Witam,
Przymierzam się do zakupu siódemki.
Proszę Was o o opinię, co sądzicie o tym aucie: www.tnij.org/7erlang
Wersja do druku
Witam,
Przymierzam się do zakupu siódemki.
Proszę Was o o opinię, co sądzicie o tym aucie: www.tnij.org/7erlang
Bardzo ładny egzemplarz dopasiony na maxa mi osobiście nie leżą czarne skóry ale poza tym jedno z ciekawszych aut w ostatnim czasie
A jeśli chodzi o cenę to warty tego? Zakładając, że wszystko jest sprawne i brak korozji.
No cóż tania nie jest ale ja jestę z gatunku który nie szuka tanio i dobre bo to rzadko w parze idzie jeżeli stać cie na zakup późniejsze koszty serwisowania na bieżąco na godnej jakości częściach to cena za auto jest wg. mnie do zaakceptowania oczywiście wszystko zależy od tego co zobaczysz na żywo:untroubled:
Auto mega :peace:
powiedzcie ta ohydna wstawka na kierownicy to tak ori było?
Niby całość tworzy z oblamówkami siedzeń i dywanami ale bo psuje cały urok środka
W tej kwocie można znaleźć takie auto z dużo mniejszym przebiegiem.
jeden reflektor jest z wersji chromeline a drugi zwykły, także może była jakaś stłuczka w drzewo :)
Istotnie, reflektor był wymieniany w salonie, tak wynika z książki serwisowej. Ale nie zwróciłem uwagi, że są różne. Jaki jest orientacyjny koszt doprowadzenia do pożądanego wyglądu? ;
Ttrol, a mógłbyś podać jakieś przykłady? Od kilku miesięcy obserwuję mobile.de i za dużo 750iL w roczniku 2000-2001 podobnie wyposażonych nie ma. Tego tylko rozważałem http://tnij.org/02ng8nw
Oczywiście w Polsce nie biorę pod uwagę kupna.
Koszt? To tylko kwestia plastikowej wkładki w reflektorze. Ile to kosztuje, nie wiem, pewnie te z wersji chrom-line są droższe i jeśli ten sam pakiet jest we wnętrzu, to pasowałoby właśnie taki wkład dokupić.
wnętrze nie jest chromline, oraz dziwne że w salonie wsadzili całkiem inny reflektor, a wiadomo że w serwisie się płaci słono
Dziękuję za odpowiedzi.
A czy zauważyliście jeszcze jakieś inne elementy nieoryginalne/nieprawidłowe?
maska źle spasowana, reflektor od strony pasażera wymieniany na drugi, razem z kierunkiem, bo kierunek o wiele nowszy od lewego. Z tego wynika że ten lewy chromline jest oryginalny ale wnętrze nie jest chromline. I chyba tyle bo zdjęcia za małe
A czy na podstawie listy wyposażenia zauważacie jakieś niezgodności?
Wyposażenie
Dane pojazdu
Art. Wartość
Numer podwozia WBAGJ01040DG51165
Kod typu GJ01
Typ 750IL FACELIFT (EUR)
Typoszereg E E38 (2)
Seria 7
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M73/TU
Pojemność skokowa 5.40
Moc 240
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor ANTHRAZIT METALLIC (397)
Tapicerka SONDERPOLSTERUNG (Z1XX)
Data prod. 2000-04-28
Wyposażenie
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.
S265A REIFEN DRUCK CONTROL (RDC) Kontrola ciśnienia w oponach (RDC)
S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG Autom. uruchamianie tylnej klapy
S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Zintegrowana pilot uniwersalny
S341A STOSSFAENGER KOMPLETT IN WAGENFARBE Zderzak - w pełni lakierowany
S348A HIGHLIGHT EXTERIEUR Wyposażenie zewn. Highlight
S366A LM RAEDER/STERNSPEICHE 70 BMW LA wheel, star spoke 70
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
P446A FONDORIENTIERTE AUSSTATTUNG Wyposażenie specjalne siedzenia tylnego
S455A AKTIVSITZ FUER FAHRER/BEIFAHRER Aktywny fotel kierowcy/pasażera
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Podgrzewanie fotela tylne
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S533A FOND-KLIMATISIERUNG Klimatyzacja siedzenia tylnego
S541A AKTIVE GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Adaptive Cruise Control
S549A FUNKUHR Zegar radiowy
S603A FONDBILDSCHIRM Ekran siedzenia tylnego
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional
S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe
S622A ZWEITHOERER IM FOND FUER TELEFON Słuch. podw. w siedz. tyln. telef. BMW
S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.
S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP
S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.
S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt
S778A EINSTIEGSLEISTEN "BMW INDIVIDUAL" Oznaczenie BMW Individual
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy
S841A SA-PAKET-PSEUDO-SCHL.-NR. Dummy-SALAPA
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA
S937A REQUEST CD ROM ON DELIVERY Dummy-SALAPA
S938A STEUERUNG ZS-INDIVIDUALSERIEN Seria indywidualna
S940A SONDERWUNSCH AUSSTATTUNG Wyposażenie na życzenie Klienta
S978A INNOVATIONSPACKAGE Pakiet innowacyjny
Wyposażenie seryjne
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S202A STEPTRONIC Steptronic
S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic
S220A NIVEAUREGULIERUNG Zawieszenie samopoziomujące
S223A DYNAMISCHE DAEMPFER CONTROL EDC
S245A LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH Kolumna kierownicza regul. elektrycznie
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S352A DOPPELVERGLASUNG Pod. oszklenie izolacyjne
S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna
S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią
S460A KOMFORTSITZE IM FOND, ELEKTRISCH Regulacja fotela tylna elektryczna
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki
Information
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S602A BORDMONITOR MIT TV Monitor pokładowy z TV
S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD
Indywidualne dane pojazdu
Tekst
---- Processing Individual
Sign "BMW individual"
---- Special Series
E38 ZD C-4 V1M, KA61
Variante 1 "Highline anthrazit" i.V.m 446/462
I8411.N
Z1XX Upholstery
Innenausstattung Volleder Montana schwarz (Nr. 8 171 304)
Umfang N8
Quilting yarn black (1 963 800), code 0020.
Sewing thread black (1 905 499), code 0020 as standard
Tekst
Leather piping in Nappa chateau (arrangement as standard piping)
(nb. 2 423 377)
Seam of front and rear seats according to standard option
leather Nappa (cross-seam)
Plastic parts of seats in black
Velours floor mats anthracite with trim in
nappa chateau (2 423 377)
****************************************
>Delivery of the floor mats of ZS-F-51<
*****************************************
Tekst
Restliche Innenausstattung wie bei Volleder Montana schwarz,
Schl.-Nr. N8SW.
0940 Sonderwunschausstattung
Steering wheel in leather walknappa black (1 938 942),
lower part (including M-Emblem) in walknappa chateau (2 423 377),
Quilting yarn chateau (2 272 102), code 2355A.
Edelholzverblendung in "Birke anthrazit", Farb-Nr. 0690
in Verbindung mit Schl.Nr. 462 oder 446
W tej ciemnej może nie ale w tej srebrnej to przebiegowi bym się przyjrzał...jakoś nie chce mi się wierzyć,że przez 15 lat nalatało to auto w Niemczech tylko 240 tyś km...
A co sądzicie o tym: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...l?id=205535923
Mnie ten przedlift się podoba, poza kierownicą oczywiście. . .
Też mi się wydaje, że to 199tkm było z 10 lat temu... Nie dałbym 7000 euro za coś takiego nigdy.
Dla porównania, tu masz 444 tysiące, fakt, skóra czarna, ale zobacz, jakie matowe i niewysiedziane są fotele, jak wygląda kierownica itp. http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/mo...198186085.html
Tu 314, fotel pasażera i kanapa jak nowe: http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/mo...205297586.html
Wszystko jest kwestią uzytkowania auta tj.trasy lub miasto oraz to czy autem jezdzi baba 40kg czy knur 150
Ok, w moim egzemplarzu przebieg wynosi ok 198(jest on pewny w 100%), a fotel kierowcy wygląda tak(siedzisko jasniejsze bo chwile po czyszczeniu, na ryse nie patrzcie bo zrobiłem ją sam przez przypadek).Ogólnie po tym przebiegu fotel jest do regeneracji+zeby było idealnie to lewa strona siedziska do wymiany +środkowe lamówki:
http://s3.postimg.org/7t08m23oz/DSC05372.jpg
A jana własnym przykładzie wiem,że wystarczy kiepski środek do pielęgnacji skórki,nadgorliwość w jej czyszczeniu i można zniszczyć sobie fotel :( a teraz szukam farby do skóry w kolorze żeby naprawić co zepsułem.
Jak ta 750 ma 199 900...hehe jaki beszczelny przebieg...to ja mam 30 lat...wychodzi na to,że jeździła około 10-12 tyś rocznie...w Niemczech?...Jaaaaasneeee....po fotelach minimum 300-350 tysi...Nawet już do Norwegii trafiają z Niemiec auta z cofniętymi licznikami...w Polsce to standard...cofa Niemiec...tzn Turek a potem jeszcze Polak poprawia...taka prawda i nie wymyślajcie,że zniszczone bo ktoś ciężki albo źle użytkował albo gnój woził...zniszczone bo kmów na.ebane i tyle...Pozdrawiam.
Wg Ciebie ile moja ma najechane? Zdjecie masz 3 posty wyzej?
Dziwny jestes.Pytam normalnie to odpowiedz skoro potrafisz odgadnąć dokladny przebieg po obejrzeniu fotela i kierownicy.
Moja w 2006 roku miała 138835km.Od 2012 roku nie zrobiła ani jednego km.Wiec ile wg Ciebie ma w tej chwili najechane patrząc na ten fotel?
impex...może i jestem dziwny...ale sam sobie kilka postów wyżej odpowiedziałeś ile ma najechane Twoja BMW...napisałeś w 100%...zatem dalsza dyskusja na ten temat sensu nie ma.Twoja E38 miała jako 9-letnie auto przejechane...jak twierdzisz...138 tyś km...od 2012 roku stoi...więc niech Ci będzie,że tyle ma przejechane...może i tak...ja po prostu nie wierzę,że auto w Niemczech jeździ 10 tyś km rocznie....w przypadku Twojego auta 14 tyś...regularnie.Mój CLS przez 9 lat zrobił w Niemczech 230 tyś km i nie znalazłem wtedy 500-tki w niemieckich ogłoszeniach z mniejszym przebiegiem...natomiast w Polsce ciężko znaleźć z tego rocznika z przebiegiem większym jak 140 tyś...zatem 100 tyś w tył to standard z takim rocznikiem.Ale może faktycznie Twoje auto ma nie więcej najechane jak 200 tyś...może faktycznie tak jest...Pozdrawiam.
Mi w tym wszystkim chodzi o to, ze wiele czynnikow wpływa na wygląd fotela po jakims tam czasie uzytkowania.Waga uzytkownika auta, to w czym chodzi, jak wsiada, temperatura otoczenia, konserwacja i czyszczenie.
Wiem, ze na zachodzie duzo wiecej sie jezdzi, a w Polsce cofa przebiegi w sumie w niemczech przez turkow tak samo.Dla przykladu podałem swoje auto bo jestem pewny jego przebiegu, to co mam w ksiazce serwisowej pokrywa sie z danymi w dwóch serwisach, dodatkowo reszta wnętrza jest w dziewiczym stanie(tapicerki, podlokietnik, reszta foteli).Podsumowując nie mozna ocenić czy tamta w ogloszeniu w niemczech nie ma takiego przebiegu realnego.Widac, ze fotel dosyć zmeczony, ale kto wie kto tym jezdzil?
No w porządku, a więc poza przebiegiem nic więcej nie zauważyliście?
Temat przzebiegu będzie się tu chyba często jeszcze pojawiał... Mam jeszcze kilka obserwowanych samochodów w zanadrzu - ale nie do końca widzę związek km z rocznikiem i ceną na tych aukcjach, które przeglądam:
Proszę wypowiedzcie się teraz o tym: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...l?id=205617168
Wygląda pięknie ale i cena też....nie wiem czy szukasz samochodu kolekcjonerskiego (bo ten tak wygląda) czy samochodu na co dzień. Jeżeli takiego na co dzień to E 38 za grubo ponad 50 tysięcy to jest niezły odlot ;-)
Co to za kierownica w nim ?
Biorę pod uwagę tylko e38 i tylko 750 Longer. Auto ma być na co dzień (dojazdy między klientami), ale zdecydowanie nie do miasta, np. na zakupy.
Chcę kupić auto na lata, bezawaryjne przez kilka (3-5) lat od zakupu. Dlatego zerkam na egzemplarze z wyższej półki cenowej. Choć i w nich znajdujecie coś nie w porządku (np. reflektory w pierwszym zaproponowanym samochodzie). Dlatego na tańsze (poniżej 5000€) raczej szkoda mi czasu. A jakie są Wasze doświadczenia?
Zresztą wyposażenie w tych tańszych też nie powala...
Jaki przeciętnie przebieg wykonują te modele (z naciskiem na 750) do poważniejszej awarii? Przy założeniu że był dobrze serwisowany przez cały czas, np. w ASO (m.in dlatego kupno z Niemiec lub Szwajcarii). Znajomy sprowadził 735 z 250 kkm, zrobił dodatkowo prawie 100 kkm bez awarii poważnej (unieruchamiającej auto lub utrudniającej jazdę).
Jako kolekcjonerskie to przez moment zastanawiałem się nad Alpiną - ale szkoda by jej było nadużywać :) A na dwie na raz to mnie chwilowo nie stać :(
Ja niedawno, gdy rozważałem sprzedaż mojego BMW, napisałem do niemieckiego dealera, od którego zostało kupione zanim trafiło do Polski. W odpowiedzi dostałem dokument potwierdzający śmiesznie niski przebieg. Niskie przebiegi się zdarzają.