Witam, zna ktoś te E38? Każde sugestie mile widziane w środę jedziemy obejrzeć auto dla brata. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-se...-ID6yT56H.html
Pozdrawiam
Wersja do druku
Witam, zna ktoś te E38? Każde sugestie mile widziane w środę jedziemy obejrzeć auto dla brata. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-se...-ID6yT56H.html
Pozdrawiam
link nie dziala
Dzięki już poprawione.
Dopytaj o LPG a tak to jak nie obejrzysz to nie powiesz za dużo
Jedziemy w środę z bratem mamy kawałek z Gdyni ale może będzie warto. Co do instalacji to niestety nie mam dużego doświadczenia ale z tego co się dowiedziałem to jest jeszcze na gwarancji. Firma Stag z niezależnymi wtryskami. Może ktoś widział, zna auto, właściciela?
Kurde ładna, jeździłbym.
Na tym zdjęciu z wyplakowaną oponą dziwnie wygląda rant błotnika - albo to przez złej jakości foto, albo po prostu purchelki się pojawiają.
Prawie 1300 km zrobione ale auto NIE kupione. Jakby ktoś był zainteresowany tym egzemplarzem mogę udzielić informacje na prv.
Wal tutaj, będzie dla potomnych
Pisz bo jestem również ciekaw co i jak i dlaczego nie kupiliście.
Nie musisz się naprawdę niczym krępować :)
Też jestem ciekaw, pisz tutaj, przyda się następnemu chętnemu.
Niestety auto ma 20lat (!!!) i jesli ktos oczekuje igly w dodatku w tej cenie moze byc mocno rozczarowany....
Wie ktoś co było nie tak z tym autem? Mam do niego trochę bliżej ale i tak szkoda kasy na benzynę jeśli to dobrze wyszykowany do sprzedaży szrot.
Dokładnie .
Na zdjęciach wygląda godnie,więc jak by tam trzeba było z 5-7 tysi nawet zainwestować to może być fajny egzemplarz .
No chyba ,że jest po bombie ale jeśli tylko jakieś mechaniczne sprawy do ogarnięcia i kosmetyka to chyba warto.
Igły są po 4-5 dych a i tak też coś przy nich trzeba zrobić.
Najlepiej jechać samemu i obadać sprawę bo to co czasami jednego przeraża i jest dla niego nie do ogarnięcia to dla drugiego jest prostą sprawą do naprawy.
Mimo wszystko szkoda ,że @MANI nie opisał autka ze swoich obserwacji.