[N62] Uszkodzona pompa oleju.
W związku z nagłym brakiem ciśnienia oleju w silniku N62B44 wziąłem się za przegląd całego silnika. Góra została dokładnie sprawdzona i uszczelniona więc podejrzenie padło na pompę oleju lub coś innego na dole. Po zdjęciu miski olejowej od razu rzucił się w oko stosunkowo luźny łańcuch napędzający pompę oleju. Jak bardzo ten łańcuch powinien być napięty? Czy jest jakaś regulacja naciągu łańcucha? Jak sprawdzić czy łańcuch nie jest rozciągnięty? Może ktoś ma jakieś dłuższe doświadczenia z tym silnikiem i ma jakieś spostrzeżenia na co zwrócić szczególną uwagę.
[N62] Uszkodzona pompa oleju.
Znalazłem problem. Był kawałek filtra oderwany upchany w kanale olejowym przed zaworkiem prawej głowicy.
Teraz problemem jest nierówna praca silnika.
Zmierzona kompresja na każdym cylindrze 1-4 13bar na 5-8 18 bar. Wychodzi na to ze valvetronic jest przestawiony na którejś głowicy. Przynajmniej błąd jest NW-Control Bank 2. Bank 2 to w końcu strona kierowcy czy pasażera ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk