WITAM
PODCZAS JAZDY W KORKU CZY NA POSTOJU TEMPERATURA SILNIKA DOŚĆ SZYBKO ROŚNIE W STRONE CZERWONEGO POLA.
PODCZAS JAZDY PROBLEMU NIE MA.
PYTANIE CZY TO VISCO CZY TERMOSTAT ?
(UKŁAD ODPOWIETRZONY)
POZDRAWIAM
Wersja do druku
WITAM
PODCZAS JAZDY W KORKU CZY NA POSTOJU TEMPERATURA SILNIKA DOŚĆ SZYBKO ROŚNIE W STRONE CZERWONEGO POLA.
PODCZAS JAZDY PROBLEMU NIE MA.
PYTANIE CZY TO VISCO CZY TERMOSTAT ?
(UKŁAD ODPOWIETRZONY)
POZDRAWIAM
Obstawiam Visco
Wiskoza na bank. Tez tak kiedys mialem, wymienilem wisko i jak reka odjal.
na 1000% viskoCytat:
Zamieszczone przez ANDREW1
Jeśli visko nie zaskakuje trza wymienić, ale sprawdż też w jakim stanie jest pompa wody bo bardzo często jest winna przegrzaniu silnika ;D
Jeśli grzeje się w korku, a w trasie jest OK, to też obstawiam Visco.
PS. Wyłacz CapsLock
łatwo sprawdzic Visco.
Użyj wyszukiwarki pisałem juz o tym.
Visco visciem ale możesz mieć też zbyt niski poziom płynu chłodzącego. Sprawdź jego ilość po nocy kiedy węże się obkurczają i potrafią cieknąc.
wentylator robi wiele wiatru i nie sposób go nie usłyszec jesli wisko załacza, lekka przygazówka
na rozgrzanym silniku i sprawa rozwiazana.....
visco !!!! 99,9%
Dzięki za podpowiedzi.
Wisko wymieniłem ,przepłukałem układ,i nadal coś nie tak.
Jaką temperature otwarcia ma mieć termostat ??moje auto pochodzi z 12.1990
pozdrawiam
Trochę to dla mnie niezrozumiałe - pierwszą rzeczą jaką się sprawdza jest termostat - bo łatwo to zrobić - wrzucasz do naczynia i podgrzewasz mierząc temperaturę ... Dla Twojego silnika termostat ma 80 stopni ( chociaż były różne wersje , ale 80 st jest najprawdopodobniejsze ) .
Visco zmieniłeś na nowe , używane ?
Tak wisko i termostat wymieniłem na nowe a temperatura nadal idzie w prawą strone.
Hmm zakładam , że uklad został odpowietrzony po wymianie viska i termostatu i dlaczego on się nadal przegrzewa ?Cytat:
Zamieszczone przez ANDREW1
Kiedyś słyszałem o podobnej sytuacji ale okazało się , że koles na zimę sobie włożył tekturę tak aby bemka nie brała zimnego powietrza ... ale w tym wypadku nie sądzę ze az taka fantazja by była.
A łopatki plastikowe są ok ??
hmm... jezeli uklad odpowietrzony prawidlowo, termostat i visco wymienione.. to obawiam sie, ze moze byc winna uszczelka pod glowica. ogrzewanie wewnatrz auta dziala dobrze ? oleju w plynie chlodniczym nie ma ? plynu nie ubywa ? Moglo byc tak ze przez visco zagrzales silnik a to spowodowalo uszkodzenie uszczelki.. :/
Ogrzewanie działa prawidłowo,oleju wpłynie niema,"fachowcy" twierdzą że uszczelka całaCytat:
Zamieszczone przez dann-y
a łopatki plastikowe od wiatraka są całe ?? Bo jeżeli tak to może czujnik temperatury !!Cytat:
Zamieszczone przez ANDREW1
Tak łopatki wiatraka są całe,też podejrzewam czujnik ,jest jakaś metoda sprawdzenia np.woltomierzem?
Witam
Mam pytanie który czujnik w komorze silnika z ( tych trzech obok siebie ) powinienem wymienić?
Który jest od czego ?
Pozdrawiam
A moze pompa wody? Ja u siebie w E32 to zaniedbałem i po uszczelce:( Wiec sprawdz tą pompe dla spokoju heh :)
Pozdrawiam.
http://www.realoem.com/bmw/showparts...18&hg=11&fg=35Cytat:
Zamieszczone przez ANDREW1
zobacz tutaj jest wszystko napisane.
Witam
Dzięki za wszystkie podpowiedzi.
Problem rozwiązany, okazało się że wisco które kupiłem dadam że nowe było zepsute choć usterka pojawiała się po ok 20 min jazdy.
Założyłem inne i jest ok.
Pozdrawiam