Moja siudemka telepie przy 90km/h aż mi cała kierka chodzi nie wiem co to może być opony mam 255/45/18 tył i przód. dzieje się tak tylko jak jade 90 wibracje są takie że aż buty na pedałach mi sie ślizgają:(
Wersja do druku
Moja siudemka telepie przy 90km/h aż mi cała kierka chodzi nie wiem co to może być opony mam 255/45/18 tył i przód. dzieje się tak tylko jak jade 90 wibracje są takie że aż buty na pedałach mi sie ślizgają:(
Użyj funkcji szukaj. Było to już nie raz opisywane na forum. Ale podpowiem jak ,że jesteś nowy
1.wyważenie kół
2.sprzęgło gumowo metalowe łączące wał ze skrzynią (czy nie jest oberwane)
3.tuleje górnych wahaczy
od tego zacznij takie jest moje zdanie :)
........albo luzy na długim środkowym drążku. U mnie tak było i zdjagnzowanie tego nie było łatwe.
Pozdrawiam
ja obstawiam luzy ...... miałem to samo
Ja dzwoniłem do jakiegos magika od bmw z wrocławia i mi mówił, że to mapewno kolumna trzeba do regeneracji ją żeby to zrobić trzeba podnosić silnik tak gadał ogolnie to jesli będę jechał do mechanika jakiegos to jak będzię to chciał zrobić bez podnoszenia to zebym zabierał auto i z tamtąd S******lał;)
Nie dzwoń więcej do niego ;D Co to wogóle za diagnoza przez telefon :faint: Trzeba posprawdzać wszystko po kolei tak jak było pisane wyżej tylko na żywo a nie telefonicznie ;) Poza tym poczytaj na forum bo o drganiach kierownicy było nie raz.Cytat:
Zamieszczone przez LUKASZWBO
Poprzedni właściciel dał mi nr i tylko u niego robił auto te drgania już były zdiagnozowane przez niego i to ponoć to. A co do mechanika to kolo sie nazywa Kamil pracuje w ASO BMW a warsztat swój maja koło tego Aquaparku we wrocku ponoć magiki od bmw ja dzwoniłem jakiś miesiąc po kupnie i mowiłem że chodzi o Zbycha auto (znajomy poprzedni właściciel) i powiedział mi ze szczegułami ze silmik trzeba podnieść i tak jak napisałem wyżej pisze na forum bo nawet magiki mogą się mylić. :>
MOD EDIT: Stosuj interpunkcję, bo nie idzie czytać tego słowotoku.....
no to naprawde niezły magik
------------
pogadaj z chłopakami z Wrocka to ci poleca kogoś konkretnego !!!!
Taaa magicy. Zacznij od najprostszych rzeczy. Przejrzyj forum. Od siebie dodam że zbieżność i wyważenie może być powodem kłopotów. W Compakcie tak miałem. Też mi wymyślali że końcówki drążków i ciul wie co jeszcze.
Jakbys szukal dobrych, rzetelnych i nie za drogich mechaników od BMW we Wroclawiu to daj znac na PW 2 pewne serwisy moge polecic pozdrawiam :)
Ja mialem dokladnie to samo jak wracałem ze zlotu. Przy 80-90 chcialo mi ręce urwać, Co sie okazało dloczek hamulca nie odbil i robil mega problem. Poza tym auto palilo 3l wiecej i było bardziej przymulone chociaż przy duzym silniku ciezko to wyczuć. Koszt 50zł razem z wymianą uszczelek :)
Co do przymulenia to się zgodze czasami jest git i przy wyprzedzaniu wiem ze to prawie 300 km aż miło a czasem myśle to ma 286km i 4 litry to VW taty ma 130km w tdi i zastanawiam sie czy ten dieselek nie idzie lepiej. Do tej pory nie zastanawiałem się że to może być przez te problemy z drganiem myślałem że to jakość paliwa :(
Jeśli trzepie kierownicą, to najprawdopodobniej coś od układu kierowniczego. Tam też należy zacząć poszukiwania. Drążek środkowy jest jak najbardziej do sprawdzenia. Poza tym sprawdź też luzy na gałkach (przy kołach). Wyważenie samych kół też jest istotną sprawą a czasem jednorazowe wyważenie nie wystarcza - warto powtórzyć tą operację w innym warsztacie. Osobiście znam przypadek że dopiero po 3 wyważeniach koła zachowywały się w miarę normalnie. Ale jest jeszcze jedna ważna rzecz: upewnij się, czy czasami nie masz którejś felgi skrzywionej. Nietrudno o to przy stanie naszych dróg, a czasem to może być przyczyną drgań. Życzę powodzenia w lokalizowaniu źródła problemu, bo w zawieszeniu niejednokrotnie ciężko ustalić przyczynę :/