Mam ból glowy.Jaki olej zalać do f01 750i.Cena raczej nie ma znaczenia.Oliwa będzie zmieniana co 10 max 12 tyś.Mam te 2 turbiny i wiem że ma być 5w30.
Wersja do druku
Mam ból glowy.Jaki olej zalać do f01 750i.Cena raczej nie ma znaczenia.Oliwa będzie zmieniana co 10 max 12 tyś.Mam te 2 turbiny i wiem że ma być 5w30.
MILLERS OILS EE LONGLIFE C3 5w30
Przede wszystkim markowy, a więc oleje firm typu Mobil, Castrol itd. odpuść.
Zwróć też uwagę czy jest to olej syntetyczny. Dużo "syntetyków" to produkty stworzone w wyniku hydrocrackingu. Na takich olejach można znaleźć informacje typu "HC Synthese" itp.
Jeśli jest na bańce "100% synthetic" lub "Fully Synthetic" to większe prawdopodobieństwo, że jest to prawdziwy syntetyczny olej
Motul !
Valvoline !
(...)
Co do oleju też bym zalał millersa ew LM.
(...)
Co do oleju, jak Dzuda napisał, wejdź sobie na stronę Millersa i tam wprowadź dane swojego auta i sam Ci olej dobierze :)
Guess who's back?
:laser:
Proponuje najlepszy olej do tego silnika to motul 5w30 pełny syntetyk, mam to w v12 i jest bajka.....
IMPEX powiem tak.Jak kupiłem moje ex e65 to motor pracował bajecznie.Jak wymieniłem olej na Castrola jakiegoś edge to głowice zaczęły tak hałasować że byłem w szoku jaką robote może robić jakość oleju.Następnego dnia pojechałem do serwisu i zalałem orgin.olej.Silnik zaczął pracować cicho i fajnie.I tak przez 5 lat lałem olej bmw.Przed samą sprzedażą wlałem właśnie Motula 5w30 X-clan i byłem w lekkim szoku.Motorownia jeszcze ciszej pracowała i bardziej aksamitnie.I teraz moje pytanie jaki ten Motul 5w30 wlać.Bo widze że jest parę odmian tego.Na co patrzeć mam.
Piotruś a tu dobierałeś : https://www.motul.com/pl/pl/products/recommendation
Miro ale wychodzi jakieś 2-3rodzaje tego 5w30.Jakiś +.....nie chce mi sie czutać o tym.Brak czasu i głowy....
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Piotrze ten : https://www.motul.com/pl/pl/products...-clean-5w30--2
Myśle o tym własnie.Jeszcze na plus to dostępność tego oleju.Zawsze w carsie czy innym jest na miejscu.Milerels ????? Może lepszy ciut.....ale trzeba czekać na niego
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Bedziesz zadowolony. Lej i zmieniaj co 10 kkm a silnik bedzie chodził jak Rolex
Taką mam nadzieje.... jak narazie motor przeleciał coś kołoło 10 tyś u mnie i jest ok.Gniote często ale z zasadami.Zero dolewki oleju.Hmmmmm W sumie motor ma ledwo 30 tyś nalotu
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Z plusem nie lałem. Teraz jeżdżę na Valvoline
Z tym + spełnia normy BMW.Tamte niby nie.Ale to marketing myśle.Odebralem 15l tego ojeju z + i wszystkie filtry bez paliwowych.Oleju 15l bo i u żonki z vanosami poleci reszta.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
No jak to u Piotra. Albo grubo albo wcale. :smokin:
No właśnie Miro nawet Motul na szybki będzie leciał.http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...1bef7b1a42.jpg
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Olej zmieniony.Nie cale 10 tyś zrobione na starym Grama nie dolałem.Na motulu motorek chodzi jeszcze bardziej cicho,jakoś basowo.Ogólnie jestem hepiiiii z auta i oleju.Już zapomniałem jak servis bmw wygląda.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
5W30 to z Motula najlepiej X-cess+. X-clean jest niskopopiołowy - ciut gorzej smaruje i jest stworzony tylko na rzecz DPFa.
Poza tym Millers i Valvoline też daje radę, ale mało się na nich znam, bo są u mnie w okolicy słabo dostępne.
Wysłane z mojego SM-T230 przy użyciu Tapatalka