Witam mam pytanie czym spowodowane jest nadmierne kopcenie mojego 4.4 widoczne na zdjecie
Wersja do druku
Witam mam pytanie czym spowodowane jest nadmierne kopcenie mojego 4.4 widoczne na zdjecie
para wodna?
no para wodna ale zobacz po lewej stoi odpalony 4.4 i nic moj jest przed liftem jego po lifcie ale to chyba zadna roznica
moze tamten bardziej dogrzany silnik byl?jaki kolor spalin?
Kurde, trochę ogólnie sformułowałeś pytanie... Powodów kopcenia może być masa.
Jesteś pewien że to para wodna? A nie np. dym olejowy, paliwowy albo para ale z płynu chłodniczego...?
Nie piszesz nic w jakich okolicznościach Ci się to dzieje - cały czas, po odpaleniu, przy dodawaniu gazu, na zimnym/ciepłym motorze...?
Trudno tu cokolwiek powiedzieć... :583:
z zawodu jestem mechanikiem okretowym i rozroznie pare wodna od spalanego oleju .Mi sie wydaje ze zamiast takiej ilosci pary powinno wydalac krople wody .Poprawcie mnie chyba ze sie myle silnik rozgrzany :D Objawy sa na zimnym cieplym przy dodawaniu gazu itp
Przy takim "kopceniu" , zakładając że spalał by Ci jaki kolwiek płyn ustrojowy to chyba powinieneś zobaczyć jakieś ubytki pozdro ....
no pozdro po co pisales to ja nie wiem chyba zeby post sobie nabic .
Kolejna rzecz to czy masz LPG. W aucie z instalką para wodna powstaje w naturalny sposób.
Nie nie mam instalacji gazowej .Powiedz czy jest roznica miedzy katalizatorem a strumienica czy bedzie kopcil czy nie ? bo nie wiem co tam mam wsadzone a druga sprawa nie wiem moze cos sie wypalilo w tlumikach koncowych co jest odpowiedzialne za skraplanie gazu u wylotu z nich
Moim zdaniem wisior dobrze napisał o znikaniu "płynów ustrojowych". Jeżeli pytasz to masz odpowiedzi i tego typu komenty nie są chyba na miejscu.Cytat:
Zamieszczone przez Pietrek
Poza tym wspomniałeś coś o strumiennicy a tam może zbierać się woda która z kolei będzie parować.
Ja mam taki problem po jeździe po mieście w tempie patrolowym i jak przycisnę to jadący za mną nic nie będzie widział. Trwa to tylko chwilkę. Ale wiem że moim problemem są końcówki wydechów przyspawane przez poprzedniego właściciela które są skierowane lekko w górę i zbieda się woda. Gdy wypuszczę "troszkę ciepła z silnika" to woda paruje w widowiskowy sposób.
I jeszcze jedno - jakość paliwa.
Pozdrawiam
mogę cie uspokoic że za moim jest siwo nawet jak temp dojdzie do 90C, dopiero jak troche pojezdze i sie nagrzeje większa czesc wydechu to przestaje "dymic" ;), ale oleju nie pali :)
To i ja się podłączę. Czasem jak ostro przycisnę podczas wyprzedzania to nie ma szans, żeby ten co jedzie za mną coś widział ;) trwa to chwilę ale tak jest. Na światłach też czasem widzę w lusterku to co na zdjęciu (dodam, że autko nigdy gazu nie widziało). Czy to może by zbyt duża ilość paliwa?
panowie z pary jeszcze nikt nie wywróżył...
roznie moze byc.. (radze uzyc funkci szukaj bo sporo bylo o tym)
najczesciej to odma
a moze byc i remont silnika
sprawdz czy w plynie chlodniczym silnika nie ma "masla",czy w zbiorniku z tym plynem nie pojawiaja sie jakies ciemne substancje cos jakby olej.. to bardzo wazne,nie bierze ci oleju?
zobacz te sprawy i napisz to moze bedziemy wiecej wiedziec.
NIe chce mi sie komentowac niektorych postow ale to swiadczy tylko o inteligencji nie wiem kiedy konczyliscie szkoly ale czytanie ze zrozumieniem to bardzo ważna sprawa.Co do brania plynu chlodniczego nic glupszego nie mogliscie wymyslic ,nie mam zadnego masla ani nic ,wiem czym jezdze i zadnego remontu silnika nie musze robic bo chodzi jak igla, olej mi nie znika, jeszcze jakies wspaniale spostrzezenia ??POwiem tak Zapytalem i oczekuje odpowiedzi nie wypisywania miliona glupot bo to zadna odpowiedz .Wydech mam ori wiec zakzywiony w prawidlowa strone ...
Pietrek, z całym szacunkiem, ale skoro wszystko masz idealnie to nie siej zamętu. Jeśli nie ma żadnych objawów ubywania płynów, to takie, jak to określiłeś, "kopcenie" jest normalne, szczególnie w przypadku auta garażowanego "pod chmurką" i przy obecnych warunkach pogodowych.
Takie małe OT na koniec: Piszesz o inteligencji i czytaniu ze zrozumieniem.... Proponuję rozpocząć od edycji powyższego posta, który aż bije po oczach od błędów interpunkcyjnych, istotnie utrudniających zrozumienie.
Po 1 co maja bledy do czytania ze zrozumieniem .. Po 2 pytam bo podobno te forum jest od tego zeby pytac Po 3 na zdjeciu widac 2 takie same auta 2 takie same silniki i jeden nic nie wydala pary a moj daje jak szalony .I prosze nie pisac ze jakies tanie paliwo , jak ktos takie tankuje to nie znaczy ze kazdy tak postepuje .P.s Nie mialem na celu nikogo obrazać ale jak ktos mi wypisuje i bierze mnie za jakiegos tepaka w dziedzinie mechaniki to sory i nawet nie przeczyta co sie pisze i komentuje .Nie znam sie na ukladach wydechowych w autach dlatego zapytalem proste
Kolego
Rozumiem Twoje rozgoryczenie, ale nieco powstrzymaj swe zapędy.
Nikt Ci tu nie ubliża, a sam skaczesz jak pchła na grzebieniu kiedy mod Ci zwróci uwagę na temat poprawnego pisania postów. Cierpliwości. Na podstawie jednego zdjęcia co chcesz usłyszeć? Pęknięty pierścień na 5-tym cylindrze?
Zastanów sie trochę
A co tam nabije se posta ;D pieknie powiedziane S7 ;D
Cytat:
Kolego
Rozumiem Twoje rozgoryczenie, ale nieco powstrzymaj swe zapędy.
Nikt Ci tu nie ubliża, a sam skaczesz jak pchła na grzebieniu kiedy mod Ci zwróci uwagę na temat poprawnego pisania postów. Cierpliwości. Na podstawie jednego zdjęcia co chcesz usłyszeć? Pęknięty pierścień na 5-tym cylindrze?
Zastanów sie trochę
_________________
Możliwości są tylko dwie: albo będzie dobrze, albo będzie źle ;)
Na 100% pęknięty pierścień na piątym cylindrze i gubulgulator dyferencyjny do wymiany.
Panowie z powagą proszę ...
Niestety, ale muszę to napisać - to właśnie świadczy o twojej inteligencji.Cytat:
Zamieszczone przez Pietrek
Błędne pisanie i czytanie źle napisanych postów ma bardzo wiele wspólnego ze zrozumieniem.Cytat:
Zamieszczone przez Pietrek
Nikt nie napisał że jesteś tępakiem i nikt nie napisał że tankujesz najtańsze paliwo. Chodzi raczej o jakość paliwa której nigdy nie można być pewnym.
Przypomnę Ci co napisałeś w pierwszym poście:
Nic o płynach i oleju. Więc nie dziw się że takie mogą być przypuszczenia innych forumowiczów którzy odpowiadają nie widząc auta tylko z dobrej woli i koleżeństwa.Cytat:
Zamieszczone przez Pietrek
"Pozdro"
Jeżeli płyn chłodniczy oraz olej nie wymagają uzupełnienia to znaczy , że czas wymienic katalizator albo sprawdzić co poprzedni właściciel zrobił w tym temacie (może w środku pusto).Cytat:
Po 2 pytam bo podobno te forum jest od tego zeby pytac Po 3 na zdjeciu widac 2 takie same auta 2 takie same silniki i jeden nic nie wydala pary a moj daje jak szalony .