Witam,
Czy ktoś ma do dyspozycji komputer serwisowy potrzebuje się podpiąć i sprawdzić pracę silnika
Niestety przez inpa nie mam takiej możliwości.
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Wersja do druku
Witam,
Czy ktoś ma do dyspozycji komputer serwisowy potrzebuje się podpiąć i sprawdzić pracę silnika
Niestety przez inpa nie mam takiej możliwości.
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Jaki masz silnik ze masz z nim takie problemy ?
M60b30
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
To nie wina inpy tylko pewnie kabelek masz do duszy.
Pierwszy lepszy warsztat podepnie Ci auto za parę groszy.
Porób sobie zdjęcia błędów i po sprawie.
Bledy itd moge ogarnac ale pracy cylindrow nie moge podejrzec . U kumpla w z,ce 2.0 moge ppdgladac to bez problemu w inpa.
Dlatego najlepiej jakas dobra serwisowka
A co mi dadza zdjęcia ;-) .?
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Nie trzeba sie wtedy ich uczyć na pamieć :P
Silnik M60B30 nie posiada zbyt wiele czujników, to co pokazuje INPA to wszystko co można podejrzeć.
Jesli chodzi Ci o to co w linku to niestety nie znajdziesz tego w M60
https://www.youtube.com/watch?v=rxDnsVwOXR8
No wlasnie wiem. A przydala by sie mozliwosc poza inpa
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio mialem na t
5 cylindrzr ignition błąd. I ciągle ma lambda bledy. Sondy nowe jakis czas juz smigam na nich brak katow
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Edytuj posty!!!
a masz podtlenek LPG czy latasz na samym Pb ?
jaki błąd Ci pokazuje na sondach ?
Brak wybuchu na 5 cylindrze może być spowodowane np. zepsutym wtryskiwaczem.
Mam lpg. Ale tu i tu jest tak samo.
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Ps. Anatol dobrze ze poprawiasz z tel czasem. ciezko sie piszę
jak masz LPG to błąd sondy murowany. teraz pasuje sprawdzić jak daleko rozjeżdżają Ci się mapy. Jeśli za bardzo to przede wszystkim trzeba ustawić LPG.
Odnośnie 5 cylindra to najpierw sprawdź czy masz dobre połączenia miedzy kablami od wtrysku do sterownika LPG i do DME.
Zakładam też że takie rzeczy jak podmiana swiec, cewek, fajek już była i ciagle 5 cylinder wybija.
Ostatnio sie pojawil ten blad. Fajki sprawne cewek nie zamieniale.jeszcze bo zimno z robota teraz. Ale bede musiał na ust jechac bo wczesniej mialem kat i jeden cbyba przytkany byl. Teraz mniej pali i lepiej sie zbiera tylko te sondy ale to wiem ze bedzie ten błąd. Martwia mnir tylko ytoche te wibracje dodatkowo przy 1500 obr.
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Mam wrażenie że zbyt koncentrujesz się na skutku zamiast na przyczynie.
Skasuj błędy, Przełącz na stałe na benzynie, Odepnij aku na 30 min, przejedz 50-100 km na wyłącznie benzynie, zczytaj dowolnym prostym testerem obd (nie inpa, bo pokazuje co innego ) korekty długoterminowe benzyny na obu bankach. Zczytaj błędy (i czy ci w ogóle wywalil ten 5ty cylinder).
W innym trybie diagnostyka silnika lub ustawianie lpg mija się z celem...
nie mam OBD :)... w aucie
95 rok
Hmmm a po wtyku dużym z przejściówka też nie pójdzie? Pewnie nie ale może warto spróbować. Ja w 2001r mam oba wtyki.... Ale rzeczywiście obd2 jakoś koło 2000 było wprowadzane. Tylko pytanie korekty długoterminowe na benzynie będzie podawać nie jako +-x% tylko jak w INPIE jako lambdaintegrator, co ma wartość inna ale sens podobny
. Jeżeli s sinus równy i bez przesunięcia to całka po przebiegu sondy lambda 0-0,9v będzie na około 0,45V. Inne wartości powinny uczulac.
Lambdy można diagnozowal też po kształcie ich przebiegu... Przynajmniej w teorii. Elektryk musiałby się cokolwiek znać na swojej robocie :-P
Tak czy inaczej procedura pomiarowa ta sama jak poprzednio , żeby jakikolwiek wynik miał sens.