Szukam sprężyn do 750 EDC tak okolo -40mm na przod (tyl obnize na regulatorze)
i widze ze w wiekszość są adnotacje, nie do EDC
o co tu chodzi? czy sprezyny sa inne?
nie wloże normalnych sprężyn do EDC?
Wersja do druku
Szukam sprężyn do 750 EDC tak okolo -40mm na przod (tyl obnize na regulatorze)
i widze ze w wiekszość są adnotacje, nie do EDC
o co tu chodzi? czy sprezyny sa inne?
nie wloże normalnych sprężyn do EDC?
sprężyny do EDC/NIVO i samo NIVO z tyłu są inne, bardziej miękkie
na regulatorze nie obniżysz za dużo, bo będzie miękki jak flak i będzie dobijał
do przodu każde podejdą, bezpiecznie do -45/-40
podejść podejdą, ale jak wtedy EDC będzie pracować i czy amorek przeżyje. To, że wejdą fizycznie to wiadomo.
U mnie pracuje i ma się dobrze.
tyl 1cm styknie, o przod glownie chodzi
czyli co, jak nawet napisane ze sprezyny obnizajace nie do edc -40mm
to moge je zalozyc?
(w sensie czy wejda)
bo 40mm to bezpiecznie dla EDC
chociaz zastanawiam sie czy nie wladowac -50mm nawet (do felg 20scia na maxymalnym profilu, czyli z e65)
jakby ktos mial -40-50mm na przod tylko, to chetnie kupie :)
Podejdą zwykle bo ja takie kupowałem. -50 nie zakładaj bo amortyzator nie będzie pracował.
odswierzam temat, czy jamexy -45mm z allegro sa cos warte?
zalozyc toto ? napisali ze do 750 tez sa ok, ale bez nivo
Ja mam jamexy - 45/-30 amory sachs. 'Komfortu' (na 20 calach ciężko o komfort) nie straciłem a jest duzo lepiej wizualnie. https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...1f7ef8073a.jpg
Proszę was tylko nie róbcie klina jak w e36....Do serii 7 to nie pasuje.Wygląda to kiepsko.Jak linia progu jest równoległa do drogi to wygląda wtedy super.
Jamex -45/-30 EDC, ja jestem zadowolony, zachowany komfort jazdy mimo, że są to progresywne sprężyny.
https://www.galerieallegro.pl/zdjeci...g/1.jpg?screen
Dzieki, biore te jamexy do edc, na razie przod
tyl sobie na regulatorze ciutke obnize najwyzej potem dodam -30mm
tylko czy -45 nie za duzo bedzie w 750?? moze lepiej -35 ?
widze ze 730d sporo siadlo nawet na tym -45
Bo silnik diesla jest ciężki. Może prawie jak V8 i v12. Blok żeliwny i dochodzi cały osprzęt diesla. Jamexy są w dwóch wersjach. Jedne do 728, a drugie do diesla, V8 i v12.
Po montażu samochód siadł 40/27, więc w v12 powinno być 45/30. Ja kupowałem w dars tuning, a słyszałem że na rynku trafiają się podróbki, szczególnie że były przypadki że auto nie siadło według specyfikacji sprężyny i prowadziło się tragicznie.