witam.mam taki problem przy ostrym skręcie zapala mi sie dynamic_ drive.to jest taka kontrolka czerwona widac na niej przechylony samochód.prosze o pomoc.
Wersja do druku
witam.mam taki problem przy ostrym skręcie zapala mi sie dynamic_ drive.to jest taka kontrolka czerwona widac na niej przechylony samochód.prosze o pomoc.
przy E65/66 nie w sposób zdiagnozować przez neta cokolwiek.
Sprawdź czy masz odpowiedni poziom oleju CHF11S a jeśli tak - pojedź na diagnostykę. Nic innego nie pozostaje. Komunikat na wyświetlaczu to tylko informacja że system jest nie sprawny. A dlaczego? Przyczyn może być z tysiąc.
Może i koło pasowe padać jeśli to 3.0d....
wypelnij dokladnie profil aby mozna wiedziecjakie masz auto
Najpierw sprawdź poziom oleju, a później jedź na diagnostykę, bo ten system ma naprawdę dużo rodzajów błędów.
Pozdrawiam
GDZIE DOLEWA SIE TEN OLEJ???? bo i mi tez swieci sie ten komunikat przy ostrym skrecie.
Miałem to samo. Spowodowane to było niskim poziomem oleju chf11s. Pod maską silnika :) masz zbiorniczek i na korku masz napisane CHF11S to napewno ten zbiorniczek. Dokładnie w którym miejscu on się znajduje nie pamiętam ale spokojnie jak polukasz to znajdziesz nie jest on jakoś specjalnie ukryty. Sprawdź czy nie masz gdzieś wycieków płynu. U mnie nie wystarczyła dolewka musiałem uszczelnić układ bo płyn uciekał. Koszt butelki tego płynu w ASO to około 50 PLN
a tak dokladniej poloprzenie tego zbiornika na ten olej ???
Zbiornik jest przy lewym kielichu i wygląda tak ;)Cytat:
Zamieszczone przez lajba2
Orientuje się ktoś ile oliwy wchodzi w cały układ DD? Strzelił mi dzisiaj wężyk przy tylnym drążku i wszystko poszło na beton
Mi w serwisie zdiagnozowali że to prawdopodobnie zaworki sterujące, bo zrobili test i prawa strona się podnosi a lewa tylko troszkę dygnie do góry i wyrzuca błąd. Jakby ktoś miał jeszcze taki problem to żeby wyeliminować awarię pompy to trzeba zwrócić uwagę czy błąd wyrzuca przy skręcie w obie strony czy tylko w jedną. U mnie zakręt w lewo idzie dobrze a w prawo już wyłącza system.
Piszę tak tylko dla wiadomości jakby ktoś jeszcze nie wiedział;)!!
Pzdr.
Info dla kolejnych osób robiących nieszczelny dynamic drive z tyłu. Oleju w układ weszło prawie 4 litry. Odpowietrzanie robimy INPĄ kilka razy, u mnie dokładnie za piątym razem się odpowietrzył układ, na początku informował że układ z tyłu jest zapowietrzony i walił błędami.
Koszt całkowity 1000zł
- 400zł robocizna u znajomego mechanika
- 200zł olej do układu
- 400zł dorobienie wszystkich przewodów z tylniej części DD w firmie która dorabia przewody wysokiego ciśnienia do ciężkiego sprzętu typu wózki widłowe podnośniki hydrauliczne. itd, itp.
Nie zdecydowałem się na oryginalne przewody z dwóch względów
1. Cena 270zł/szt a przewodów jest 4
2. Kiepska jakość oryginalnego przewodu w porównaniu do dorabianego, oryginał kruszył się w rękach i składa się tylko z jednego stalowego oplotu a dorabiany ma dwa w dodatku guma jest znacznie grubsza.
Sama robota nie wygląda tragicznie, do zdjęcia jest dyfer i mamy bardzo fajny dostęp do przewodów