Witam,
poniżej chyba jeden z najświeższych zestawień in plus i in minus nowej serii G:
https://www.youtube.com/watch?v=KJFxBhlSWkA
Wersja do druku
Witam,
poniżej chyba jeden z najświeższych zestawień in plus i in minus nowej serii G:
https://www.youtube.com/watch?v=KJFxBhlSWkA
Tak ogladalem to nie mógł sterować autem z kluczyka z zewnątrz tylko nie skumal motywu że musi stać za autem a nie boku auta albo przed
Wysłane z mojego IdeaTabA1000-F przy użyciu Tapatalka
Adaś bo ta funkcja tylko działa jak stoi za autem w środku tez nie działa pewnie czujnik od tej funkcji jest w zderzaku albo coś ...... Fakt auto gadżet fajne ale w Niemczech już ludzie skarżą się na mniej miejsca nic w F i jakieś tam materiały gorsze jestem ciekaw kiedy pojawi się u nas pierwsza sztuka
Wysłane z mojego IdeaTabA1000-F przy użyciu Tapatalka
Mnie najbardziej podoba się opcja ruchów dłonią oraz opryskanie złodzieja o i anty blokada kół - dla mnie genialne :)
Mi ten seria F się widzi. Seria G nie jest w moim przedziale cenowym ale jak by nawet była to taki gadżet który nie działa obok auta by mi wogole nie przeszkadzal:-D
A tak z czystej ciekawości Adasio bo jesteś obiektywna osoba na tym forum. Wolałbys F'kę czy merca w221 w pakiecie AMG?
http://ag-spots-2014.o.auroraobjects...14161107_3.jpg
Jeśli mówisz o takim modelu to serce jest za BMW ale wybrał bym GWIAZDĘ jednak
No ja niestety patrze za modelem przed liftem bo wiadome ze cena jest korzystniejsza :-D ale mam takie samo odczucie
No tak tak, to 1 z brzegu zdjęcie jakie miałem pod "myszką" :)
Zdecydowanie wybrał bym Meśka
Jutro jadę oglądać właśnie przed lifta w amg zobaczę co to za cudo bo tak twierdzi sprzedajacy hehe :-)
Sorry za OT. Wróćmy do serii G. Dla mnie kosa :panda:
Jak bym mail wolne 4 większe k to bym szarpala jak Reksio :-)
Dzuda, tez bym brał Skę :P mam nadizeję, że minimum S500 :)
Te opcję "na złodzieja" to trochę lipnę.W sensie pokazane "pod publikę" same efekty.Jak pokażą w kadrze całe auto reagujące to uwierzę.Zboczenie z roboty...
Ja myślę że to jaja sobie robił z ta antykradzierzówką :):)
Mi się tez podobały w221, ale po zmaganiach dwóch moich znajomych odpuściłem, obaj auta nazwali "wieczny serwis". Dużo włożonego pieniążka. Najgorsze ze nigdy nie można być pewnym ze dojedzie się do celu , a to słabeee...
Fakt :( ale w serii F wcale nie jest lepiej :(
Ostatnio gadałem z szefem serwisu BMW w Kato i pytałem - "co kupić" i koleś nie umiał odpowiedzieć co dziś kupić z gamy BMW by było w miarę bezpieczne ( w sensie zakupu i eksploatacji) lekko przekonywał do serii F z naciskiem na motory 3,0 PB a najlepiej 5er z takim motorem
Moj znajomy z branzy mial u siebie nowa 7er, byl zachwycony. Sterownik silnika na tuning na najblizsze pare lat nie do ruszenia. ogolnie nowe nawigacje w BMW sa genialne, mialem u siebie auto testowe 4er z nowa nawigacja np. i obsluga i grafika genialna.
Co do jakosci to niestety wszyscy producenci sobie jaja z nas robia. Moimi klientami sa inzynierowie bmw, ktorzy tworza te samochody i wlos sie na glowie jezy, co sie produkuje i ceny. Niestety koncept samochodu jest genialny, ale niestety przychodza menagerowie i tna koszty. I to obojetne czy mercedes, czy bmw. A wiele podzespolow sa podwykonawcy i tam wiele bledow powstaje. Ogolnie BMW wypuszcza czasami nawet 1 update do serwisowki programowania na tydzien. Mnostwo bledow w oprogramowaniu. a srednio 1 na miesiac (seria F i G)
S-Ki sie pala, silniki benzynowe bmw padaja.
Co do antykradziezy, to obecnie jest sprzet ktorym kazdy samochod odpli sie i odjedzie (mowa o keyles go) i cena sprztu nie jest wygorowana :D
Jeździłem G11 730d na jeździe próbnej w Premium Arenie w Łodzi. Środek robi bardzo dobre wrażenie- to duży przeskok względem F'ki, więc tym bardziej względem E65. Przede wszystkim jeśli chodzi o przeszycia foteli (widać wzorowanie się na S klasie W222), oświetlenie ambientowe (super wyglądało ustawione na kolor niebieski, jak w i8), wysokiej rozdzielczości navi z obsługą gestów, kamerę 360 stopni itd. Z zewnątrz to trochę F01 po lifcie, zwłaszcza biorąc pod uwagę całą bryłę samochodu. Wrażenia z jazdy przyjemne, jednak auto nawet w ustawieniu komfort było w sumie tak twarde jak E65 w sportpakiecie. Dobrze i niedobrze, z jednej strony bardzo zwarty samochód, z drugiej skoro komfort to komfort, po co jeszcze tryb sport, skoro twardo jest w trybie komfort... Szeroko reklamowane wyciszenie silnika nie robi aż takiego wrażenia. Diesla słychać, ciszej, ale jest. Pod tym względem dużo przyjemniejsze jest E65 w benzynie. Z minusów: jedyny, który podczas tej krótkiej jazdy odkryłem, to kiepski kształt konsoli środkowej, która według mnie trochę za bardzo wystaje w stronę tunelu na nogi- mi opierało się o nią kolano. Może trzeba jakoś inaczej fotel ustawić, chociaż starałem się dopasować go tak, jak zawsze.
Mam, mam :P
Byłem pooglądać tą najnowszą wersję u znajomego w salonie, bo miał na tydzień. Wcześniej ją oglądałem już we Frankfurcie na targach, ale rzesza ludzi tam była, więc nie było spokoju. Teraz ją sobie ogarnąłem solidnie, więc przedstawię moje zdanie, pewnie lekko kontrowersyjne, ale to kwestia po prostu gustu. Rozumiem więc, że innym się podoba. Sceptyczne podejście jednak wyłania najwięcej wad, na które niektórzy nie zwracają uwagi.
Desing zzewnątrz przodu dosyć fajny, ale rewolucji nie ma. Światła laserowe robią wrażenie... Emocji zbytnich nie ma. Tylna klapa za to totalny kredens. F01 miała piękną linię. G to kupa moim zdaniem. Światła z agresywnych przeistoczyły się w formę, jakby F-ka się postarzała i zaszła zmarszczkami. Emocje - negatywne.
Wnętrze... Hmm... Wg mnie przeskalowana 1er z tabletem i pakietem bożonarodzeniowym. Ogólnie ta "choinka" daje dosyć fajny efekt: podświetlenie wnętrza się zmienia, dywan przy drzwiach... Ładnie to wygląda, ale nie ratuje całości. Kierownica też ładna. No, a reszta... Bryndza! Elektroniczne zegary, z którymi nie idzie zrobić dłuższej trasy, bo bardzo mocno mocno męczą oczy nawet po przyciemnieniu, ten centralny kawałek elektronicznej packi, zwanej wyświetlaczem to kpina na całego, tyle fotele zupełnie jak z kompakta, a nie klasy wyższej, że już nie powiem, że miejsca bardzo mało w krótkiej wersji. Panel dotykowy klimatyzacji nie działa zbyt precyzyjnie. Nie czuć ani nie słychać kliku i dosyć niewygodnie się go obsługuje podczas jazdy, bo trzeba odwracać wzrok od drogi.
Jak w e65 i F01 czuję się jak w domu, tak G wzbudziło we mnie wrażenie, jakbym wsiadł do niższej klasy auta.
Kształt bagażnika skopany jeszcze gorzej, niż w poprzednich wersjach, a pod spodem... 2 akumulatory, zamiast koła zapasowego, które tak bardzo czasami chroni przed noclegiem (albo kilkoma, jak masz opony runflat, które tylko są dobre przy bardzo lekkich uszkodzeniach) z powodu takiej prostej rzeczy jak kapeć. Żeby było mało - jeszcze jeden aku pod maską. Także koszty utrzymania takiego auta się komplikują.
Sterowanie za pomocą gestów??? Hahaha, wg mnie najdurniejsza opcja, jaką wymyślili. Wyobraź sobie, stoisz na światłach i machasz rękami jak idiota :). No beznadziejny banał.
Super jest za to ta kamera dookoła auta, która super pokazuje obszar przy parkowaniu (pomysł jednak skopiowany z Lexusa).
Navi wygląda ładnie, ale dalej jest nic nie warta - nadrzuca drogi zawsze wybierając trasę dookoła, oby tylko autostradą, zamiast prowadzić trasą optymalną. Mam tutaj obstukane trasy i sprawdziłem dwie - prowadzi tak samo beznadziejnie, jak moja navi w e65. Żadna zmiana opcji tego nie poprawia, chyba, że włączysz omijanie autostrad.
Auto ogólnie mocno podświetlone i w zasadzie tylko tym próbują przytkać to, że zbyt się nie wysilili i nie zrobili kolejnej pięknej limuzyny, tylko jakiegoś przeskalowanego gniota z kilkoma lampkami więcej.
Dziś polatałem sobie troszkę 740d z serii G11 (tak wiem, nie lubię kopciuchów) i nadal nie lubię, no ale jak nie poznasz to nie polubisz,
a po perturbacjach serii F z silnikami benzynowymi zaczynam powolutku myśleć inaczej i szukać alternatyw, czyli ON lub ... hybryda :)
No i tak
autko prezentuje się z zewnątrz kosmicznie
oznaczenie po bokach seria ///M - czyli ///M pakiet
czarne - już jest dobrze :)
czarna skóra - jeszcze lepiej
wyposażenie - pełny pakiet - jest mega
cena - ... jak byto napisać a nie z kłamać - lecąc klasykiem - "panie Paździoch to nie są tanie rzeczy"
Mega bajer na początek - parking w Bawaria Motors Katowice jest jaki jest - tłok ścisk no i ... auta ustawione jak śledzie w puszce, nasz 7er stoi tak że ja nie wejde bo grubym HAHAHAHA
ale i Kamil chudy szczypior tez nie wsadzi dupy. Co robić?
spokojnie to BMW serii G - wyjmujemy kluczyk wielkości 1 smartfonów Samsunga parę przycisków ( konkretnie 3 ) i auto .... samo odpala i wyjeżdża tak że wsiąść już można bez kłopotu - dla mnie to największy bajer tego auta - serio szpan na wsi jak wielka limuzyna sama wyjeżdża - dupy sikają :)
wsiadam, odpalanie bez kluczykowe,
silnik mruczy ładnie - nie poznasz że ON gdy nie wiesz
miejsca w środku tyle co w e65 szału nie ma żadnego
regulacja siedzeń we wszystkich płaszczyznach plus ... mega wydajny masaż d... (Kamil - chłopak z którym jeździłem jako mój opiekun chyba lubi jak mu się d... masuje ) pozdro Kalmil :)
działa ruchowe ściszanie i pogłaszanie radia kółko w lewo cicho , kółko w prawo głośno
ruch jak byście chcieli kogoś w czoło pierd... zmienia stacje - szaleństwo :)
Zabawa zaczyna się po zmianie ustawień i wrzuceniu trybu sport - utwardzenie zawiechy oraz inna reakcja na gaz - jedzie, całkiem ok, w końcu 340 km robi swoje, ale .. to nie to co BMW x6 z serii ///M - tamto zapierd... aż furczy
Natomiast zawieszenie w tym trybie pozwala nam na pełnej k*** wejść w zakręt i z niego wyjść bez przechyłu auta - no DD z serii e65 to jednak nie to co tu :)
Działa tez fajnie aktywny tempomat - hamuje no i przyśpiesza do wybranej pozycji.
Radyjko gra, muza leci - sprawdźmy ile to cudo pali - średnie spalanie to 10,5l/100 km - czyli nie jest złe
Teraz kilka wad autka
po 1 cena - ale jak się jest Polakiem to wszystko k*** za drogie więc nie ma co narzekać
po 2 auto tej klasy a jednak hamulce słabawe - może już wyeksploatowane były ale hamowały słabiej niż moje w e65
po 3 miałem wersje krótka - no i na numerek z tyłu nie ma szans - przy klinował bym się na pewno z racji dużego ... gabarytu :) jednak co long to long
po 4 lubię ON ale jednak ten motor w PB 750 generujący 450 km byłby dla mnie optymalnym
Podsumowanie :
bardzo fajny samochód z mega bajerami, mega wypasem i mega ceną jednak jak o mnie idzie brał bym w PB bo jednak diesel to nie to co lubią tygryski no chyba że w wersji 5,0
PS
w Bawarii mają obecnie niezłe..... lachonarium :) Serio skupić się ciężko na autach, gdy obok pałęta się tego tyle i aż ślinka kapie :)
Tyle mojej przygody z seria G na dziś :) ale może ... się bliżej zaprzyjażnimy :)
Spoko Adasio szybko tanieją. Widziałem już jakieś używane, dwuletnie za około 65% ceny wyjściowej :) jeszcze dwa latka i już "prawie" mnie będzie stać :D
Ja miałem okazje jechać 5 i 7 G hybrydowymi i jak same auta zrobiły na mnie mega pozytywne ważenia tak bp+prąd już nie, to nie dla mnie, po za tym czyłem się jakbym jakimiś mułami jechał. Natomiast i3 mi się mega spodobała i też w teen weekend będe miał go u siebie na testy od Sikory :)
Adaś jedna sprawa: jak postawisz koło siebie G11 na Pb i G11 na ON to różnicę już słychać. A jak wsiądziesz do jednego, a potem do drugiego to nawet tę różnicę czuć. Bezi, Damned i ja miejśmy okazję tego popróbować i każdy myślę moje słowa potwierdzi. Choć przyznać trzeba, że samochód "zrywa papę z dachu", a obsługa radia gestami to jest po prostu magia :RpS_biggrin:
A dla mnie znów obsługa radia to bez sens :) Kolejny zbędny bajer jak i HUD :)
Akurat HUD się bardzo przydaje :)
Mnie mega irytuje..
Akurat HUD w serii G jest mega regulowany 0 wyżej niżej, głośniej ciszej, mocniej świeci lub mniej dla mnie opcja mega
Co do różnicy w ON i PB to oczywiście że jest i jak miał bym kupować to tylko PB ale chciałem kopciucha sprawdzić :)
Obsługa radia gestami to tak jak kiedyś smartfony - po co jak są klawisze? w tel itd a dziś smartfony podbiły świat - podobnie będzie z tym w aucie.
Nie ma co ukrywać że dziś seria G to naszpikowany elektronika serwer na kołach i jak wszystko ma swoje plusy i minusy.
Mnie kiedys znajomy mechanik z BMW powiedział że teraz zatrudniają elektroników a nie mechaników bo trzeba iść z czasem :) i to jest fakt
Ja widziałem ostatnio jedną lekko używaną w salonie i ze 3 na mieście i wszystkie miały już listwy chromowane pokryte taką patyną jakby te samochody miały już co najmniej 10 lat. W takim wozie wygląda to beznadziejnie. Widać jak zeszli z jakością. Wnętrze jak dla mnie statek kosmiczny. Wszędzie te ekrany, gówniane światełka, srebrny tandetny plastik na konsoli od klimy. Nawet nie specjalnie miałem ochotę tym jeżdzić bo nawet na postoju nie zrobiło na mnie wrażenia. Więc wolałem przejechać się M2 :D
Pasta do chromu i są jak nowe
To nie kłopot
Wiesz wolę wypolerować lusterka czy listewki pasta za 10 zł niż wydać 50 tys na silnik jak w modelu F
Chromy się niszczą jak używasz agresywnej chemii i przy myciu za długo leży na aucie