Witam mam do wymiany sonde przed katem bank pierwszy, błąd na kompie to podgrzewacz. Teraz pytanie, czy sonda musi miec ten sam numer czy moze byc od np 4.4 czy tak jak ja mam 3.6 lecz o innym numerze?
Wersja do druku
Witam mam do wymiany sonde przed katem bank pierwszy, błąd na kompie to podgrzewacz. Teraz pytanie, czy sonda musi miec ten sam numer czy moze byc od np 4.4 czy tak jak ja mam 3.6 lecz o innym numerze?
Czy wymienial ktos sonde przed katem? Czy po wymianie sondy powinno sie cos robic? Chodzi gorzej jak przed wymiana i teraz nie wiem czy kupilem walnieta sonde czy ona musi troche popracowac zeby motor doszedl do siebie?
Błąd oczywiście skasowałeś?
No wlasnie nie cholera, nie mialem dzis mozliwosci. Poprzednio grzalke komp wywalil, autem telepalo przez chwile po odpaleniu na zimnym, pozniej bylo ok. Dzis zalozylem sonde uzywana bo nowej nie znalazlem i troche nim rzuca nawet na cieplym. Teraz nie wiem czy uzywka walnieta czy to sie jakos samo zaadoptuje
sonda używana i wszystko jasne, nowe po 440 zł do 500 zł
nie kupuje się sond używanych bo problem szybko powróci przerabiałem to.
tak, ale zdobycie sondy 1 graniczy z cudem. W ASO 1030 zł, inter cars nie posiada takiej sondy a zwykły sklep z częsciami w moim miescie takze jej nie ma w ofercie wiec nie wiem skad ją wziąc. 3 dni szukałem i dzis wziąłem od kolesia z placu.
Na allegro wyskoczyło kilka dobrych stron, używki jak i nowe... Narazie spróbuj usunąć błąd
te z allegro nowe to w wiekszości sondy 2 czyli za katem, przed katem są w podróbie lub do lutowania. Podróby wszyscy odradzali wiec... padło na używke
mamy kogoś z kompem z moich okolic zeby mnie sie wpiął i posprawdzał co boli wielorybka mego? Tym fachmanom juz nie ufam bo tylko kasuja po 5 dych a ja wymieniam po kolei
okazuje sie ze chyba sonda walnieta. Sprawdzilem w katalogu czesci i powinna tam byc sonda ta, ktora własnie kupilem (ten numer) problem tylko w tym ze te sondy sa o 10 cm za krotkie, ja nie wiem jak oni to dobieraja wiec w takim przypadku nalezy ją przedłużyc, tak? No bo jak inaczej, dla mnie bez sensu. Teraz pytanie czy to przedluzenie i lutowanie nie powoduje straty? Wczoraj zakladajac sonde ktora kupilem tez mi ja mechanik przedluzal, odciął kabel z mojej starej i przelutowal to drugiej. Efekt taki ze auto drży i spalanie 26L. Komp pokazuje błąd sondy i wypadanie zapłonu rzad pierwszy. Jutro koles da mi drugą sonde o tym samym numerze ale zas bedzie za krótka wiec znów lutowanie. Czy to tak powinno wyglądać?
Witam przerabiałem tohttp://http://e-katalog.intercars.co...da-lambda.html
Nie dziala link niestety
nie działa strona
Wedlug tego katalogu i wedlug bmwstore podane sa sondy wlasnie te ktora zakupilem uzywana, numery sa identyczne i niestety... jak pisalem wczesniej kable sa za krotki. Czyli co, mam lutowac?
Sonda która była u mnie wczesniej ma nr 7512984 drugi nr 0258007145 długosc kabla bodajze 660mm, te w katalogu sa inne a nie moge nigdzie znalezc takiej jak wyjąłem. Pomocy
http://www.sklepy24.pl/sklep/samcar_...007-145/290149
Najszybciej do intercarsu zadzwonic i zamówic
Czemu w katalogu bmw nie ma takiego numeru sondy? Jest za to inna z koncowka 982 na ten rzad cylindrow ale kabel za krotki o 10 cm. Psu w dupe z taka robota
Patrzę na schematy i takie numery widzę:
PRZED KATALIZATOREM
- strona pasażera (cyl. 1-4) 11 78 7 516 150; Długość: 650mm (dłuższa)
- strona kierowcy (cyl. 5-8) 11 78 7 521 705; Długość: 620mm (krótsza)
ZA KATALIZATOREM
- strona pasażera 11 78 7 512 567; Długość: 325mm
- strona kierowcy 11 78 7 512 973; Długość: 325mm
Sprawdzone dla E65 735i 01/2001, 06/2003 i 10/2004 - dla wszystkich podaje te same numery i brak innych numerów.
Jak klikniesz w numer z koncowka 150 to wychodzi zamiennik z tym numerem ktory ja zakupilem
No faktycznie jak się trochę poklika to znajdzie numer: 11 78 7 512 982, ale ta jest faktycznie o 10 cm krótsza. Wychodzi na to, że prawidłowa będzie ta, którą ja podałem.
Taa tylko cena zwala z nog, moze bys uzywke znalazl heh
sprzedaj BMW po co kupowałeś skoro nie stać cię na częsci?
potem taki ktos sprzedaje te auta z uzywanymi podzespolami i dzieja się różne jajca.
Sorry ale jeśli ty szukasz używki (sonda) bo nowe drogie to jestes nienormalny.
Sprzedaj daj w ogloszeniu ze sonda do wymiany i kazdy bedzie zadowolony
Nikt cie nie prosil o glupie komentarze. Nie wnosisz nic do tematu wiec nie zycze sobie abys zabieral w nim glos. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXX
MOD Edit:
Nie obrażamy innych forumowiczów. Proszę sobie to na PW wyjasnić.
Sprawdź to:
http://www.iparts.pl/czesc/sonda-lam...258007159.html
w każdym razie taki numer BOSCH znalazłem: 0258007159. Cylindry 1-4, długość 650mm.
w używkę bym się nie pakował, bo to jest część eksploatacyjna tak jak klocki, płyny, oleje itd. Zalecana wymiana co 250000km.
Przynajmniej cena do przelkniecia. Dziekuje
Zesraj sie a nie daj sie. Czesc nie dostepna na magazynie. Usiasc i plakac
Ale masz numer, więc kwestia poszukania u innych dostawców.
Po temacie, zrobione. Dziekuje za zaangazowanie
Z ciekawości zapytam, czy udało Ci się kupić tę, co podałem z dobrą długością kabla? Bardzo możliwe, że i sam muszę powoli kaskę na sondy szykować ;)
Daj znać jak teraz odpalanie po nocy. Dalej przez chwile podwyższone lekko obroty i delikatnie nierówna praca?
Panowie zdobycie sondy graniczy z cudem. Inter cars bedzie ją mial za miesiac dopiero, na ta chwile stany magazynowe zerowe. Sklep szukal mi sondy w 5 hurtowniach, brak. Skonczylo sie na zapakowaniu uzywki drugiej, cale szczescie mam kolege pod reka i dal mi kilka sond, wymiana kilka minut. Teraz tylko zobacze rano jak odpali.
Witam
Proszę o pomoc która z sond jest u mnie uszkodzona silnik n62b44 . Poniżej link do filmu z inpa.
http://youtu.be/w0eM45fQA0E
Czemu uważasz, że masz problem z sondami? Jakieś objawy? Trzęsie budą? Więcej pali? Błędy?
@FAZI:
Znalazłem po numerze coś takiego:
http://allegro.pl/bosch-sonda-lambda...050893543.html
Wywala check , błąd P0420 catalyst system below threshold bank 1 i 2 , P2179 system too Lean off idle bank 1 i 2 , co może być nie tak ? Na wolnych obrotach przeplywka pokazuje górny zakres skali ale sie w niej mieści około 80%.
Ja Ci niestety nie pomogę.
To raczej dotyczy zmniejszonej wydajności katalizatoraCytat:
Wywala check , błąd P0420 catalyst system below threshold bank 1 i 2
Masz LPG?
Na szybko poszukałem w sieci:
P2189
http://www.obd-codes.com/p2189
P0420
http://www.obd-codes.com/p0420
Dla obu całkiem nieźle opisane, jakie mogą być objawy i jak się zabrać za diagnostykę. Może to coś pomoże.