Witam Panowie,
Czy ktoś może zetknął się już wcześniej z tym autem?
https://allegro.pl/ogloszenie/bmw-7-...-km-8604634629
VIN podobno "gdzieś się znajdzie"...
https://s6.ifotos.pl/mini/K2MONI1pn_qaprnsp.png
Wersja do druku
Witam Panowie,
Czy ktoś może zetknął się już wcześniej z tym autem?
https://allegro.pl/ogloszenie/bmw-7-...-km-8604634629
VIN podobno "gdzieś się znajdzie"...
https://s6.ifotos.pl/mini/K2MONI1pn_qaprnsp.png
auto dluuugo wisi na otomoto, na początku byla w granicach 40 tys
A teraz 26k, spora różnica. Ciekawe z czego wynika bo auto wygląda na zdrowe i ma dobre wyposażenie.
Niestety ode mnie 500km w jedną stronę więc nie podjadę obejrzeć.
V8 diesel fajny silnik, ale drogi w naprawach. Może tu tkwi sekret.
noo bo v8mki w benzynie w e65 sa tanie w naprawach i trwale :)
Ja bym chętnie poczytał Damned :)
M67 to bardzo rzadko występujący silnik. W przypadku jakiejś grubej usterki jest problem z częściami. Nawet w ASO nie wszystko jest już dostępne. Po drugiej stronie masz N62, który jest ujeżdżany jak bura s..a, przez co ma opinię jaką ma, ale dostęp do części i znajomość jego usterek sprawia, że jego naprawa jest i tańsza (tańsza nie znaczy tania) i łatwiejsza.
No i super - dzięki za krótkie podsumowanie. Nie wiedziałem o tej dostępności (a właściwie jej braku) do części.
noo, to ze benzyny e65 sa ujezdzane ostro, i sa wyexploatowane to moze przekonac do zakupu wzgledem diesla BO SA DO NIEGO CZESCI :)
M67 to silnik z lat 90tych! 98rok 740d.
bmw jeszcze wtedy robilo dobre silniki
to jest silnik na milion km, ze turbina padnie, to sie zregeneruje, wtrysk? tak samo, jakie tam czesci potrzebne?
88stopni temeratura pracy z tego wzgledu mase dziwnych problemow odpada jak problemy ze skrzynia czy przegrzewanie, glowice itd
jakbym mial brac e65 to wlasnie z tym silnikiem (mialem juz 740d i to bylo moje najlepsze auto, nic absolutnie nie robilem w tym motorze poza wymiana odmy i swiec zarowych czy czyczczeniem egrow)
Nie porównuj 740d do 745d.
Chodzi tylko o dostępność części czy coś jeszcze?
Spotkałem się z 745d z pękniętą głowicą. Używanych brak, bo w grę wchodziła tylko inna 745d. Ten silnik nigdzie indziej nie występował.
Rozumiem. Jest coś na co zwracać przy tym modelu silnika szczególną uwagę podczas oględzin?
Pytaj użytkownika Zbichu. On miał swego czasu 745d.
Ok, dzięki, dzięki.
ten silnik był montowany w Range Rover a w zasadzie do dziś jest.