Dzień dobry,
Potrzebuję, schemat, informacje za co są odpowiedzialne poszczególne przewody (czerwony, brązowy, biały, żółty) , te które wychodzą z uchwytu klamki jak się ją rozmontuje.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Wersja do druku
Dzień dobry,
Potrzebuję, schemat, informacje za co są odpowiedzialne poszczególne przewody (czerwony, brązowy, biały, żółty) , te które wychodzą z uchwytu klamki jak się ją rozmontuje.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Jeżeli chcesz ja leczyć to odpuść. Temat przerabiałem milion razy.
Tzn? To nie wygląda jakoś mega skomplikowanie, urwanie kabelki do zlutowania i tyle. Tak mi się wydaje... Ale jeżeli mógłbyś mi zaoszczędzić gimnastyk z tym tematem to bardzo by mi na tym zależało. Może kontakt tel?
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Ja mialem przerwany jeden, chyba czerwony. Klamka nie otwierala i nie zamykala drzwi. Po zlutowaniu dziala tylko zamykanie.
Nie chce Ci mowic jak to zrobic bo ja uszkodzilem swoja przy wybijaniu sworznia mlotkiem;) Niestety sie nie dorobilem jeszcze imadla.
Mam dokładnie to samo, też urwałem kawałek przy wybijaniu pina, pęknięty był czerwony. Zlutowałem, wszystko działa oprócz comfort access czyli nie otwiera po złapaniu za klamkę. O co chodzi???Cytat:
Ja mialem przerwany jeden, chyba czerwony. Klamka nie otwierala i nie zamykala drzwi. Po zlutowaniu dziala tylko zamykanie.
Nie chce Ci mowic jak to zrobic bo ja uszkodzilem swoja przy wybijaniu sworznia mlotkiem;) Niestety sie nie dorobilem jeszcze imadla.
Ta guma która siedzi w środku uchwytu poprostu dostaje wilgoci. Jak ja wyciagniesz to widać mikrodziurki którymi dostaje się wilgoć.
Jedyna skuteczna metoda na wilgośc jest zabezpieczenie tego odlewu silikonem ale tylko wtedy kiedy ta klamka jeszcze działa.
Jeżeli kabelki są przerwane i po zlutowaniu nie działa nic to niestety wynika z tego że przez kable do elektroniki zalanej tą gumą tez dostała się woda!.
Kupienie sprawnej klamki graniczy z cudem! mogę wam podesłać połamane ramiaki:)
OK, rozumiem, u mnie może jeszcze szansa jest, ale dziwne to o tyle, że jak wszystko zlutowałem, to jak klamka jest na miejscu czyli zamontowana w drzwiach to nie działa (odryglowuje po pociągnięciu), a jak na zewnątrz z podpiętymi kabelkami to działa.
I jeszcze dwa pytani czy można rozebrać tą część która ułożona jest w chycie do której wchodzą kabelki aby usunąć wilgoć. i druga sprawa czy można przełożyć klamkę np z lewego tyłu lub tylko ten element, żeby działał przód?
Hej,
Zapytam jeszcze raz, bo w sobotę mam zamiar jeszcze z tym zawalczyć. Na pierwszy rzut oka chwyt klamki z lewych tylnych jest taki sam, czy jak go zamienię z drzwiami kierowcy to będzie działać?
A jak CAS przestaje dzialac w jednej z klamek samoczynnie bez uszkodzenia kabli to co robic, jest mozliwosc naprawy? Inpa daje błędy: A0B7 , A0A7 , A097.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Klamki tyl dzialają. Przód padł...
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Oczywiscie mowie o CAS
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Dzięki, jutro się za to wezmę.Cytat:
Spokojnie możesz przełożyć tył na przód. Sama wymiany uchwytów wchodzi w grę. Musisz przygotować zestaw torx i zestaw wybijaków + młoteczek .
Wszystko ogarniesz na stle lub w imadle jak ci lepiej
Mam takie baterie nowe moge wymienic ale to chyba zly trop bo klapa tyl, klamki tyl i stacyjka dzialaja bez problemu...
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Może już męczę temat, ale trochę nie rozumiem zasady działania tego nieszczęśliwego CAS. Bo jak auto stoi dłużej i jak chwycę za klamkę (tą która nie działa) to wnętrze się zapala itd. Czyli dotyk jednak działa. To dlaczego nie chce się odryglować? Co tak na prawdę w tej klamce steruje odryglowywaniem?
BTW dzwoniłem do ASO o klamkę - 2600 pln. :(
Na alle.... poniżej 800
Pisze o comfort accessie w klamce kierowcy.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Pisałeś że jak klamka jest na zew. auta to klamka odryglowuje drzwi! - TAK??
A jak siedzi już w drzwiach to nie?? = TAK??
Oznacza to że elektryka w samej klamc - uchwycie ma zwarcie. Sprawdz dokładnie przewody czy nie są przecięte. To jest 0,5mm więc poprostu mogą tam byc zgnite przewody i czasami nie widac tego z zewnątrz
Nie rozumiem:/Cytat:
Cytat:
Na alle.... poniżej 800
O dzizas....tłumacze mój skrót
Na popularnym serwisie aukcyjnym allegr.... są poniżej kwoty 800 zł .
Czy ktoś wie jak działa klamka comfort access, mianowicie kiedy chwycę za klamkę od pasażera i pociągnę drzwi od razu się otwierają , a reszta włącznie od kierowcy jak chwycę za klamkę pociągnę odryglują się , ale nie otworzą wtedy muszę jeszcze raz pociągnąć żeby się drzwi otwarły o co chodzi?
Klamka od kierowcy zbyt późno reaguje na obecność twojej dłoni, i nie zdąży odryglować na czas.
to co jest tego przyczyną?
W zamku jest mały silniczek który razem z odryglowaniem uwalnia zamek. Stąd za pierwszym pociągnięciem klamki auto się odryglowuje i otwiera drzwi. Tam nie ma co widzieć dłoni klamka nie ma oczu. U ciebie może być uszkodzony ten silniczek lub wyjęty miały one skłonność otwierania drzwi w czasie jazdy.