Mam pytanie, mam zwykły czarny nie ładny kluczyk chętnie bym go zmienił na inny http://moto.allegro.pl/item861438747...ryginalny.html
i teraz jest pytanie czy nie będzie problemu zaprogramować pilota? albo czy ktoś ma inny pomysł
Wersja do druku
Mam pytanie, mam zwykły czarny nie ładny kluczyk chętnie bym go zmienił na inny http://moto.allegro.pl/item861438747...ryginalny.html
i teraz jest pytanie czy nie będzie problemu zaprogramować pilota? albo czy ktoś ma inny pomysł
wszystko ładnie, ale dlaczego nie jest napisane w aukcji co z immobilizerem?
wyciąć? Chyba nie o to chodzi :/
Z tego co słyszałem to ja nie mam imo bo ja mam model 94 a imo wchodziło kńcówka 95/96r
ile prawdy nie wiem:)
Witam z tego co sie orientuje to chyba wszystkie e38 fabrycznie mialy immobilizer.
Faktycznie pierwsze roczniki E38 nie miały immobilizera.
Jego miejsce za schowkiem zajmował CCM (Check Control Module) i był zintegrowany z LM (nie LCM!). Później LM został połączony z CCM i za schowkiem zagościł immobilizer
szkoda ze te kluczyki takie drogie;P
Pewien Pan powiedział mi, że taka operacja czyli zmiana kluczyka na inny model ( ja chciałem scyzoryk a mam ten starszy przed tym co na aukcji ) w BMW to z francuskiego "MARNE SZANSE" ile w tym prawdy ?? :cool:
Podobna sprawa:
Mam jeden kluczyk. Drugi nie działa, nie odpala, nie wiem czy jest zepsuty czy brak prądu, ale z tego co wiem, to sam sie ładuje w czasie jazdy.
ASO niestety zawineli w Olsztynie, więc jak dorobić, dokupić drugi kluczyk?
Co z tymi używanymi z allegro, można przełozyć sam grot, a elektronike przeprogramować??
Fakt faktem ten niedziałający klucz wygląda masakrycznie, więc nie dziwie się że nie działa, a wolałbym mieć dwa, żeby nie ganiać jak kot z pęcherzem jak coś się stanie.
Mozesz kupic na allegro nowy do wycincia, ale tez potrzebujesz jakiegos kluczyka z "bebechami" zeby tego nowego zaprogramowac czyli na szybko:
- kupujesz nowy i idzesz do gerwazego zeby wycioł grot
- wyjmujesz z uzywki elektronike
- wkladasz do nowego i programujesz elektonike
Masz 730i a w latach tego modelu kluczyki się same nie ładowały.
Może masz kluczyk niezaprogramowany do auta.
Czy to oznacza, że nie otwiera centralnego zamka czy nie daje się tym kluczem uruchomić auta? Jeśli to drugie, to znaczy, że Twoje auto ma immo. Wtedy dorobienie klucza jest sprawą bardziej skomplikowaną.Cytat:
Zamieszczone przez Jacko
Takie rzeczy to dopiero po lifcie. W starych kluczach były baterie.Cytat:
Zamieszczone przez Jacko
Zamówić kluczyk w innym ASO. Ze względów bezpieczeństwa trzeba tam być osobiście z dowodem osobistym i dowodem rejestracyjnym.Cytat:
Zamieszczone przez Jacko
Moja mała jest z 05/95 i imo jest :>
A jak już się ktoś upora z immobilizerem i kodowaniem nowego pilota (chodzi mi o zmianę ze starszego typu do nowszego) to co z ładowaniem ? Z tego co wiem to elektronika ze starego pilota na baterię nie pasuje do nowej obudowy.
Pozdrawiam
Ano ładowanie nie będzie działać.....
Trzeba zapytać AdamBMW jak ten problem rozwiązał.
Z tego co pamiętam to u Adama też się nowy kluczyk nie ładuje.Cytat:
Zamieszczone przez Marcin_BMW