Jednak będzie [400 kW (544 hp) 750 Nm] :D :
760 Twin Turbo
Wersja do druku
Jednak będzie [400 kW (544 hp) 750 Nm] :D :
760 Twin Turbo
Booojeee sieee!
no jest smok...
Powrócili do prostokątnych końcówek w v12 jak w e32....
Przejrzałem dokładnie i cóż. Pełny respekt i szacunek dla inżynierów co upchnęli ten silnik :medit:
Jest tylko jedna kwestia:
Kto to naprawi??
Inna sprawa to taka, że oponki trzeba będzie zmieniać jak w M-ce. Czasem 4 komplety na sezon :evil: :evil:
Cytat:
Zamieszczone przez tomcad
I blokadę na 250 :D aby nie było katastrofy jak 11 września :D
......... Troche przesadzasz czasem przeczytaj i zrozum co napisałeś zanim klikniesz WYŚLIJ ......
Kiedyś prosiłem o zmianę podpisu u ciebie ...... widze ,że poskutkowało na chwilę .....
Na pewno Ty :D :medit: i to jest najważniejsze ;D ;DCytat:
Zamieszczone przez sylwek7
O co Ci chodzi? Ostatnio wyjątkowo się mnie czepiasz, bóg wie o co?!Cytat:
Zamieszczone przez Anatol
Ja wiem co napisałem i wiem o co mi chodziło. Trudno skoro nie rozumiesz ale to nie moja wina a mnie o to winić... (?!)
A jeżeli chodzi o mój podpis to co Ci w nim nie pasuje(?) bo i tak nie mam najmniejszego zamiaru go zmieniać i nigdy go nie zmieniłem w sensie merytorycznym
Cytat:
Zamieszczone przez coboss
O to co napisałeś . Przeczytaj jeszcze raz to może zrozumiesz . A co do podpisu to zmieniałeś .......
Co napisałem? Że ma blokadę na 250? bo ma
Że po to aby nie było katastrofy jak 11 września?
Chodziło mi o to że to moc jak w samolocie, a waga i ta moc 7er sprawia że to boing na asfalcie... Nawet dźwięk tego silnika jest taki, że z daleka ma się wrażenie że do samolot odrzutowy nadlatuje a nie nadjeżdża samochód :)
Boeing ......
No co by nie pisać, zapowiada się interesująca. Sylwek7, nie rób scen, 7ka pewnie wkrótce kupi, będzie na czym ćwiczyć... ;D ;D
Coboss, Anatol chciał Ci powiedzieć, że tam zginęli ludzie... I to bynajmniej nie z powodu głupoty idioty za kierownicą BMW. Jeśli to nadal niezrozumiałe, to dodam, że "uśmiech" wstawiony koło takiego tekstu jest bardzo nie na miejscu i stawia Twoją osobę w nienajlepszym świetle. Jeśli takiego języka używałeś na forum z Twojego podpisu, to teraz przestaję się dziwić konsekwencjom.... Proszę, nie bierz tego jako atak. Zastanów się jednak następnym razem, jak będziesz chciał użyć jakiegoś porównania... :medit:Cytat:
Zamieszczone przez Anatol
czepiacie się... :razz: nic złego nie napisał i nie zrobił.....odpuście koledze bo nie macie racji i nie dorabiajcie ideologii.... tym uśmiechem przynajmniej dla mnie chciał podkreślić szaleństwo w konstrukcji tego samochodu....co również szaleństwem było porwać samolot i uderzyć w wierzę... i tyle... i zapewne ma szacunek do tego co się stało 11 września i dla ludzi którzy tam zginęli....
Równie dobrze możecie mieć pretensje że w Waszych BMW są części które są robione w kraju w którym morduje się za wolność słowa lub płaci dzieciom za niewolniczy tryb pracy dolara za tydzień...
Peace...
no co tu dużo pisac... 544KM mówi wszystko :]
Już zacznę na nią zbierać. :what:
Amen :medit:Cytat:
Zamieszczone przez bmwe
Haha dobre... :evil: , widze ze nie pierwsze nie ostatnie ostrzezenie dla cobosa.Cytat:
Zamieszczone przez Anatol
Co do tematu moc jest interesujaca...sam bym się z nią zmieżyl...
Ideał. Co tu wiecej pisać.
Kolega chyba miał na myśli ze z taką mocą uda mu się wznieść a nie spaść jak tupolew.... :xCytat:
Zamieszczone przez sylwekk
Tylko ze jak zwykle 100 koni za mercedesem :D juz w starej s klasie bylo v12 bt. Cos z duzymi jednostkami bmw ma problem. Nie maja obecnie zadnego diesla o pojemnosci wiekszej jak 3.0. A to wg mnie troche malo do duzych aut, mimo ze mocy nie mają mało, klienci oczekują coraz wiecej. Nawet e65 miala mocniejszy silnik diesla niz obecna. Troche szkoda bo w malych silnikach robia niesamowitą furorę a te większe troche odpuścili. Tragedii nie ma oczywiście bo to i tak jest bardzo dużo jednak konkurencja nie spi ;)
Za cholerę nie wiem o co tutaj chodzi :faint:Cytat:
Zamieszczone przez Aldik
Miało być tylko uszczypliwie - ale nie do Ciebie :D <lol>Cytat:
Zamieszczone przez coboss
Cytat:
Zamieszczone przez blitz
Większość firm odchodzi od montowania dużych silników i jest to podyktowane normami wydalania CO2, wysokimi podatkami (na zachodzie) i ogromnymi cenami paliwa. "Downsizing". Stąd mniejsze pojemności i po dwie, a wkrótce i po trzy turbosprężarki w silniku. Dlatego nasze 7er są coraz tańsze na rynku aut używanych. Dlatego też Niemcy chętniej pozbywają się V8 i V12, bo powoli ich nie stać na utrzymanie i trzymanie takiego słonia w garażu po prostu się nie opłaca. A w co drugim nowozaprezentowanym aucie już siedzi hybryda... ;/
Moje zdanie na ten temat jest niezmienne. Politycy pod naciskiem lobbystów od "nowych energii" lansują bezmyślnie poglądy, że spaliny samochodowe to samo zło i należy nałożyć kierowcom wszelkie możliwe kagańce. Sami zaś będą swoje "eko-prądy" sprzedawać... Jakby to było coś mega zdrowego i jakby to miało pomóc na większą skalę...
Nikt nie jest w stanie zatrzymać pędzącej gopodarki Chin i Indii, gdzie nikt nie zważa na gazy cieplarniane i wysyłani tam reprezentanci Europy są po prost wyśmiewani jak wspominają o ekologii. Nasze samochody i to co one wydalają to kropla w morzu...
Wsadzanie śmiesznych akumulatorów do nowych samochodów to nic innego jak ściema i nabijanie portfela cwaniakom. Równie dobrze można pozostać przy dużych pojemnościach i zasilać silniki przeróżnymi innymi biopaliwami, ale jak widać nie w tę stronę to idzie. Sam proces produkcji akumulatorów oraz ich "długowieczności" jest oczywiście przemilczany w mediach...
"Bo mnie to boly..." :razz:
No własnie i tak bez końca by można ...Cytat:
Zamieszczone przez Gasper
z tego co mi wiadomo to najnowsza s-ka ma 517km a f01 ma ich koło 550, więc jak narazie f-ka przoduję. Strach będzie jak mercedes wypuści nowe v12, a pewnie już szykują nową s-kęCytat:
Zamieszczone przez blitz
Wolę aby BMW miało mniej koników a było długowieczne. Pójście drogą Audi było by porażką producenta. Każdy wie (w szczególności Diesel) że Audi wyciska ile się da ze swoich silników a te zużywają się bardzo szybko.Cytat:
Zamieszczone przez positiv
Positiv S-ka ma 612 i 1000Nm ;) Coboss Ciekawe co mowisz bo 4.2 tdi jest wg mnie i nie tylko mnie najlepszym dieslem w swojej klasie, na dodatek mniej wysilonym od 3 litrowych Bmw. Wiec nie wiem czy wyciaga wszystko co sie da. Nie mowiac juz o 1.9 tdi ;)
Mam kumpla miłośnika audi, chłop nie patrzy czy silnik gorący czy zimny itd itp, gas do dechy, gasi zaraza po zjeździe z trasy a grzał np 200 i w ciągu paru lat znajomosci tylko raz miał problem z silnikiem w Q7, jakaś dziura gdzieś tam i olej wyleciał czy jakoś tak, ale co śmieszne turbina, wtryski itd nie ucierpiały...
Spoko zawsze myślałem, że 4.2 to benzyna i tylko benzynaCytat:
Zamieszczone przez blitz
S600 ma 517km. To o czym Ty piszesz to s65 AMG - a to jest różnica. Równie dobrze można napisać, że S-Ka ma 750km - bo tyle ma Sv12S od Brabusa. Do zwykłej 760, można porównywać zwykłą s600 ;)Cytat:
Zamieszczone przez blitz
Różnica? Weź mnie nie rozwalaj. Idę do salonu mercedesa i kupuje S65 AMG i tam serwisuje. AMG jest oddziałem marki mercedes który do niego należy. To tak jakbys o M mówił że to nie jest BMW. I nie porównuj AMG do BRABUSA. Jak s-klasa ma dopisek BlueEfficiency to już tez nie jest s-klasa czy może nie jest Mercedesem? 8/Cytat:
Zamieszczone przez positiv
blitz, Hmm masz sensowny argument, ale jednak Też bym raczej był za porównywaniem opcji dla cywilów i opcji np AMG kontra Alpina ... Myśle ze BMW współpracuje z Alpiną mimo iż nie są jej wlaścicielem - chociaż to moje domysły..
Alpinę można porównać z Brabusem. A AMG z M Technik, inaczej się nie da.
Dokładnie. Dlatego tez zamierzam kupić AMG a nie alpine gdyż chcę mieć serwis i dostepność części pod reką, co w przypadku alpiny nie jest takie oczywiste. Tylko c32 amg, żebyscie nie pomyśleli ze szaleje ;) Moim skromnym zdanie to dla powiedzmy przyszłego nabywcy auta wysokiej klasy ma najwieksze znaczenie. A czy jest tam napisane AMG czy cokolwiek innego nie ma dla niego znaczenia.