Witam,
potrzebuję informacji, jakie najmniejsze felgi można założyć do auta z hamulcami 374mm, 745d i 760i?
17 cali będzie na styk czy za małe?
Bo mam możliwość kupienia hamulcy od 745d, ale mam zimówki 17cali.
Wersja do druku
Witam,
potrzebuję informacji, jakie najmniejsze felgi można założyć do auta z hamulcami 374mm, 745d i 760i?
17 cali będzie na styk czy za małe?
Bo mam możliwość kupienia hamulcy od 745d, ale mam zimówki 17cali.
W 740d mam 18" zimowe i z przodu pomiedzy felga a zaciskim jest raptem 3-4mm, a 745d ma jeszcze wieksze tarcze...
Na bank założysz 18'' do 760i
Panowie pacjent to 750li obecnie tarcza 348mm z tyłu chcę wrzucić 370mm tak jak w 745d/760i.
Z tego co znalazłem to zacisk i klocki wg katalogu są takie same ale czy aby na pewno?
Uprzedzając pytania przód też zmieniam ale zaciski mam kupione od 760.
To wychodzi na to że muszę sprzedać 17 i kupić jakieś 19.
Wie ktoś jeszcze jak można polepszyć hamowanie w e65, hamulce od 745d już do regeneracji poszły, przewody w oplocie z HEL też się robią.
Ja po walkach z tarczami i klockami rożnych producentów kupiłem oryginalne tarcze i klocki, zestawy naprawcze zacisków i tłoczków, oryginalne smary do tłoczków i klocków, porządnie wszystko wyczyściłem złożyłem ( zgodnie z dokumentacją) + wymiana płynu i hamuję mi teraz jak piórko!, oryginalne i sprawne hamulce w e65 są bardzo dobre.
Ja mam tarczę 348mm z przodu i przy feldze R18 mam jakiś 1-1,5cm odległości między zaciskiem i felgą. 370mm to 20mm więcej, więc może być na styk, jeśli zacisk nie będzie większy.
Oryginał, czyli Textar. Właśnie jestem ponownie na etapie, który Ty już powielałeś. Właśnie wszechpolecane Zimmermann mi się pokrzywiły po toczeniu. Uprzedzając pytania - mierzone po założeniu, później nie zauważyłem, że farba się przykleiła podczas demontażu jak robiłem co innego, ale poprawiłem. Tutaj macie szczegóły: POST #273.
W e46 mam tarcze 392mm 😂😂 z przodu na 19" 😂😂
Robiłem w swojej 730d ten sam zabieg.
Tarcze i zaciski z 760i + przewody HEL i jest o niebo a nawet dwa nieba lepiej.
Niestety 17" odpada! Najmniej 19"
A czy ingerencja w układ hamulcowy nie wpłynie na systemy ABS oraz DSC?
A na co ma wpływać?
To tylko większa średnica tarczy
Też zmieniałem w E65 3.0 D na większe bo akurat trafił się komplet tarcz i klocków z rozbitego po przejechaniu paru km praktycznie nowe dokupilem zaciski bo jarzma były za krótkie i za 300 zl miałem nowy zestaw
Stary bił jak szalony więc siadło
Witam. Mam na oku zestaw 374mm. Zeby zrobic upgrade z 324mm na 374mm co potrzebuję prócz zacisków, tarcz i klockow? Jarzma te same, czy tez trzeba wymieniac? Osłony? Z tego co zdarzylem sie naczytac, to taki upgrade jest plug&play!? Chodzi o przednią oś w 730d przed lift.
Wysłane z mojego SM-N976B przy użyciu Tapatalka