kupiłem dziś e32 od jaztoma i jadąc do domu (niestety nie dojechałem) padło mi ładowanie tz ładuje dopiero przy ok5-6tys w niższm zakresie całkowity brak ładowania. w czym może być problem
Wersja do druku
kupiłem dziś e32 od jaztoma i jadąc do domu (niestety nie dojechałem) padło mi ładowanie tz ładuje dopiero przy ok5-6tys w niższm zakresie całkowity brak ładowania. w czym może być problem
na bank w alternatorze ... a w nim regulator
jaki regulator kupić??Cytat:
Zamieszczone przez Johnny_Bravo
Wyjmij regulator a będziesz miał numer oryginału ,,, wiem ,że regulatory były produkcji Bosch-a lub Valeo :)
no przykro mi, ile CI brakło do domu? 100km?
Na szczęście mieliście gdzie auto zostawić i oby usterka nie była kosztowna, jezeli to będzie faktycznie regulator to będzie on kosztował kilkadziesiąt zł.
Myslę że to są złe dobrego początki, oby więcej fochów nie robila.
pozdrawiam
jakieś 50 km od domu dziś będę wyciągał alternator to zobaczęco się stałoCytat:
Zamieszczone przez Jeztom
problem rozwiązany(zużyte szczotki) wszystko ok
psDzięki zapomoc
Nie wymieniaj samych szczotek tylko caly regolator, mam nadziej ze tak to chcesz ugrysc, koszt regulatora to od 40zl w zwyz..Cytat:
Zamieszczone przez micky1987
pzdr
w beemach :D regulator napiecia jest osobno, szczotkotrzymacz jest osobno, najlepiej kup nowe odpowiednie(kształt) szczoty i zakładaj...trzeba pogrzać trochę lutownicą :cool: regulator jak działa prawidłowo to bedzie działał... ;)
Pozdro koledzy
Co to godosz synek?Cytat:
Zamieszczone przez Flashpointman
Regolator jest ze szczotkami i wyglada to dokladnie jak NR 15
Moze Ci sie cos z silniczkiem od dmuchawy pomieszlo :D chociaz tam sa tylo szczotki.. Wierz mi ze troche swoje auto znam ;)
pzdr
od kiedy to ty mój tata?? :D
weź no rozbierz ten swój alternator i potem gadaj... ;)
regulator i szczotki są osobno, przynajmniej w tym alternatorze, ja trszymałem taki 2 dni temu na stole... :x
MiBell ma rację,wszystko jest razem,odkręcasz dwie śróbki i regulator ze szczotkami możesz wyjąć.Zobacz nr 15 i 17.
już wszystka ok aszczotki są z razem z regulatorem dokładnie tak jak nr 15
Pozwolilem sobie na zarcik w gwarze slaskiej ale widze ze poczucia humoru i rozeznania brak :DCytat:
Zamieszczone przez Flashpointman
Moze faktycznie nie rozbierales BMW heheheeCytat:
Zamieszczone przez Flashpointman
Oj chyba 2 do jednego :DCytat:
Zamieszczone przez micky1987
Ba nawet trzy :hah: :x :medit:Cytat:
Zamieszczone przez marek1132
pzdr
zrozumiałem żart kolego ;)
zrobię foty i będzie regulator osobno... aby udowodnić ci że jednak rozbierałem bmw... :D
*heh... mojego zartu to na pewno nie zrozumiałeś :P
w aucie faktycznie mógł być model alternatora z 5er... :cool:
mozecie byś 100/1... ja rozbierałem w paru bmw alternator, nie we wszystkich, więc się zapędziłem trochę.
Nie widzialem innego regolatora od tego który jest na ETK a pare tez ich widzialem wiec z mila checia zobacze foty Twojego jak i calgo alternatora.
pzdr
http://bmwfans.info/original/E34/Lim...2/ill-12_0444/
proszę cię bardzo kolego. :D
A no kolega i sprawa sie wyjasnia ja widzialem tylko laternatory z 7 Ty jako przyklad dales alternator z E34.. moze tu przyczyna lezec ;)
A ten który masz rozebrany na stoliku to z 7 czy 5 wyciagnales?
ten model lata w e32... ale faktycznie go nie znalazłem na etk wiec wyglada na jakąś polską myśl technicznoprzystosowawczą... :D
taki miałem w dieslu porzednim dlatego szybko znalazłęm, i ostatnio taki sam rozbierałem z kolegą z e30, dlatego troche za szybko przyjąłem za dogmat, ze bmw mają tak wszystkie, za to sorry :]
Tez tak wlasnie pomyslalem ;)Cytat:
Zamieszczone przez Flashpointman
Dzieki za owocna dyskusje :D
pzdr
ano człowiek się całe życie uczy ;) :D
Pozdro dzieki również