Witam .. mógłbym założyc takie spręzyny do swojego TDS`sa ?
Ma ktoś zdjęcia z takim obniżeniem ?
Tutaj jest 45/35 ...
http://moto.allegro.pl/item757287579...35_lowtec.html
Wersja do druku
Witam .. mógłbym założyc takie spręzyny do swojego TDS`sa ?
Ma ktoś zdjęcia z takim obniżeniem ?
Tutaj jest 45/35 ...
http://moto.allegro.pl/item757287579...35_lowtec.html
mialem takie sprezyny.. poszukaj ;)
tylko ze ja mam V8 i nisko siedzi przy tym silniku
krzywy tez ma Lowtec
Kronos takze
Na mojej aukcji mam zdjecie swojej E38 4,4 wlasnie na lowtecu , zdaje sie ze -50/-35
http://allegro.pl/item772662148_brey..._jak_nowe.html
A bedzie to jakaś różnica przy moim TDS`sie ?
7ka a jakie masz teraz ? (sorry ale nie wiem jak masz na imię)
Tomar extra to wyglada .. z tym że ja mam 18" wiec troche inny efekt będzie ..
ja troche kombinuje i w tej chwili mam seryjne sprezyny od 730d co daje ok 1cm-1,5cm nizejCytat:
Zamieszczone przez tommekz
jak mam na imie.. mow mi Krzychu ;)
No dobra Krzychu :D :D
Wiec jak był założył te LOWTEC`a do swojego TDS`a to bedzie inaczej niż przy v8 ?
troche lzejsza jest 725
ale bedzie fajnie ;)
taz mam zamiar je kupic tylko niestety nie maja do mojego modelu przynajmniej ci z allegro
napisz do Sebka powinien cos miec dla ciebieCytat:
Zamieszczone przez ups00
ja kupilem dokladnie te sprezyny co pokazales, pozniej zmienilem zdanie i zalozylem od 740 do swojej 730, ogolnie jestem zadowolony, a co moge ci podpowiedziec to ze poporostu przod "padnie" ci z 1cm mniej niz podane w katalogu, ogolnie bedziesz mial twardziej niz teraz, ja osobiscie powiem ci ze niekupile dlatego BO: chcialem aby przod byl nizej niz tyl, a tu w twoim wypadku bedzie w duzym przyblizeniu po rowno przod i tyl
Całkiem fajnie wyglądają na tym LOWTECU ja mam AP i jestem zadowolony
kurde jakos nie potrafie skumac :?
znaczy ze bedzie 35 ???Cytat:
Zamieszczone przez krzywy191
kupiles bo chciales miec przod nizej czy jak.. za cholere nie moge zrozumiec co napisales :hah:Cytat:
Zamieszczone przez krzywy191
klina chciał zrobić
To ja już też nie czaje .. to nie moge założyc tych z aukcji do swojej ?
tak kupilem bo chcialem obnizyc cale auto ale przod z 1cm nizej, masa tylu auta w zaleznosci od silnika niebardzo sie rozni wiec jak tyl ma byc -35 to raczej tak bedzie, ale masa przodu tz silnika 2.8 a V12 to juz jest roznica i te -45 moze wyjsc na -35 lub -30 a wiec troszke niebardzo to wyjdzie. zobacz jak mi upadla pupa w aucie na tym lowtecu a jak przod jeszcze stal by wyzej o jakis 1cm to byla by wiocha, ogolnie niepolecam tego kompletu do 6 cylindrowego auta,Cytat:
Zamieszczone przez 7ka
chłopaki tak z ciekawości podłącze się do tematu i zapytam, jakie macie amorki do tych sprężyn??
do takich sprężyn możesz miec amory ori .. , do niższych musisz kupic amortyzator o niższym skoku ..Cytat:
Zamieszczone przez Vitek_Słupsk
A jak się to ma do Diesla? Oczywiście amorek standard, mam założone Monroe i myślałem nad zmianą sprężyny aby poprawić auto wizualnie. Chodzi mi o obniżenie przodu o 30mm nie chcę ani mniej ani więcej (na gwałt o pół cm nie będę się bił)Cytat:
Zamieszczone przez krzywy191
mysle ze u ciebie niebedzia takiej tragedii
Sorki, ze tutaj, ale skzoda zakladac nowy temat. Ogolnie auto mam obnizone. Tyl siedzi nisko jak widac na fotce auta mojego w dziale przedstaw sie. Z kolei z przodu widac jakies niebieskie scierwo, ale auto stoi prawie jak seryjne. Moze byc to wina dojechanych amorkow?(wtedy powinien chyba bardziej siedziec). Dziwne.