Witam
Zamierzam kupić 740d i wszystkie co są w Polsce w pieniązkach jakie mam na wydanie maja przebieg 220 000- 300 000 km. Na co zwracać uwagę pomóżcie. jakie koszty serwisu i co psuje sie najczęsciej.
Wersja do druku
Witam
Zamierzam kupić 740d i wszystkie co są w Polsce w pieniązkach jakie mam na wydanie maja przebieg 220 000- 300 000 km. Na co zwracać uwagę pomóżcie. jakie koszty serwisu i co psuje sie najczęsciej.
Najpierw zapraszamy do działu Przedstaw się... Zgodnie z pkt5 Regulaminu.
P.S. Odpowiedzi na Twoje pytanie są na forum.
Poczytaj na forum, temat już przerabiany...Cytat:
Zamieszczone przez Chudzik
Ogólnie zepsuć się może wszystko lub nic - masz 50% szans, zależy co i czy w ogóle coś wymieniał właściciel przed Tobą... silnik jak zadbany to zjeździ jeszcze dłuugo...
psuje sie to samo co u pozostalych jak zadbany model kupisz to bedziesz sie bujal i bujał
740d i 220 000km przynajmniej 8 letni samochód ? 27,5 rocznie ? dieslem i to o tej pojemności ? to po prostu śmieszne że wierzysz w takie przebiegi
Około 30 tyś rocznie to mozna uwierzyć ale 5-10 to juz trudno :)Cytat:
Zamieszczone przez NikosWariat
jak sprowadzony z de to 70~80 rocznie przez pierwsze 2 lata + każdy następny min 40 rocznie
a o polski salonowy raczej trudno
Mnie polskie salonowe jakoś odstraszają - jak sobie pomyśle ze przez 8 lat jeździło po polskich drogach to wole z dużo większym przebiegiem ale z D...Cytat:
Zamieszczone przez NikosWariat
ja tak samo :) lepsze 600 000 w de serwisowane niż 200 000 bez serwisu w pl :)
Ale do serwisów tez podchodze sceptycznie :) Mam swojego mechanika do którego swego czasau z serwisu dzwonili po rady :) Tylko że On zacząl naprawiać bmw zanim oni wogóle powstali :) - niestety tez kasuje, ale robi raz a dobrze, bo fakt ze wielu "speców" to wogóle nie kojarzy co i jak w motorach powyzej 1.6 :) ...Cytat:
Zamieszczone przez NikosWariat
jedno jest pewne zakup 740d wg mnie nie ma sensu
kolega ma realnie po warszawie pali 14 litrów
14 = 50zł
750 pali 25 gazu = 50zł
i gdzie tu ekonomika ?
martwić się o wtryski , czujniki ciśnienia , pompy wysokiego ciśnienia , przepływki , turbiny itp ?
nie wspominając o tym że 740d będzie miało większy przebieg niż 750
uważam że optymalny motor to 4,4 jak u mnie :)
nie wspomnie o różnicy w cenie w zakupie a o części do 740d w sensownych cenach ciężko
a co do pytania auta tematu uważam że nie warto 740d z jakimkolwiek przebiegiem
nie obrażając nikogo ale diesel jest dla osób w podeszłym wieku ktoś kiedyś powiedział ;)
Ale nie 4 litrowy diesel. Przejedz sie to zobaczysz :) Na trasie nie odstaje od 750. Kolega Wiktor coś o tym może powiedzieć.
Poza tym. Masz racje porównując gaz do diesla ale nie samym gazem żyje auto. Dlatego wybrałem diesla bo miałem już dość v8 w gazie...
aktualnie mam kilka modyfikacji i mam mocy podobnie co 750 z tym ze mam manual i niestety 750 zostaje w tyle
fakt że przez gazowników w tym kraju ludzie są zrażeni do gazu i wolą diesla doskonale to rozumiem
poza tym brałeś się z wiktora 750 a on jechał na lpg z tego co wiem a ten gaz co tam ma to nie jest najlepszy więc to kiepskie porównanie
a 740d jeździłem fajnie to jeździ tylko te zużycie paliwa ... o innych kosztach nie wspomnę
Powiem tyle.
740d jest kłopotliwe w razie awarii, ale niewiele ma wspólnego z emerytami ;)
Spójrzcie proszę na cenę turbin w 740d - mnie omal nie zabiła, Klient był zadowolony, że padły dopiero po 240 tys. km (ma wóz od nowości! sic!) ale to nie dla mnie
przypomnę, że w 750i również są 2 przepływki i tak samo narażone na uszkodzenie jak w dieslu, więc żaden to argument
pytanie ile kosztują 2 przepływki do 750 a ile 2 przepływki do 740d
odpowiedz podobnie w 1 i 2 są 2 i podobnie kosztują
w 750 są 2 elektroniczne przepustnice a 740d 2 turbiny co jest droższe?
co jest droższe 12 świec zapłonowych + 14 kabli zapłonowych + kopułki + 2 palce
czy
8 wtryskiwaczy w 740d ?
co jest droższe 2 pompy paliwa do 750 czy 2 pompy wysokiego ciśnienia w 740d ?
piszę o elementach które padają
sprawdźcie a się przerazicie
Powtórze sie pewnie ale w jednym poście zrobiłem takie rozliczenie w przybliżeniu - tzn ile wydałbym na paliwo w 740i a ile wydałem w 740d i przez 40 czy 50tys km juz nie pamietam wyszło coś 7-8tyś zł na moją korzyść - co w przypadku awarji w ciągu tego okresu starczyło by na wszystkie wtryski i turba (mówie o regeneracji) - przyznam racje ze szarpło by to po kieszeni, ale (odpukać) Bogu dzięki nic sie z tym silnikiem nie dzieje i tez nie przypominam sobie aby ktoś na niego kiedyś narzekał i nie słyszałem aby ktoś robił w nim jakieś konkretne naprawy - długo sie zastanawiałem nad zakupem auta z tym silnikiem i nie żałuje, jeździ sie super i ekonomicznie - patrząć na to ze poprzednie 740i palilo w granicach 18 po mieście oszczędzajac a to pali max 14 nie oszczędzajac - a gaz ehh nie uznaje i chyba juz nikt mnie nie przekona - przynajmniej nie do dużych silników, moze do jakiegoś 4 cylindrowca to tak ale mówie tu o starszych autach, gdzie cały silnik kupie za 600zl jakby co...Cytat:
Zamieszczone przez NikosWariat
A po za tym Jak ktos lubi lpg to nie popatrzy na diesla, wiec porównywanie go nie ma sensu... chociaz kupująć benzynke i dokładajac potem ok 4 tyś na lpg to tez by starczyło na wtryski czy turbo :)
Ehh a przyznam sie że do 740d to przekonało mnie chyba podświadomie to ze kiedyś dużo mówiono o takim silniku i jak zobaczyłem jak to cudo wygląda i co potrafi to sobie wymarzyłem ze sobie takiego kupie :) 750 to żaden rarytas no pomijajć kowalskiego w Matizie :) A V8 w dieslu to kazdy oczy robi :) Chociaz klank odpalaniej V12tki nic nie pobije, mogłbym ją godzinami gasić i odpalać :)
ja nie mam nic do diesli kupił bym z chęcią 740d i zrobił program ale koszty eksplantacji mnie przerażają i koszt zakupu za wysoki
kiedyś miałem 725tds'a i paliwo za 1zł za litr można było jeździć :)
a co powiesz na porównanie na poprzedniej stronie tematu na temat części do 740d?
Zadab głupie pytanie - czy w V12 E38 są kable a nie cewki ? Bo jak cewki to tanie tez chyba nie są :)Cytat:
Zamieszczone przez NikosWariat
Co do regenrowanych wtrysków to są po 400zł/szt a regenracja turba w garecie ok 2400zł - przynajmniej tyle płacił niedawno kumpel za swoją ale do 730dE65...
Fakt ze cena nowego wtrysku zabija...
Ale jak juz liczylem powyżej - można na to zarobić, jezeli Pan po 240 tyś przyjechał na wymiane wtrysków to na paliwie zaoszczędził juz na wiele ich :)
No patrz - 4 posty powyżej czytam, że diesel taki strasznie zły, bo o tyle rzeczy trzeba się martwic :/ a tu jaka odmiana...Cytat:
Zamieszczone przez NikosWariat
jazda flagowymi 7er nigdy do najtańszych nie należała. I nigdy nie będzie należała :evil: :evil:
Aldik - no niestety turbo w E65 730d a 740d jest zupełnie inne i nawet koszt nowego jest 2-krotnie droższy do 740d. Dokładnie 8900PLN za sztukę + robocizna :faint: Nie wspomnę, że do 740 potrzeba 2 sztuki, a nie zawsze da się zregenerować :/
Ogólnie w każdym aucie może zepsuć sie coś kosztownego - pomijam E65 bo jestem przerażony dieslami w tym modelu, bo ciągle słysze jak sie sypią - jedyna rada to każdego rana gdy zasiadamy za kierownić to nalezy ją pogłaskać, ukochac, pocałowac i poprosić i auto i Boga aby dziś nie było żadnej awarji :) Wiara czyni cuda, ja tak robie i już od 60 tyś km jest ok :) :D
diesel jest fajny jak nowy i sprawny :) a najlepiej służbowy
proponuje też porównać cenę używanego silnika v12 a v8 diesla
A po co??Cytat:
Zamieszczone przez NikosWariat
hmm lejący wtryskiwacz jazda z nim = dziura w tłoku w dieslach na CR często się zdarza bo przeciętny posiadacz samochodu z duża ilością cylindrów nie odczuwa tego
sądzę że koszt remontu nie opłacalny
Może i często się zdarza, ale ja jeszcze nie widziałem takiego przypadku :shock:
Pracuję gdzie pracuję i diesle BMW widuję często, a przypadek pt. dziura w tłoku jest mi nieznana.
No cóz - może za młody jestem :evil:
http://www.allegro.pl/item683787600_...generacja.html
- tak mi sie nawinął link przez przypadek hmm
A co do porównywania cen silników to lepiej sobie dac spokój - z podejściem ze będziemy musieli coś wymieniac a szczególnie silnik daleko nie zajdziemy i wylądujemy w komunikacji miejskiej :)
Ja bym sie cieszył :)Cytat:
Zamieszczone przez sylwek7
Bardzo dobrze Aldik!
Oby więcej takich linków - oby się nie przydały ;)
Nie każdą turbinę da się zreperować, ale bądźmy dobrej myśli. 740d naprawdę jest trwałe
sylwek7 bo bmw w dieslu z cr jest mało , jak chcesz to mogę poprosić by zrobili zdjęcia mondeo 2.0 tdci jak wyglądają dziury w tłokach , podobno to częsty temat , ja widziałem 3.0 tdi z grupy vw i 320cdi z dziurami w tłokach
Nie porównuj Mondeo do 7er ... Porównujesz kozę do ogiera ... A to chyba bez sensu ...
Mówmy tylko o bmw a nie podautach :)Cytat:
Zamieszczone przez NikosWariat
Pamietam że kumpel co handluje silnikami miał silnik V8 diesla za 5 tyś...
Proszę Cię Nikoś - nie rób z siebie idioty....Cytat:
Zamieszczone przez NikosWariat
CR w BMW jest od 1999 roku i innych nie ma. Właśnie rzadkością sa TDS-y w E46 i E39 + E38 (gdzie również nic się nie działo z tłokami)
Inne śmieci niż BMW jakoś w tym wątku mnie nie interesują - dla przypomnienia - jesteś ma forum BMW :evil:
Jak nie wiesz - nie pisz. Apeluję
spoko tam się skojarzyło że ktoś miał freelandera z silnikiem 2.0d na CR silnik pochodzenia bmw też tłok się upalił
więc że to bmw to żaden argument
akurat tak się składa że studiowałem CR na politechnice radomskiej więc na temat CR możemy gadać do oporu :)
jak już tak jedziesz to powiedz dlaczego w Kanadzie nikt (prawie) nie jeździ dieslem i nikt (prawie) nie chorujących na raka ? zbieg okoliczności ?
Też coś tam studiowałem ... do dzisiaj mam kaca ...
A dlaczego w stanach śmieją się z Diesli ?? Jak masz 4l benzyny za 4 zł to po cholerę komukolwiek diesel ?? Jak nie masz 5l pod maską w stanach to nie masz jajek i wszystko w temacie .....
Bo są niechumanitarni i głoduja zwierzątka?Cytat:
Zamieszczone przez NikosWariat
Jakby w polsce były ceny aut, paliwa i zarobki jak USA to bym jeździł pewnie juz od dawna 760 E65 :) Ale z drugiej strony mamy blisko do D bo ograniczenia prędkości w stanach bym nie przeży l :)Cytat:
Zamieszczone przez Neuf
Ostatnio widziałem przypadek jak w stanach na 65mph gość leciał 210 mph .. mandat wynosił 500 USD ... Jak to zrobi jeszcze raz to mandat wyniesie 750USD ... Tam tylko zamykać zegary - piękny kraj pod względem kar tylko co krzak to siedzi Policjant ....
Koniec OT :)
Neuf byłeś w usa czy tylko słyszałeś ja byłem i o dziwo było masę japońskich i niemieckich samochodów z pojemnościami od 2.0 do 3.0 i diesli trochę też trafiłem
a w Kanadzie nic 0 przez 2 tygodnie ani jednego diesla
U nas na 70tce lecisz 200 i dajesz 35dolców i jazda a stawka zawsze taka sama :) Jednak mamy taniej :DCytat:
Zamieszczone przez Neuf
Neuf a w usa nie jest tak ze za 3 taki wybryk jest tzw recydywa i jakas mega kosmiczna kara?
cos tak mi sie obiło o uszy..
a moja babcia miała wąsy i co z tego? Pisz konkretnie lub odejdź od tematuCytat:
Zamieszczone przez NikosWariat
a ja nie kryję że tam właśnie studia skończyłem i co więcej - pracuję na co dzień w tym fachu jak CR :faint: ale cóż - na pewno wiesz lepiej, bo wiesz WSZYSTKOCytat:
Zamieszczone przez NikosWariat
Czysta teoria to nie wszystko :hah:
Po nikim nie jadę, tylko nie cierpię wprowadzania w błąd i nieścisłości. A Kanada? Co mnie to interesuje? Mieszkam w Polsce i wystarczy mi naszych problemów. Świata nie zbawię i nie mam takiego zamiaruCytat:
Zamieszczone przez NikosWariat