Witam serdecznie,
Czy warto kupić 750 w dobrej cenie z uszkodzonym silnikiem? Kupić nowy silnik i zamontować? czy lepiej odpuścić
Wersja do druku
Witam serdecznie,
Czy warto kupić 750 w dobrej cenie z uszkodzonym silnikiem? Kupić nowy silnik i zamontować? czy lepiej odpuścić
Warto. (10 znaków)
nie będzie problemów z elektryką ?
Nie będzie.
Pytanie co to znaczy "dobra cena" i zależy co ciekawego jest na wyposażeniu, bo golasa to raczej nie warto tak kupować. Pamiętaj, że N62 4.8 to kosztuje powyżej 5k PLN.
Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
20 tys full opcja loic 7 masaże wentylowane podgrzewane siedzenia itp
Dodatkowo przy wymianie można doliczyć koszty uszczelniaczy i rurki od chłodzenia przy wyjętym silniku jedną robota
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Nie warto zobacz od ilu można podobno igłę i na chodzie kupić z opisów wszystkie ful wypas
https://allegro.pl/kategoria/seria-7...-18088?order=p
Jesteś w bledzie. Poliftowe benzyniaki z przebiegiem poniżej 200tys przebiegu to koszt 40 tys w górę
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
ja mysle ze warto pod warunkiem ze robisz od razu rozrząd uszczelniacze rurke mozesz zagladnac do panewek itp. Masz wtedy dynamiczna limuzyne i przede wszystkim pewna bo wiesz co masz z silnikiem zrobione a nie koty w worku
Mam takie samo zdanie
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Ja własnie tak kupiłem e66 745 i wstawiałem silnik oczywiscie silnik nowy był rozkrecany sprawdzany i wymieniane co trzeba wiec silnik elegancki ale kupujac taki samochod zawsze moze wyjsc jakas niespodzianka bo auta z uszkodzonym silnikiem nie da sie sprawdzic dokładnie co oprocz silnika wymaga naprawy wiec tez patrzac na cene trzeba doliczyc silnik i zrobic zapas na extra wydatki oczywiscie jak sie chce zrobic auto dla siebie i porzadnie to jest to najlepsze wyjscie
Wysłane z mojego SM-G389F przy użyciu Tapatalka
koszt uszczelnienia całego silnika i rurka 5,5 tys jest dobrą ceną za robociznę z częściami ?
Co rozumiesz przez uszczelnienie całego silnika ?
Czy w tej cenie są uszczelniacze zrobione ?
Tak chodziło mi o uszczelniacze i wszystkie uszczelki
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
:tape: , 5,5 tys to tak na rozgrzewkę, następne 5tys na pierdoły które wyjdą przy okazji :laugh: i to tak na dzień dobry!
Wcześniej posiadałem touarega 4.2 wszędzie na forach pisali że jest ciężki w utrzymaniu przez 1,5roku złotówki oprócz podstawowych eksploatacyjnych rzeczy nie wsadziłem
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
To zależy ile przez te 1,5 roku kilometrów nakręciłeś i jaki był przebieg, nie chce burzy naciągać powiem tylko że e65 zwłaszcza z silnikami n62 i n73 trochę kosztują w utrzymaniu, i jak ktoś piszę że nie to na pewno miał je nowe lub wprawie nowe i w odpowiednim czasie się pozbył. 12-14 letnie bmw jest w naturalny sposób są zużyte a remontując zawsze coś jeszcze wyłazi i trzeba mieć zaplecie finansowe.
Ja nie nalezę do tej elity którzy jeżdżą i nic nie robią, robię jakieś 30000-40000km/rocznie i każde auto naprawiam, niestety.
N62 według mnie to tykająca bomba zegarowa. Kosztują bardzo dużo w utrzymaniu. Nienawidzę osobiście tego silnika. Sorry ale takie mam zdanie. Era silników w BMW jak dla mnie skończyła się z kodem silnika oznaczonego M. Wszystkie które mają już N to są fajne tylko w katalogu.
Silnik N62B44 nie dorównuje silnikowi 4.2 MPI BFM grupy VAGa w najmniejszym stopniu.
A ja lubię swoją v12 i będę ją naprawiał :drum:
Cieszę się bo kocham BMW a tacy ludzie jak Ty trzymają te N-ki przy życiu.
Obstawiam ,że posiadając N73 stać Cię na jego utrzymanie a co za tym idzie na naprawy a jak to mówią "Kto bogatemu zabroni ?" :tape: :encouragement:
Powodzenia życzę i gratuluję V12 :applause:
Wzajemnie :yo:
jakies 2 miesiace temu kupilem sobie wlasnie E66 750 2008r z uszkodzonym silnikiem, po ogledzinach okazalo sie, ze silnik jest niby dobry lecz lewa strona nie pracuje. grzebalem miesiac, nawet wymienilem glowice, nic to nie dalo dalej lewa strona nie pracuje, silnik prycha kicha, lecz nadal na lewej stronie nie pracuje, pokazuje blad oprogramowania valewtronika z lewej strony i przepustnicy. wpadlem na zupelnie nowy pomysl zeby kupic kolejne takie auto lecz na chodzie, jak pomyslalem tak zrobilem, tyle ze teraz mam strach co kolwiek z tej dobrej wyciagac, zeby nie miec dwoch exponatow na podworku, pytalem kilku elektrykow co to za cholera siedzi w tym aucie kazdy mowi co innego i badz tu madry. dalej nie wiem co tu robic
naprawilem
Miro skończ już ********* bo czytać tego nie idzie. Kup sobie m30 i z głowy. A 4,2 to kicha która żre, nie jedzie i też się psuje
Zawsze możesz mnie zablokować jak Cię razi po oczach. :)
M30 bardzo fajny motor. Miałem to wiem :)
Aaaaa.... no i V8 w Audi też jest świetny. Też miałem i miło wspominam.
Nie wiem na jakiej podstawie @Zdzira 850I twierdzisz ,że jest inaczej ? Nastawniki w tym motorze mogą Cię jedynie dotknąć jak kupisz zajechany egzemplarz a poza tym czy coś więcej masz mu do zarzucenia ?
A co Ty przeżyłeś złego z n62b44 lub 48???
M30 też miałem
Większość usterek z n62b44 wynika z jednej rzeczy. Użytkownik
Co mam do 4,2??? Jeździ gorzej i więcej żre od n62b44 a to poważne wady wg mnie
Nie wiem co Ty miałeś za 4.2 ale obojętne.
Każdy może mieć własne zdanie niekoniecznie zawsze takie samo.
Nie ma tematu.
Pzdr