Kolektor Ssący E65 3.0d FL
Witam.
Wiem że wiele jest już na ten temat postów.. Ale chciałbym trochę odświeżyć ten temat.... Mianowicie przymierzam się do przegladniecia moje kolektora.... I mam kilka pytań... Czy w tym kol. Po fl. Urywają się klapki? Jak wyciągnę kolektor czy mogę zweryfikować stan klapek nie ściągając ich z kol. I czym się przy weryfikacji kierować... Oraz jeśli ktoś wymieniał ile zapłacił bo w serwisie gronau Westfalen DE powiedzieli mi 612 euro a na starych postach pisali że płacili po 380 euro.
Dziękuję proszę o odp.
Kolektor Ssący E65 3.0d FL
Na forum znajdziesz zwolenników i przeciwników wywalania klapek. Ja swoje wywaliłem i śpię spokojnie ale nie wymagały tego bo po około 200tys km rocznik 2007 wyglądały naprawdę bardzo dobrze tylko oblepione całe. Nie zauważyłem jakich skutków ubocznych po zabiegu juz 2 lata wszystko jak należy.
Kolektor Ssący E65 3.0d FL
Tak sam sprawdziłem był tak zawalony ze proces wypalania sie rozpoczynał co kilkaset kilometrów i cały czas przybywało oleju. Decyzja mogła byc tylko jedna.
Jeżeli nie masz podobnych objawów co ja i regularnie jeździsz odcinki kilkudziesięcio kilometrowe i co najważniejsze sprawne termostaty to dpf długo pożyje