialem juz...pozycja 1 stacyjki to jest ta kiedy zalacza sie tylko radio i zasilanie na szyby , czy ta kiedy zaswiecaja sie kontrolki????
bo ja juz sam nie wiem
- pierwsze pytanie - nic się nie stało kluczykowi
- drugie pytanie - pierwsze położenie to właśnie to gdzie jest radio i szyby :)
robie tak: przekrecam kluczyk na 5 sekund, naciskam strzalke trzymajac ja caly czas naciskam guzik zamknij trzy razy, puszczam wszystkie przysciski, zaczyna migac dioda i nic sie nie dzieje. czy cos robie zle? co w tej sytuacji bo pilot dalej nie dziala?
1. Wsiadasz do auta.
2. Zamykasz drzwi
3. Przekręcasz kluczyk na zapłon
4. Wyłączasz zapłon i wyjmujesz kluczyk.
5. Wciskasz otwieranie na kluczyku i przytrzymujesz
6. Naciskasz 3 razy zamykanie na kluczyku
7. Puszczasz otwieranie na kluczyku. (centralny zamek powinien się zamknąć i następnie otworzyć a dioda na kluczyku powinna migać przez 10 s.)
8. Powtarzasz operację z pkt 5 do 7 dla kolejnych kluczyków - na zaprogramowanie wszystkich masz bodajże 30 sekund.
Jak zrobisz wg powyższego, sukces gwarantowany.
Opisane jak na dloni :D
wlasnie tak robie i niechce sie zaprogramowac, co w takim wypadku? z 10 razy tak robilem i nic...
Coś robisz nie tak. Powyższą metodą zaprogramowałem już sporo kluczyków i zawsze działało. Może coś robisz za szybko? Spróbuj wykonywać operacje powoli. Czyli po wciśnięciu klawisza otwierania przytrzymaj go sekundę, potem co sekundę naciskaj zamykanie 3 razy a po kolejnej sekundzie puść otwieranie.
robilem juz to z roznymi odstepami i takimi jak piszesz i innymi, robilem to juz tyle razy ze nawet jak ktores powtorzenie jest zle to ktores trafilo by sie dobrze...
robie jak napisales , dioda zaczyna migac i miga przez 10 sec, tylko ze nie ma reakcji ze strony centralnego zamka..
po nastepne, mimo wymiany baterii dalej pojawia sie komunikat o slabej baterii
byl u mnie kolezka co cofa liczniki, i koduje rozne rzeczy w autach, bawil sie z tym jakies 30 min i nic....mowi ze nie ma koncepcji, twierdzi ze jakis powod jest w tym ze mimo wymiany baterii dalej pokazuje komunikat o baterii kluczyka
A czy kolega odczytywał błędy modułu GM3?
nie, ma podjechac jutro i zobaczymy co wyjdzie...Cytat:
Zamieszczone przez sylwekk
Możesz sprawdzic czy kluczyk nadaje.
Przytrzymaj przycisk otwórz
trzymając przycisk otwórz naciśnij 3 razy przycisk zamknij
puść przyciski
Kluczyk powinien przez 10 sekund mrugać diodą co sekundę
Jeśli nie nadaje - spalona dioda lub uszkodzony kluczyk
A może być tak ,że kluczyk jest programowany w serwisie ... Ja tak miałem z moim ( mój nie ma diody).
Neuf nie kombinuj. W serwisie też ludzie pracują :)
Cytat:
Zamieszczone przez sylwek7
cały problem w tym ze kluczyk nadaje jak radio wolna europa!!
Więc po mojemu klucz jest do wymiany.Cytat:
Zamieszczone przez JACEKK.
Nic innego nie trzeba :/
A ja myślę, że nie koniecznie klucz musi być do wymiany. Bardzo ważne jest zachowanie procedury. Miałem kiedyś podobny problem, po wymianie GM3. Teraz nie pamiętam, co robiłem nie tak, ale też nie chciało mi zaprogramować kluczyka. Ostatecznie udało się to przytoczoną procedurą. Zapomniałem w instrukcji napisać, że kluczyk po włączeniu i wyłączeniu zapłonu należy ze stacyjki wyjąć.
tak, kluczyk wyjmuje ze stacyjki...
nie udalo sie dzisiaj sprawdzic co jest bo sprzet nie chcial sie polaczyc z tym modulem , tylkoze nie wiadomo czy z winy sprzetu czy modulu
co robic dalej???
A ja sądzę że klucz jest do wymiany, poniewaz:
A jak to JACEKK. stwierdził to nie wiem.Cytat:
Zamieszczone przez JACEKK.
Prosimy o wyjaśnienie :)
Z jakimi modułami udało się połączyć diagnozą? A tak gwoli ścisłości JACEKK., uzupełnij profil, bo w sumie nie wiem, jakie auto mamy do weryfikacji...
poduszki, abs , silnik , wszystko dziala, tylko do komfortu sie nie da
a jakie auto to jest w pierwszym poscie, e38 730i 1996
No to teraz kwestia, czy nie podłączył się do GM3, bo uwalony GM3 czy uwalony kabel bądź program do diagnozy. GM3 praktycznie zawsze odpowiadał.....
dlatego szukam kogos innego kto sie podlaczy, ale w białogardzie, kołobrzegu i okolicach brak chetnychCytat:
Zamieszczone przez sylwekk
a jedyny chetny z koszalina to ma lekko przesadzony cennik
co dalej mam ugryzc, bo chca normalnie przez glupiu kluczyk zabrac mi wszystkie moje miedziaki
mam ten sam problem tzn wymieniłem batarie w kluczyku zakodowałem wg instrukcji i cały czas mam komunikat o słabej baterii:/ dziwne jest to ze auto moge otworzyc z pilota ale juz nie da rady zamknąć. czasem się zdarzy ze da rade zamknąć parę minut później znowu nie działa.
A dlaczego dziwne?Cytat:
Zamieszczone przez dealer25
To chyba oczywiste że ważniejsze jest otwarcie samochodu niż jego zamknięcie z pilota?
Baterie były świeże czy leżały 6 lat? Miały napięcie? Sprawdzałeś miernikiem? Pytam, ponieważ to dość częsty kłopot, że "nowa" bateria ma poniżej 3V
pewnie ze ważniejsze:) jutro sprawdzę te baterie możliwe ze kupiłem jakieś 6 letnie:)
to jak rozwiazesz problem to daj znac...Cytat:
Zamieszczone przez dealer25
Sprawa jest dość prosta:
- wymiana baterii na dobre - co maja po 3V
- sprawdzenie czy kluczyk nadaje prawidłowo
- przypisanie do samochodu
Wszystkie punkty były omawiane :)
Piszcie Jacekk i Danek 25 na czym się potknęliście :)
u mnie przypisanie do auta sie nie powiodlo
Coś robisz nie tak jak trzeba :/Cytat:
Zamieszczone przez JACEKK.
1. wsiądź do auta, zamknij drzwi
2. klucz w pierwsza pozycję (radio i airbag) i wyjmij go
3. przycisnij klawisz "otwórz" i trzymając go 3 razy kliknij "zamknij", po trzecim razie puść "otwórz"
4. samochód potwierdzi przyjęcie klucza centralnym zamkiem. zamknie sam i otworzy
5. to samo robimy z pozostałymi kluczami (przycisk otwórz i 3x zamknij)
6. Jeśli zakończyłeś - po prostu otwórz drzwi :)
Powodzenia
JACEKK., zapraszam na wycieczkę do stolicy.... Zdiagnozujemy, naprawimy.... Będzie pan zadowolony.... ;)
wczoraj usilowal zaprogramowac koles co zjadl zeby na bmw-tak twierdzi i tez nic....Cytat:
Zamieszczone przez sylwekk
dioda w kluczyku miga a central ni jak nie chce sie zamkanac i otworzyc
bylem w warsztacie ktory robi dosc duzo bmw i starszych i nowych w koszalinie-bosch service andrykowski ul gnieznienska-
za diagnoze i zaprogramowanie klucza-od 700 zl plus za naprawe ewentualnych znalezionych powodow nie dzialania...ciekawe skad cena
.....................
16:53
UDALO SIE!!!glupio to brzmi, ale poprzednie proby byly gdy na dworze bylo od -6 do -15.
dzisiaj mam 2 stopnie ciepla i sie udalo za pierwszym razem....nie widze innego wytlumaczenia.
czyli wisisz nam 700 PLN? :evil: :evil: ;)
Ciesze się że się udało.
Jesteś lepszy od gości co lata siedzą w BMW :cool:
ze 100 prob bylo nieudanych, 1 od razu zadzialala
wychodzi na to ze moje bmw nie lubi mrozu