Witam , mam problem z pompa paliwa która po włączeniu zaplanu chodzi cały czas, po zmianie przekaźnika w bagazniku nie ma żadnej poprawy co trzeba sprawdzić?
Czy rozlacza się wtedy kiedy poda odpowiednią ilość paliwa na listwe ?
Wersja do druku
Witam , mam problem z pompa paliwa która po włączeniu zaplanu chodzi cały czas, po zmianie przekaźnika w bagazniku nie ma żadnej poprawy co trzeba sprawdzić?
Czy rozlacza się wtedy kiedy poda odpowiednią ilość paliwa na listwe ?
Pompa dziala ci nawet gdy nie masz kluczyka w stacyjce ?
Sprawdz przewod sterujacy przekaznikiem od DME do samego przekaznika - bardzo prawdopodobne ze styka do masy.
Piszę przecież że na włączonym zapłonie.
Powiedz mi czy można to zdiagnozować przez INPE ?
Padł komuś SBSR i zamontowali przekaźnik że jak włączysz zapłon załącza się pompa
U mnie Niemcy odstawili ten sam numer nie wiedząc że SBSR można naprawić a padają w nim zimne luty no i nie załącza pompy paliwa
Teraz zauważyłem że to o E38 więc niema SBSR ale sprawdź czy ktoś podobnego numeru nie odstawil
Będzie tak jak napisał Sandman, jeżeli po zmianie przekaźnika nic się nie zmieniło. Oczywiście, może padł tranzystor w DME I tam zwiera do masy. W każdym razie trop masz.
A czy może być taka opcja ze pompa podaje za słabe ciśnienie i dlatego nie rozlacza jej. ?
Witam, niedawno wyskoczył mi błąd 167 Endstufe kraftstoffpumpe-relais.
Po przetłumaczeniu wychodzi 167 Elektryczna pompa paliwa Przekaźnik EKP.
Co sądzicie, dodam że nadal pompa po włączeniu zapłonu cały czas pompuje paliwo i nie przestaje pracować po jakimś czasie.
To od lutego non stop pracuje ? :RpS_scared:
Sprawdz czy nie zgnily ci przekazniki w puszce bezpiecznikow
Miro zgadza się od lutego pompa cały czas pracuje po włączeniu zapłonu. Tłumacze po raz drugi że jak wyłącze zapłon to pompa przestaje pracować.
Jakubmw, podmieniałem jeden przekaźnik w bagazniku na sprawny i nic się nie zmieniło. Są jeszcze jakieś przekazniki które odpowiadają za pompę?
W komorze silnika po stronie pasarzera pod tym plastikiem gdzie sa bezpieczniki odkrec i obadaj czy nie ma tam wody
Sucho, szczelnie wszystkie kostki psikniecie kontakt clenerem.
Błąd sugeruje niepodłączony przekaźnik pompy paliwa do sterownika silnika.
Ktoś musiał to ominąć i podłączył przekaźnik pompy paliwa pod zapłon, zamiast zgodnie ze sztuką.
Masz LPG?
Który przekaźnik wymieniałeś?
Tak, mam LPG. Błąd nie jest stały, wyskakuje sporadycznie.
Wymieniłem przekaźnik który jest nad akumulatorem w bagazniku.
Kolego
Miałem to samo i ten sam błąd
Padnięty był moduł sbsr a dokładnie zimne luty
Jak ktoś nie wie jak i gdzie zlutowac to kombinują z przekaznikami co załączają pompę po włączeniu zapłonu
Poszukaj przekaźnika i dodatkowych kabli pod siedzeniem na przykład
Kiedyś założyłem nawet temat jak naprawić sbsr wraz ze zdjęciem płytki gdzie zlutowac
Aha nie doczytałem
Wiec szukaj przekaźnika