-
E38 szaleje temperatura
Witam. Mam pewien problem z moim m62b44 .. mianowicie temperatura wyświetlana na zegarach szaleje od -30 do normalnej ..ale nigdy jej nie przekracza... dodam że auto jest na podtlenku lpg i ktoś polecił mi wymianę reduktora gdyż może by to przyczyną..pompa wody wymieniona termostat tak samo.. ktoś miał coś podobnego ??
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
-
Musisz mieć zapowietrzony układ lub zapowietrza się koło czujnika
-
Aha..bo myślałem że czujnik zbakany ..A zapowietrza sie pewnie przez niesprawny reduktor.. to by wyjaśniło:)a ten czujnik w którym miejscu ? Idzie to opisać?
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
-
Od zapowietrzania nie pokaże -30.
W momencie wyświetlania -30 wskazówka od temperatury w która stronę leci?
-
a może czujnik temp. zewnęcznej ci chodzi?
-
oczywiście, że zapowietrzony układ może to powodować. u mnie np skakało od -123 do normalnej dodatkowo wskazówka w tym momencie idzie na czerwone pole. czujnik masz na pompie wody. poniżej kolanka dolotu do przepustnicy po prawej. sprawdź styk na kostce i poziom płynu
-
Przerabiałem to też u siebie.
Takie gwałtowne zmiany, w ułamku sekundy z normalnej temperatury do ekstremalnie niskiej będą spowodowane złym stykiem w kostce,uszkodzeniem samego czujnika albo uszkodzeniem kabli.
Jakie jest wytłumaczenie na tak gwałtowne zmiany odczytywanej temperatury( ! również temperatury ujemne) przy słabym przepływie czynnika, nieregularnym przepływie lub przy jego braku?
-
Minus 30 na niebieskim polu.. wskazówka porusza się praktycznie tak jak temperatura wyświetlana.. nigdy nie przekroczyła połowy.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Jak wymienia reduktor odpowietrza to napisze czy się uspokoiła czy dalej upomina się o siebie
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Edytuj posty!!!
-
Mam pytanko.. czy węże z wodą od lpg jeżeli są za wysoko może być problem z odpowietrzeniem? Bo wydaje mi się że tak a gazownictwo twierdzi że nie?? Co wy na to pany ?
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
-
Nie pamiętam w jakim to było aucie ale koledze założyli parownik wyżej niż poziom całego układu chłodzenia i miał problem z odpowietrzeniem(ale też nie pamiętam czy całego układu czy tylko parownika)
Wysłane z mojego F5121 przy użyciu Tapatalka
-
A znasz ktoś dobrego gazownika co umie to ogarnąć z okolic Bytomia? Jak zmiana położenia węży nic nie da to będę potrzebowal
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
-
A sa wyżej od zbiorniczka wyrownawczego?
-
Na poziomie zbiornika.. mniej więcej na wysokości pokrywy zaworów może ciut nizej
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
-
Jezeli będą wyzej niz poziom płynu w zbiorniku bedzie sie zapowietrzac.Przerabialiśmy juz to.
-
Jak zmienię ich położenie dam znać czy pomogło:)
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
-
Nie będzie się zapowietrzać. Chyba że masz gdzieś nieszczelność. Natomiast trzeba odpowietrzyć porządnie układ - w m62 najlepiej jak auto będzie pod górkę, i wtedy odpowietrzasz.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
-
Nieszczelności była przy starym reduktorze z lpg dlatego wymieniony.. zobaczymy:) najpewniej poinformuję o postepach
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
-
Zmiana polozenia wezy pomogla.. podczas nagrzewania lekko sie waha ale po osiagnieciu temp roboczej trzyma i jest git poki co:)
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
-
Po wymianie czujnika temperatury wskazowka w ogole nje szalej wszystko jak z fabryki:)
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
-
V-ki lepiej nie gotować,bo niesie to ze sobą wielkie koszty.Kiedyś miałem zapowietrzoną,pęknięty zbiorniczek wyrównawczy ,ale na szczęście odrazu to zrobiłem.4.4 l ,bo o tym mowa,zabił ją rozrząd.Głowice oberwały,zawory wszystkie pogięło i silnik poszedł na stolik.