Witam. Podjąłem moze dla niektorych niezrozumiała decyzje o demontazu lpg z mojego m62b44:) czy ktos sie orientuje jaki moze byc koszt tego przedsięwzięcia??:)
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Wersja do druku
Witam. Podjąłem moze dla niektorych niezrozumiała decyzje o demontazu lpg z mojego m62b44:) czy ktos sie orientuje jaki moze byc koszt tego przedsięwzięcia??:)
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Z jakich komponentów złożona jest instalacja?
Wiem na pewno ze nowy reduktor kme czy coś takiego wczesniej byl prins... dwie butle o łącznej poj 125 .. jak co jeszcze to pytaj konkretbie bo nie zabardzo sie znam ale wszystkongeneralnie smigalo i było ok
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Ale pytasz ile zapłacisz za demontaż instalacji? Napewno potrzebujesz nowy kolektor i chyba węże chłodzenia. Jak dobrze rozegrasz to, po sprzedaży instalacji będziesz na sporym plusie :)
Obstawiam, że możesz dogadać się na darmowy demontaż za graty ale nic pewnego, dlatego pytałem się co tam masz. Jeśli poradzisz sobie z przywróceniem elektryki do oryginału to zdemontuj sam. Wkrętki w kolektorze można zaślepić a węże wodne wymienić.
Dlaczego demontujesz LPG??
Mam dosyc nieszczelnych wezy indodatkowych kosztow serwisowych... 2x w ciagu miesiaca auto na lawecie na warsztat bo jakis waz z lpg puscil... chce miec pewnr i nieawaryjne auto:)
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Dziwne. Koszt doprowadzenia do porządku instalacji, tak żeby kilka lat nie sprawiała problemu to koszt śmieszny w porównaniu do tego co wyciągnie z portfela benzyna.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
No więc to nie wina samego LPG, a jego instalacji przez jakiegoś partacza ;)
A tak serio, to bazę wybrałeś nieciekawą, i teraz masz problemy z nią.
Ja kupilem juz z lpg.. i byl prins podobno dobra instalacja i tylko reduktor wymieniłem
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
A co do wezy to podobno beda strzelac bo cisnienie i temp ukladu chlodze n ia robi swoje
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
To czemu u mnie nie strzelają?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Nie wiem. Ale ogolnie slyszalem zla opinieno lpg dpntych silnikow.. anpozatym troszkenod tematu odbiegamy :))
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Odbiegamy, bo chcesz wymontowac lpg przez jakieś pękające węże zamiast wymienić i cieszyć się tańszą jazdą. Chyba, że masz jakąś zajawkę typu "profanacja" lub tym podobne wtedy ok, twój problem.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Nie jestem anty lpg. Mialem 3 auta z lpg i tylko z tym jest problem.. a auto uzywam na codzien i niebchce co miesiac lawety zamawiac z powodu pierdoly
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Ja bym wymienił wszystko co problematyczne i po kłopocie. Nawet wymiana całego przodu instalacji na krajową jest jak najbardziej uzasadniona ekonomicznie.
Jeśli chodzi o demontaż, to najlepiej popytaj w kilku zakładach lpg i u mechaników. W sumie to najlepiej elektryk samochodowy odepnie to komputeryzacji a z resztą to juz każdy sobie poradzi.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Wiesz ja sie spazylem bo od zakupu same problemy z tym lpg.. albo fachowcy dupiaci albo mam pecha po prostu.. az od znajomego fachury od bmw sie dowiedzialem ze sam mial e38 i dal sie nakusic na lpg i plakal pozniej... wiec na ten lpg chyba tez trzeba brac margines
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Bo to Prins, nikt się tego nie czepi i nie ustawi.
Ja mam LpgTech i działa perfekcyjnie.
Kolega ma Stag i tez bez problemu, jedynie na początku mapy się rozjeżdżaly ale był to błąd montażowy, czujnik ciśnienia i temperatury gazu był przywiązany do węża wodnego i były duże przekłamania. Jak widać błąd instalatora a nie instalacji.
Dla świętego spokoju mógłbyś założyć Staga, bo każdy Ci to ustawi, zmienić węże na nowe dobrej jakości i problem z głowy.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Jest podobno dobry gazownik w tychach który podobno bardzo lubi bmw i uważa że to najfajniejsze auto do zakładania lpg. Wielu go chwaliło, chcesz mogę dać Ci namiar. Znajomi u niego robili ze 2 auta i z 10 replik na czechy. Wszystko chodzi super do dziś. Kumpel 2 auta u niego, jedno VR6 a drugie 328. Może więc u Ciebie da rade doprowadzić do stanu.
A jeżeli ciągle jesteś na nie. To może po prostu przestań urzywać tej instalacji i tyle. Ja bym zostawił. Pamiętaj że auto z lpg i to szczególnie o dużej pojemności o wiele łatwiej sprzedać.
możesz podać te namiary.. zobaczymy co wyjdzie :) może zostawie..przemyślę to jeszcze :)
A poza tym jeszcze na taką sugestie wpadłem ze te węże mogą pękać z powodu niesprawnego korka o zbiorniczka wyrównawczego? dobrze dedukuje?:) nadmiar ciśnienia nie ma którędy uchodzić i znajduje najsłabszy wężyk:D??
Jak najbardziej dobrze.
napisane na smartfonie z pobitym ekranem.
Jednak gaz zostaje.. okazalo sie ze ro weze nie od instalacji lpg ze starosci się rozlecialy 3 weze ktore byly cale byly w stabie agonalnym . Zostaly wymiebione i korek zbiorniczka tez i takim sposobem lpg dostalo kolejna szanse:)
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
:-)
napisane na smartfonie z pobitym ekranem.