-
E65 lift nie odpala
Witam ponownie mam taki problem pojechałem do kolegi wszystko było ok i po 2h kiedy wsiadłem do samochodu zapadają się kontroli i zero edzewu przy próbie startu. Sprawdziłem aku. Ma 12 V ale dla pewności podpiełem kable i dalej nic proszę o pomoc mój silnik to 3.0d m57n2
Wysłane z mojego X900 przy użyciu Tapatalka
-
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...b7b7ea6408.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...1ad367a2ae.jpg takie mam błędy ale wydaje mi się że miałem je wczesniej
Bardzo prosze o pomoc bo jestem na terenie Niemiec i tu są tylko dwa serwisy atu i aso bmw... Z tym że w atu nic się nie znają na bmw a w aso tutaj to sami wiecie dodam że przebieg to 205000 KM 100 procent oryginał dlatego wydaje mi się że to nie rozrusznik ale pewności niema
Wysłane z mojego X900 przy użyciu Tapatalka
-
-
Tak normalne
Wysłane z mojego X900 przy użyciu Tapatalka
-
Chociaż jest dziwnie twardy
Wysłane z mojego X900 przy użyciu Tapatalka
-
Ale to normalne bo niema wspomagania hamulcy
Wysłane z mojego X900 przy użyciu Tapatalka
-
Wygląda ,że rozrusznik umarł aż sie wierzyć nie chce. Spróbuj zrzucić na chwilę klemę minusową
-
Obstawiał bym jeszcze zwarcie w akumulatorze. Na kable nie ma sensu. Tego by trzeba wyciągnąć i wsadzić inny
-
Jutro spróbuję bo auto zostało u kolegi jakby ktoś miał podobny problem to proszę o podpowiedzi bo niedokonca też chcę mi się wierzyć że padł rozrusznik tak jak pisałem samochód ma 100 procent oryginalny przebieg kupiony od pierwszego właściciela 4mc temu a serwis ostatni w grudniu 2015 aso bmw
Wysłane z mojego X900 przy użyciu Tapatalka
-
-
Po pracy będę kombinował tylko jeszcze będę miał problem z otwarciem maski bo przy tym i ja trafiło ale czytałem, że to stały problem w e65
Wysłane z mojego X900 przy użyciu Tapatalka
-
Jak pech to pech a przeważnie chodzą parami.
Życzę Ci jutro powodzenia . Daj znać co i jak.
Napisz też jak otwarłeś maskę. Masz przed czy po lift?
-
Po lift
Wysłane z mojego X900 przy użyciu Tapatalka
-
A przycisk start stop też pewnie może paść?
-
u mnie powodem nie odpalenia był głowny modul zasilania . zasilanie wszystko bylo wkaldam kluczyk wszystko norlamnie podswietlila sie tablica ruszyl nawiew grala muzyka ale zadnej reakcji na przycisk START
-
Do bobson..... A powiedz mi ..ty też masz 3.0 d.... Jeśli tak to gdzie się znajduje ten moduł i jak wygląda zdiagnozowanie jego ustetki tz. Czy jest jakiś komunikat w ista..... Oraz jaki jest jego koszt... Dziekuje i czekam na odp.
Wysłane z mojego X900 przy użyciu Tapatalka
-
PM masz w bagażniku po prawej, nad akusem na nim są bezpieczniki a do niego 3 grube kable od frontu idą.
-
A jak go sprawdzic
Wysłane z mojego X900 przy użyciu Tapatalka
-
ja mam co prawda 740 benzyne ale modul jest jedna z usterek ktora kiedys sie pojawi w e65 . u mnie ta czesc znajduje sie pod fitrem kabinowym po stronie pasazera .co do sprawdzenia to podmianka z innego auta lub kup jakas uzywke na alle... ookolo 50zł . ja za swoja uzywke dałem 30 zł .dwa piwa polgodzinki roboty i jak reka odjał . miales wczesniej jakies objawy niepokojace sytuacje ??
-
To tobie chodzi o POWER MODULE [PM] czy o Integrated Supply Module [IVM]
Bo ja napisałem lokalizację PM.
A IVM jest tam pod maską po lewo przy szybie jak stoisz przed autem.
Tutaj fota:http://www.bimmerfest.com/forums/att...4&d=1338768677
-
dokladnie o to co na zdjeciu, roznie na to ludzie mowia .
-
IVM jakie ma zadanie ? Od czego on właściwie jest?
-
Co ma przebieg do rozrusznika? One się psują w różnych odstępach. Alternator podobnie (u mnie wymieniany podobno na kompletnie nowy przy okolicy 200.000km). Wyciągnąć, podpiąć na krótko pod zewnętrzny aku i wszystko stanie się jasne. Wiele roboty z tym nie ma, a w prosty sposób wykluczysz najbardziej oczywistą przyczynę.
Domyślam się, że pod "nie odpala" kryje się, że w ogóle nie kręci? Na początku zrozumiałbym, że "kręci, ale nie odpala".
Wydaje mi się, że przy padniętym module powinien być jakiś jednoznaczny komunikat w ISTA. Przypuszczam, że takie rzeczy testują się po odpaleniu auta. No, ale bardzo dobry trop, do tego poparty doświadczeniem.
bobson740, jak do tego doszedłeś, że jest padnięte??? Przecież to igła w stodole pełnej siana.
-
Power module jest w każdej E65.
Moduł IVM występuje tylko w benzynach. Chyba tylko w N62
-
kolega kiedys miał e65 w s umei dwie , sporo czytał zagraniczne fora . a sytuacja u mnie wygladał a tak : samochod odplał sto razy bez problemu raz na jakis czas chwilowo nei reagowal na przyciska start (zasilanie bylo jak na zapalnie ale nie krecil rozrusznik) ale zaraz wracalo to do porzadku az pieknego dnia podjechałem pod market zrboielem zakupy i probowałem odpalic autko zasilanie bylo muzyka grała siwatla byly ale rozrusznik nie krecil myslalem poczatkowo z e moze cos z kluczykiem pobieglem po drugi ale to samo . zadzownilem do kolegi a on odrazu ze to modul zasilania i ze przerabial ten temat u siebie w 750 .pwoeidzila mzoe zaraz ci odpalic albo wcale. udalo sie odpalic po poltorej godziny meczenia sie . kupilem uzywke za cos okolo 30 zł autko do garazu i przed garazem sytuacja powotrzyła sie ze nei chcial odpalic maska w gore pare śrubek podmiana na nowy uzywany i po problemie rok czasu jezdze i ani razu nei bylo zeby samochod nei odpalil . warto sprobowac koszt niewielki uzywki bo nowa cos kolo 400 dolarów usa . ot i tak to u mnie wygladało . ja bym sprobowal to podmienic z innego samochodu albo kupic uzywke allegro 30-50 zł wiec nei zden pieniadz
-
@Bobson740 obstawiasz w takim razie PM czy IVM ??? @Cursor mówi ,że IVM jest tylko w benzynach a @Leppernsm ma Diesla więc to nie może być IVM bo go tam nie ma.
Szkoda ,że @Leppernsm nie daje znać co słychać w temacie.
-
ja opisałem sowj przypadek ale moj to benzyniak . Moze warto sprobowac pojsc tym tropem
-
No tak tylko @Leppernsm nie daje nic znać . ....z szkoda :sad:
-
Przepraszam że zapomniałem odpisać..przyczyna bardzo prozaiczna mianowicie gdy miałem jeszcze stary kolektor dolotowy to ciekł z niego olej i lało sie po rozruszniku naleciało tam syfu ....wystarczylo przeczyścić i wszystko gra.... Co do otwierania maski to zdejmujemy lewe nadkole (kilka śrubek i 4 spinki) następnie odkrywamy zbiornik na płyn do mycia szyb i tutaj mój sposób gdy popatrzymy do góry na zamek będzie widać tam linkę przy zamku przewlekłem sznurek i pociągnęłam wdół.. Otwarte...... Przesmarowanie zamków pomogło żadnej linki nie wymienialem
Wysłane z mojego X900 przy użyciu Tapatalka
-
Heh...w polifcie jest nadkole plastikowe na przednim fartuchu a w przedlifcie jeszcze tak nie oszczędzali i jest całe metalowe i w ten sposób sie tam nie dostaniesz:blue:
Dobrze że wszystko poszło gładko. To nie był wtedy po prostu Twój dzień :rofl: