Witam ktoś może pomoc z nie odpalającym silnikiem e23 brak iskry
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Wersja do druku
Witam ktoś może pomoc z nie odpalającym silnikiem e23 brak iskry
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Z cewki iskra wychodzi ?
czujnik położenia wału korbowego, zasilanie cewki, zasilanie DME, sterowanie cewką oraz sama cewka
przewody i rozdzielacz chyba sprawdziłeś
Kable naprawiłem wszystko działa tylko brak iskry
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...dc3b8c5c91.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...94c4e85fd7.jpg
Czujnika wału nie umiem sprawdzić , cewka nowa bo stara się wypaliła przewody i rozdzielacz sprawdzone , zasilanie DME nie wiem gdzie to szukać
Mam zasilanie na cewce potem sprawdziłem na kopułce prąd jest a dalej nie wiem co może być nie tak
Czekaj czekaj. Prąd na cewkę przychodzi a iskry cewka nie daje ? Czy tak ?
Jak wkładam świece do kabla z kopułki kręcę silnikiem i nic nie pokazuje , jak sprawdzam miernikiem węgielek w kopulce przejście jest i jest dobre zasilanie na cewce dlatego nic nie rozumie powinno działać
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Aparat się kręci ?
O nie wiem , mam nadzieje rano sprawdzę w warsztacie [emoji19]
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
AAaaaaaaaaaaa Widział Pan ;)
Może palec,może aparat. Sprawdz i daj znac. najwyzej bedziemy dalej myśleć
Wygląda mi to na modul od centralnego zamka. Jeśli było to zamontowane nad lewym głośnikiem.
Witam . Możliwe centralny nie działa w tej chwili . Palec rozdzielacza się kręci , na cewkę dochodzi 9 v z cewki wychodzi 11 v
Jak mogę sprawdzić czujnik położenia wału ? Gdzieś czytałem że we wtyczce komputera nad silnikiem tylko nie wiem co mam zmierzyć i ile ma być
podaj vin
czy tu jest motronic już?
napiecie stałe na cewce to jeszcze długa droga do iskry
WBAFE8209D7780677
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
ehicle information
VIN WBAFE8209D7780677
Type code 6582
Type 728 (EUR)
E series E23 ()
Series 7
Type LIM
Steering RL
Doors 4
Engine M30
Displacement 2.80
Power 0
Drive HECK
Transmission AUT
Colour ALPINWEISS (146)
Upholstery (0129)
Prod.date 1983-04-13
Vehicle options
S300 Central locking with antitheft system
S314 Door mirror / driver's lock, heated
S351 WAERMESCHUTZGLAS BRAUN, RUNDUM
S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S411 Window lifts,electric,front/rear
S498 Headrests, rear, mechanically adjustable
S570 Reinforced power supply
L812 National version Great Britain
S850 Dummy-SALAPA
Auto po 1982 roku więc powinno być już na Motronicu.
zatem jak jest Motronic, to do sprawdzenia jest czy cewka dostaje sterowanie od dołu z Motronica. Auto do elektryka i oscyloskop między pin cewki drugi po stronie niskiego napięcia, inny niż 12V oraz masę. Jeżeli tutaj nie będzie sterowania to albo Motronic, albo jego zasilanie albo wiązka albo czujnik położenia wału korbowego.
Jak to sprawdzisz to można lecieć dalej, chyba, że podmienisz cewkę na inną i będzie grało.
Założyłem już nową cewkę czujnik wału sprawdziłem działa nadal brak iskry
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
To sprawdź co napisałem i daj znać.