Witam, jak w temacie. Kupiłem coś takiego. http://allegro.pl/interfejs-bmw-inpa...079900324.html
Inpe zainstalowalem i skonfigurowałem, lecz cały czas wywala błędy. Com1 ustawiony itd, kropki się na czarno pokazują i piszę ON. Ale wywala błąd i lipa
Wersja do druku
Witam, jak w temacie. Kupiłem coś takiego. http://allegro.pl/interfejs-bmw-inpa...079900324.html
Inpe zainstalowalem i skonfigurowałem, lecz cały czas wywala błędy. Com1 ustawiony itd, kropki się na czarno pokazują i piszę ON. Ale wywala błąd i lipa
Rozbierz interfejs i sprawdź czy 7 i 8 pin są zwarte. Jeśli nie to lutownicą połącz je
A co to ma dać. Myslisz ,że kupił uszkodzony czy coś sie wtedy oszukuje?
dokładnie proszę o rozwinięcie odpowiedzi :) i czy mam rozebrać ten adapter? czy ten cały obd?
rozebrałem interfejs obd2 i piny 7-8 są połączone, moje pytanie czy wgl da się tym zdfiagnozować czy auto nie jest za stare?
Najtańsze interfejsy to przerobione kable do VAG.
Najczęściej nie mają połączonych pinów 7 i 8
Na 7 pinie połączysz się z silnikiem, skrzynią i bodajże ABS, ale już nie z licznikiem i resztą modułów z wnętrza.
Spróbuj połączyć się z innymi modułami jak ABS czy licznik. Powinno pójść. Tego typu kablem diagnozowałem też takie roczniki. Nie działał może idealnie, ale dawał radę.
AAAaaaa Tak to wygląda. @Cursor szacuneczek .Ty to jednak fachura jesteś.
tak jak pisalem piny 7 i 8 są połączone,
Przestaw w pliku OBD na COM3 lub 4
Tak samo w menedżerze urządzeń przestaw na ten sam port
Przestaw też czas opóźnienia(w ustawieniach portu) na 1(domyślnie jest 16)
Sprawdź czy coś się zmieniło
robiłem tak i nic nie dawało ...
Mi to kolega pomagał instalować bo z takich rzeczy to ja debil jestem i jak dobrze pamietam ruszyło wszystko jak zainstalował coś takiego CDM v2.12 WHQL Certified.exe
Nie mam pojęcia co to ale widzę ikonke :):):)
sterowniki do interrfejsu, mam takie zainstalowane a jaki system masz?
pytanie czy Piny 4i5 nie powinny być też zlutowane razem w obd2?
Edytuj posty!
Nie wiem o jaki system pytasz.? pisałem juz ze w tych sprawach debilem jestem :)
Mogą być, oba piny to masaCytat:
pytanie czy Piny 4i5 nie powinny być też zlutowane razem w obd2?
mogą ale nie muszą tak?
Ile kabelkow powinno byc wewnatrz interfejsu? Kupilem ostatnio na aledrogo, bledy z inpy niby zczytac sie da ale nie widzi zaplonu i aku wiec o disie mozna zapomniec. rozkrecilem to ustrojstwo i sa tylko 4 przewody.. Nie powinno byc przypadkiem 5?
Kupiłeś u Viakena ?
nie, kupiłem na tej aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=5105719063.
Poszukam tego Ista rheingolda. Dobrze, rozumiem, że w tym programie nie będzie potrzebny wykryty zapłon?
A do F01 co polecacie. Windows 10? Mam autoCom a moze cos lepszego by bylo
Wypalcowane z LG G4
Ja mam wersję INPA 5.0 Ediabas i powiem szczerze ,ze jak mam podpięty interfejs do komputera a do auta jeszcze nie jest wtyczka do OBD wpieta to i tak od razu świeci na czarno ZAPŁON WŁ. BATERIA WŁ. Czemu?
Inpa działa :)
W czym wersja 7.3.0 jest lepsza dla E65 z 2003 roku ?
Mylisz programy.
Najnowsza inpa to bodajże 5.0.6.
Najnowszy ediabas to 7.3.0
Ediabas to podstawa dla Inpy, NCSExpert czy WinKFP. To on odpowiedzialny jest za połączenie się z kablem i samym sterownikiem
Tym bardziej ISTA. Dawniej nazywało się to rheingold, teraz ISTA+Cytat:
A do F01 co polecacie. Windows 10? Mam autoCom a moze cos lepszego by bylo
http://allegro.pl/interfejs-bmw-ads-...782172615.html to pójdzie na każdym e38 1994-1996. Niestety rs232 musi mieć komputer fizycznie a nie przez przejściówki usb na rs232. Windows xp. To chyba najbardziej stabilne narzędzie do diagnostyki. Niestety stary samochód to i stary komputer potrzebny. Lub druga opcja ICOM ale cenowo to juz dużo drożej ale i większe możliwości.