Witam serdecznie !! czy ktos z okolic katowic zajmuje sie mozntażem ksenonów ?? albo mogłby mi założyc ?? oczywiscie nie za friko ???
Wersja do druku
Witam serdecznie !! czy ktos z okolic katowic zajmuje sie mozntażem ksenonów ?? albo mogłby mi założyc ?? oczywiscie nie za friko ???
A co rozumiesz przez załozyć? - jakie części :)?
Kolego jak chcesz montować zestaw "HID" to z narzędzi potrzebujesz kilku piwek ,a z wiedzy - to ja te piwka otworzyć :)
potrzebowałbym pomocy (co dokładnie potrzeba i z jakiej firmy bo jestem laikiem w tym temacie )w zakupie przetwornic i żarówek i wrzuceniu ich do srodka
tylko oryginały ... szkoda czasu i pieniędzy na hid ( czyt. hit ;] )
NAPISZ NA PRIV podam ci kontakt do firmy co ci założa i bedziesz mega zadowolony jak ja bo sam posiadam od nich i działają idealnie ;D
Nie skreslajcie ich tak os razu, wiadomo oryginal to oryginal ale HID z najwyzszej polki ujdzie i nie bedzie robil spustoszenia w elektronice, tylko ze takie zestawy to koszt pewnie z 700-800zl wiec chyba jednak urzywane oryginalne wyjda ciekawiej :)
chciaiłbym żeby swieciło naprawde profesionalnie a nie jak w kaddecie ???
moze jakies podpowiedzi płnace z doswiadczenia starszych kolegów
Miałem HID-w 5-tce, świeciły dwa lata bez nikakich problemów,a jak się na nie zdecydujesz to zakup sobie 4300 zbliżone do światła żarówki zwykłej nie biją fioletem , i świecą o wiele intensywniej niż o wartości np. 8000.[ od 4000 do 6000---jeszcze jakoś to wygląda powyżej gorzej w nocy widać i serio fioletem świecą bardzo] .
http://moto.allegro.pl/item642622647..._koszalin.html
chodziło Ci o ten zestaw 4300
Za prawa autorskie będą ścigać Zarząd. Za HID-y posiadacza tego rozwiązania. Dlatego Zarząd nie ma nic do modyfikacji dokonywanych przez użytkowników forum w swoich autach, ale nie pozwala na narażanie się i forum na niepotrzebne przepychanki. Mam nadzieję, że to klarowne argumenty :)Cytat:
Zamieszczone przez NikosWariat
Jak chcesz profi to: