witam.Co myslicie o pomalowaniu ori progów przed FL w kolor nadwozia??
Wersja do druku
witam.Co myslicie o pomalowaniu ori progów przed FL w kolor nadwozia??
Ja mam malowane w kolor wyszło całkiem całkiem :)
Miałem taki dylemat i ostatecznie uznałem, że lepiej wyglądają poliftowe nakładki polakierowane w kolor.
Moje też są w kolorku budy :)
Wygląda wzorowo jak na moje oko :P
Jak tylko nadejdą chłodniejsze dni ide w Twoje ślady Sylwestro ;DCytat:
Zamieszczone przez sylwekk
Bo to co TaDeuSz sobą teraz reprezentuje hmmmmmm Miodzio :D :cool: :cool:
Polecam bo auto wygląda młodziej ... ;D
Wygląda na pewno. Sam o tym myślałem, tylko, że są 2 rodzaje plastików. Jedne da się malować i lakier trzyma a na innych za diabła, każdy kamyczek, byle gówienko i odchodzi lub odpryskuje.
Rozumiem, że w BMW mamy ten pierwszy rodzaj tworzywa który nadaje się do malowania i nie będzie to wyrzucona kasa w błoto tak?
Cytat:
Zamieszczone przez coboss
Po FL-u są nakładki z tworzywa ....... ;D
A czy to było na zamówienie te malowane progi? Bo mi się wydaję że jest nawet kod wyposażenia mówiący o malowaniu zderzaków i progów w kolor nadwozia.
Na pewno było :)
Anatol, o co chodzi bo nie rozumiem? Przed FL miały metalowe? :roll:
Jedna ze zmian faceliftu do dokładki z tworzywa montowane na progi.Cytat:
Zamieszczone przez coboss
...kupilem nakladki na progi po lifcie, dalem pomalowac i przykleilem na klej do szyb :D i jest ladnie teraz
ja kupilem i chyba też przykleje na ten klej bo mialem problem z mocowaniem ostatnio ;) o wiele ładniej to wszystko wygląda, jestem zadowolony :D
Ten problem z pomalowaniem plastików bądź innych tworzyw można rozwiązać stosując preparat nakładany przed podkładem i lakierem ;)Cytat:
Zamieszczone przez coboss
Co do malowania zwykłych progów ...w sumie sam będe za jakiś czas lakierował u siebie wraz z dolami zderzaków -póki co doładki jeszcze niemam ,nakładek na progi też nie-ale jak się pojawią to rzecz jasna też się pryśnie i założy:)Fakt niby 2 X ta sama robota ,z tą małą różnicą że sam wszystko zrobię :P ;)
W każdym razie moim zdaniem i tak lepiej wyglądają pomalowane progi w kolor nadwozia niż zwykłe czarne ;)
Podpisuje sie pod tym , bo rzeczywiscie auto wizualnie sie obniża i odmladza !Cytat:
Zamieszczone przez Anatol
Sam w ex i terazniejszej lakierowalem progi i zderzaki - priorytet zaraz za shadow - linem :D :cool:
Tylko taka uwaga, Krzychu: Chłopaki mówią o malowaniu progów przed liftem, a to mimo wszystko wygląda troszkę inaczej. Tu dobre byłoby porównanie samochodu Czarka i Anatola albo Neufa i radosha....
wiem wiem...
sorka za zamieszanie ;)
Cytat:
Zamieszczone przez 7ka
E, to nie zamieszanie :D Jak się ktoś zdecyduje na nakładki to ma różnice podane na tacy....
No przy takim kolorze nadwozia to nie ma co gadać, ja mam jednak ciemne auto to tak nie bije po oczach ale mimo wszystko warto. Jak się kiedyś nic nie zepsuje lub nie przyjdzie czas na wymianę czegoś tam to w nagrodę zrobię to dla mojej lali ;D
Super to wygląda :D Już szukam nakładek na progi :cool:
kolego kazdy plastik da sie pomalowac, troche wiedzy i odpowiednie srodki i jedziesz :DCytat:
Zamieszczone przez coboss
No wierzę, że na siłę się wszystko da ale pytałem jak to wygląda w praktyce. Kumpel lakiernik mówił mi, że niektóre auta mają tak felerne plastiki, że nie wiadomo co by z tym nie zrobił to taki lakier i tak się nie będzie trzymał. Każde uderzenie kamienia itd powoduje odprysk :/
kwesttia oddpowiedniego przgotowania powierzchni przed lakierowaniem, odpowiedni lakier i wszskiego bedzie sie trzymal.
Ok to mu powiem, jak będę malował, żeby zastosował solidne środki. Na pewno będzie wiedział jakie. Gadka zawsze się tak zaczyna bo podejrzewam, że 99% jego klientów myśli o jak najtańszym malowaniu i nawet nie proponuje jakichś drogich solidnych.
A druga sprawa to nie sądzę żeby plastyki E38 były zrobione z jakiegoś "gównianego" materiału, jeśli nawet to i tak da się to zrobić wymaga to trochę dłuższego kombinowania ale da radę i nie będzie odpryskiwało.
Ja w mojej ex jak i dzisiejszej 7 lakierowalem sam progi i zderzaki i nic nigdy nie odpada ...
Kazde progi i zderzaki nie sa w golym plastiku !
Nawet gdy sa czarne i matowe to sa polakierowane ori czarnym matem !
Nie uzywalem zadnego podkladu tylko przygotowalem to wczesniej poprzez zmatowanie 400tka papierem , dobre odtluszczenie i na to uprzednio dobrze dobrany lakier .
Potem po ok 24h zmatowienie papierem 2500 3M i polerka :shock:
Ja mialem malowane progi i u mnie wygląda to tak:
http://w170.wrzuta.pl/sr/f/4wWKQuURU8q/aa
co do jasnych aut: moim zdaniem, czarny próg wysmukla linię i ja chcialbym właśnie złotą 7er z czarnymi progami - wygląda cudnie :)
W jasnym nadwoziu nie ruszałbym tego.
Gdybym u siebie miał czarne progi też bym tego nie ruszał.
PS. ile kosztują poliftowe dokładki??
MOD: Zmiana fotki na link do niej. Zamieszczona w poście fotka nie jest autorstwa RockR.
Co do malowania progów w jasnych i ciemnych autach - na ciemnym aucie tego i tak nie widać, za to pomalowanie progów w kolor na jasnym aucie optycznie powiększa i obniża samochód. Moim zdaniem właśnie jasne auto najlepiej nadaje się do takich modyfikacji....Cytat:
Zamieszczone przez RockR
Cena nakładek zależy od sprzedającego. Komplet z listwami na drzwi i lewarkiem można upolować już od 500 zł.
Kolego pewnie że będzie się trzymało, ale prawidłowo powinieneś użyć podkładu, bo papier 400 nie gwarantuje Ci dobrego spolerowania, powierzchnia jest chropowata, może nie widać tego z 3 metrów ale na upartego jak się dobrze przyluka :]Cytat:
Zamieszczone przez grabol
Dokładnie-do tego podkład dodatkowo wygładzi powierzchnię i zwiększy przyczepność kolejnej farby .Cytat:
Zamieszczone przez bitek-bitek
Przy autach, w których lakierowałem progi i zderzaki proces wyglądał w ten oto sposób:
1.zmatowienie
2.zastosowanie ''specyfiku'' ,który zwiększa przyczepność pomiędzy plastikiem a lakierem
3.podkład
4. baza/kolor
5. lakier bezbarwny
P.S.Etapy te mogą wyglądać inaczej,w zażności czy malujemy metalikami czy akrylami- rzecz jasna pomiędzy każdym z tych punktów miało miejsce odtłuszczenie , oprócz pomiędzy 4 , a 5 chyba ,że nam jakimś trafem mucha się przyklei :faint: Każdy z lakierników ma swoje sposoby i sztuczki ,oby nie były to sztuczki typu jak zarobić na kliencie i np nie położyć podkładu ,czy dać mniej utwardzacza :razz: Czasem bywa i tak ,że nie jeden lakiernik samouk zrobi to lepiej niż gość z papierem ;) coś długie to p.s. :hihi:
A czy nie taniej wyjdzie kupić nakładki poliftowe?
tak sledze temat, akurat mam kolor auta srebrny, jak i gdzie szukac nakladek i jak to zrobic w miare profesjonalnie zeby nie siac wiochy??
Wyjdzie Ciebie to duzo drozej, uzywaj opcji szukaj, było o tym na forumCytat:
Zamieszczone przez jaguar15
a w jaki sposób sa montowane oryginalnie nakładki ? listwy też sa inne z tego co widze ?jak wygląda stan używanych listew ? dla porównania powiem że w e34 progi są montowane na spinki i klipsy , musiałem kupić szablon w aso do ponawiercania otwórów w progu , a listwy w e34 do wersji z nakladkami gniły gęsto i często
Oryginalne nakładki są od spodu przypinane na nity z tworzywa i przykręcane na kilka wkrętów oraz są przypinane do progu na specjalne kołki. Listwy używane najczęściej nie będą się nadawać do użycia (rozwarstwione).Cytat:
Zamieszczone przez szpoper
no i koszty urosły :D , progi 400-500 , listwy 600zł , spinki , uszczelki , osłony progu itp malowanie . I za cołość wyszło niecałe 1500zł
Chcesz powiedzieć że za samo malowanie 1500 zł? To jakaś chora kwota.Cytat:
Zamieszczone przez szpoper
no ja cie proszę :] , literówka już porawione
Szukaj tańszego warsztatu lakierniczego, ale mimo wszystko lakieruj- efekt będzie naprawdę dobry!