Witam.
Znane jest komuś to auto. Cena wysoka, wygląda według mnie w miarę ale mimo wszystko nie chcę się rozczarować po raz kolejny.
http://allegro.pl/bmw-e38-4-4-bardzo...097540913.html
Wersja do druku
Witam.
Znane jest komuś to auto. Cena wysoka, wygląda według mnie w miarę ale mimo wszystko nie chcę się rozczarować po raz kolejny.
http://allegro.pl/bmw-e38-4-4-bardzo...097540913.html
Ja znam z widzenia i z opowieści znajomego mechanika (trudniącego się w branży BMW), który szukał z nim auta. Ogólnie samochód ode mnie z miasta.
Jedno zdanie ode mnie: nie rozczarujesz się.
Chłop za auto dał mniej wiecej tyle za ile jest wystawiona i nie należy do takich co żałują kasy na naprawy/eksploatację.
Jak szukał sobie e38 to nastawiony był na znalezienie 'zajebistego egzemplarza'. Takim mianem można właśnie określić ten samochód.
Dlaczego sprzedaje? Nie wiem.
Czy cena wysoka? Nie. Tyle trzeba zapłacić za e38 w takim stanie. Takie są realia.
Jeżeli mam dorzucić swoje jakieś 'ale' to nie wiem dlaczego nakładki progowe oraz dolna część tylnego zderzaka nie jest pomalowana w kolor samochodu (a w tym roczniku chyba powinno to być zawarte?).
Wygląda bardzo solidnie, przy okazji może ktoś wie, co to za okrągły dodatek z przodu po lewej pod rejestracją?
ACC - Active Cruise Control
Fajne auto! Podoba mi się!
Wyposażona mega, ale... wnętrze chyba z V12 bo fotele z tyłu z drewnem?
Tylna klapa jak był shadow to i tak nie miała listwy?
ACC to bardzo rzadka opcja w e38 występująca tylko w 2001r - mega rarytas
Nie wiem czemu ale coś nie przemawia do mnie ten egzemplarz, nie potrafię nawet tego sprecyzować czemu... może dla tego że zdjęcia bardzo kiepskie
Przeciez tunel w skorze mogl byc nawet w 728 fabrycznie.
Co do tego drewna to moze ktoś dołozyl-i dobrze bo fajniej wygląda.
a co sądzicie o oleju który podobno jest silniku 10W40 Castrol. Niby syntetyczny ale dlaczego to "10"?
Tu jest tylko końcówka tunelu w skórze (z trzecią strefą), reszta jest zwykła (nie wiem czy tak to występowało).
A czy drewno do fotela można ot tak sobie dołożyć przyklejając je na klej? Nie jest przypadkiem miejsce wyprofilowane na to?
a czy 10W40 to na pewno syntetyk?
10 na początku fajnie, gdyby 60 było jeszcze na końcu.
Zeby miec drewienko z tylu fotela wystarczy przelozyc czesc gorna tylnego obicia z owym drewienkiem.
Olej 10w40 jest olejem polsyntetycznym
Ten silnik powinien latac na full syntetyku.
Autko ogolnie ladne i warte oblukania. Nie podoba mi sie kierownica i ze przod pieje ale to zadna wada i do zrobienia :)
Cena za to autko jak dla mnie troche za wysoka. Fakt dobry rocznik ale i tak troche duzo - dla mnie oczywiscie.
Pzdr.
Tunel tył jest ok, tez tak miałem w skórze
http://imagizer.imageshack.us/a/img809/9141/20qq.jpg
Jesli patrzysz tylko na roznice spalania w v8 i v12 to bierz V12.W standardzie masz wszystko obszyte ceratą-zawsze to lepiej wyglada jak goly plastik, lepiej znalezc fajne wyposazenie no i jest to topowa wersja
Wedlug Ciebie V8 spali duzo mniej jezdzac po miescie tak?
Wg ksiazki bmw w miescie podają dla:
740iA - 18,1l
750iL - 21,2l
Wydaje się że różnica może być odczuwalna, tymbardziej że jak wcześniej kolega stwierdził nie chce gazować V12 a V8 byłoby zgazowane...
Zawsze można doposażyc :-)
Wedlug mnie takiej roznicy nie ma, poza tym co zestawienie spalania co podałes to 750 jest IL, a 740 nie.Zawsze to dodatkowe kg.
Jesli sie jezdzi V12 spokojnie to naprawde spalanie benzyny jest jak najbardziej do zaakceptowania.
Wiesz, trzeba jakiś danych się trzymać, wiadomo że czynników wpływających na spalanie jest mnóstwo, specjalnie podałem dla longa w V12 bo jak V12 to long, innych nie uznaje w tym silniku :)
Jak będzie się jezdziło normalnie V8 a ekonomicznie V12 to może i bedzie podobnie, ale jak będziesz jezdził ekonomicznie V8 i ekonomicznie V12 to zawsze +/- te 3l będzie je różniło, mi V8 przy butowaniu brało 25+, V12 weźmie ok 28+ itd...
Tak czy inaczej, skoro nie chce kolega gazować V12 to niech bierze V8 i tu dyskusja dalsza jest zbędna
No ja ciagle mowie o autach bez gazu bo troche szkoda kaleczyć ładne v12.
Trochę odbiegliśmy od tematu.
Podsumowując - gazu do V12 nie zamierzam wkładać a do V8 jak najbardziej. To auto jest z instalacją więc koszt ok. 4500 PLN odchodzi.
Jeśli cena Ci nie przeszkadza to musisz jechać i zobaczyć. Nie ma co gdybać,zobaczysz i ocenisz a potem zdaj relacje :-)
Auto jest bardzo ladne, wrecz idealnie zestawione (jak dla mnie), navi 16:9, ///M, 4.4 +LPG, bardzo dobre wyposazenie itp.
Tylko moze zadzwon do goscia ze autko ma juz lat 14, a nie ma opcji zeby tylu letni pojazd byl "idealny" i jesli Ci sie spodoba przy ogledzinach to oferujesz "tyle i tyle" - musi zejsc z ceny, bo ciezko jest sprzedac tak stary samochod za tak wygorowana cene. Mimo to ze mowimy o pieknym i kultowym E38.
A co do spalania... Za kazde 100km po miescie zaplacisz taniej jak ktos kto jezdzi passatem 1.9tdi (przy dzisiejszych cenach LPG) - wiec o to sie nie martw.
P.s czy te skory nie sa zbyt wymeczone jak na swoj przebieg?
Ktory jest bardzo niski jak na te lata eksplatacji.
Uważam ze fotel nie jest wyznacznikiem przebiegu w takim aucie. Może ktoś robił krótkie trasy i dlatego skora jest wyciagnieta.
Podam przykład mojego w124.dwa lata temu go kupiłem i nawet jedna nitka nie była przetarta na fotelu, normalnie jak nowy był ( dużo osób go widziało na zlocie) przebieg 510t km. Ja nim zrobiłem ok 60 tyś i dziura jest taka ze nikt by nie uwiezyl ze zrobiła się w ciągu dwóch lat.
Owszem, fotel kierowcy nie jest wyznacznikiem przebiegu, inaczej się*zużywa gdy jeździ nim facet 120kg, inaczej gdy drobna kobietka 45kg, inaczej gdy cały czas w trasie a inaczej gdy większość swego przebiegu robi na krótkich dystansach po mieście.
Natomiast E38 ma takie materiały że raczej ten fotel powinien być bardziej zadbany przy tak magicznie niskim przebiegu, tym bardziej że nawet nie mam tutaj na myśli tyle co fotela kierowcy, a tylną kanapę przede wszystkim. No ale, wszystko do zweryfikowania.
PANOWIE !!!!!!!!!!!!!!!!!! ZNAM TO AUTO !!!!! na bank to jest to daje sobie jajko uciąć :)
Zanim kupiłem swoje e38 oglądałem ją było to z 2 lata temu stała na tych samych felgach za 31tys , wcześniej miała 19 słoneczka ale dogadałem się z sprzedawcą że wezmę na s37 i takie założył gdy przyjechałem na miejsce ZAŁAMKA
Przód maski koło lewej nerki wgnieciony aż lakier odpadał , tył cały był albo szpachlowany albo malowany albo to i to bo na mierniku gurbo pokazywało , najgorsze to że tyle drzwi tarły o próg i wytarły lakier i podkład progu , Gaz zakładał niby właściciel wtedy to by sie zgadzało 2 letni gaz , jeździłem nią , tutaj nie miałem zastrzeżeń wszystko działało , tylko ciągle paliła się trakcja pewnie sterownik pod maską , ogolnie kupił bym je ale przeraził mnie stan wizualny i to że była "rzeźbiona" a mi zależało na ori stanie itp , tutaj wrzucam fotki jakie były wcześniej na aukcji , wskaźnik gazu w tym samym miejscu wszystko mi się zgadza że to było to auto , nie MAM pewności na bank bo nie miałem vinu wtedy to sie nie da porównać ;/ a i kiera tak samo wytarta jest , może nowy właściciel poprawił ją wizualnie ale potencjalnemu kupującemu zalecam dokładnie ją sprawdzić miernikiem lakieru itp
wrzucam fotki obczajcie sami
https://lh6.googleusercontent.com/-Z...7112012143.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-r...o/P1070185.JPG
https://lh4.googleusercontent.com/-j...o/P1070186.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-y...o/P1070190.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-N...o/P1070193.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-F...o/P1070210.JPG
https://lh4.googleusercontent.com/-K...o/P1070216.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-a...o/P1070219.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-U...o/P1070217.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-o...o/P1070221.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-b...o/P1070227.JPG
https://lh4.googleusercontent.com/-5...o/P1070230.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-E...o/P1070235.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-j...o/P1070239.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-E...o/P1070225.JPG
Wystarczy rozkodawać vin i wpisać go w rejstr aut PL i wyjdzie czy była zarejstrowana na tych blachach co na fotkach i bd wiadomo czy to to auto , JAK PISAŁEM NIE NEGUJE TEGO AUTA ALE ZALECAM CZUJNAŚĆ
Chyba zbyt dużo podobnego maja ze sobą te auta abyśmy nie mówili o tym samym, przede wszystkim to ACC, przecież to prawdziwy rarytas w E38, ale to karta pojazdu może wszystko zweryfikować.
Zastanawia mnie jeszcze, jesli auto wyjechało z fabryki doposażone w pakiet M, to dlaczego kierownica jest zwykła?
duzy666 a kojarzysz czy miała tak samo jak ta z Białej climatronic na tył i grzaną tylną kanapę? Masz VIN? Ja wrzucę ostatnie 7 znaków za godzinę.
Po godzinie ;) WBAGG81030DF92204
nie pamiętam serio to było ok 2,5 roku temu jak ją widziałem więc dalej nie pomogę , wiem tylko że nią jeździłem i widziałem :D , wiem że była szpachlowana z tyłu nadkola itp , a tamten właściciel (wtedy) pracował w jakimś zakładzie jako elektryk , miły gość ale stan auta mnie odstraszył a wołał na s37 wtedy 30 albo 31tys , na 19 słoneczkach stała za 33tys
Przesłał mi gość kilka dodatkowych zdjęć. Między innym kierownicę na której nie widać przycisku od ACC. Jest tylko standardowy tempomat :rolleyes:
Załącznik 7540
a może jest ktoś kto ma blisko i jest chętny do obejrzenia fachowym okiem?