Czy można podłączyć aku. z przodu pod maskę nie mając aku w bagażniku? klapa bagażnika zatrzsła się ale nie do końca na pierwszy raz
Wersja do druku
Czy można podłączyć aku. z przodu pod maskę nie mając aku w bagażniku? klapa bagażnika zatrzsła się ale nie do końca na pierwszy raz
Uważam że tak, masz tam plus podany w komorze silnika i masa do auta. To wszystko ;)
Znaczy klucze tam zatrzasnales ?Cytat:
Zamieszczone przez borrad
Na środku kolektora dolotowego masz wyprowadzony + (taki plasticzek ściągasz ze znaczkiem bmw ) Masę łapiesz na błotniku i masz zasilanie :)
nie, klucze mam tylko bez zasilania nic nimi nie zrobie :sad:
a bagaznika tez nie mozesz z klucza utworzyc?
jesli nie, to czeka Cie rwanie nerki i otwieranie maski - a to jest trudne - i podanie (jak pisze Neuf) plusa
Neut ci dobrze radzi podepnij tam jakieś konkretne 12volt i będzie po temacie 10/15 amper wystarczy w zupełności ;)
Cytat:
Zamieszczone przez borrad
Cytat:
Zamieszczone przez sylwek7
Tylko chodzi o bagarek .... a do tego nie trzeba rwać nerek ..... no może włosy jak się coś zniszczy ;D
Moja sie w takiej sytuacjii kluczykiem otwiera normalnie :D
Ja nie sprawdzalem. Walcze z akumulatorami :hah: :hah:
Anatol - albo - albo ;) Albo kufer albo nery co kto lubi :D ;D
A gdyby wyciągnąć boczny kierunek i tam podać zasilanie wyciągając żarówkę ?? Nie obyło by się bez rwania nerki ??
Cytat:
Zamieszczone przez Neuf
Niee
Nie wiem jak w 2.8, ale w 750 mozna podniesc i pod prawa podluznica pod nogami pasazera jest szyna ochronna, a pod nia plus co idzie do akumulatora. Trzeba odkrecic 2 sruby na torx 50
A dlaczego nie ??
Poniewaz sygnal na kierunek idzie przez LM/LCM i modul dziala jak przekaznik.Cytat:
Zamieszczone przez Neuf
Podany plus "zatrzyma sie " na module i tyle. Zadziala np podanie plusa na lampke w E32 przy otwartych drzwiach, ale na kierunek w E38 nie
Opel Astra to głupie auto w takim razie :)Cytat:
Zamieszczone przez sylwek7
Ech - bez porownaniaCytat:
Zamieszczone przez Neuf
Astra ma moze z 3 moduly. Komp silnika, klimy (to pedalstwo pod zderzakiem) i ABS. To chyba wszystko, a reszta to przekazniki.
Nie porownuj prosze takich samochodow..
WOW wolałbym się powiesić :razz: niż niszczyć moje autko. Na szczęście drzwi mam otwarte i maskę mogę podnieś :D NAWET SOBIE NIE WYOBRAŻACIE JAK SIĘ TERAZ CIESZE ZE PRZED ODŁĄCZENIEM AKU OTWARŁEM DRZWI :viva:
Kiedyś kumpel pracujący w oplu powiedział mi jak na pałę wsiąść do astry , odpalić ją baterią 5v i pośmigać - co ciekawsze sąsiad się nie zorientował ,że mu auto zawróciliśmy na parkingu :)Cytat:
Zamieszczone przez sylwek7
:evil: :evil: :evil: i taki wlasnie gosc nigdy nie wejdzie do salonu BMW.Cytat:
Zamieszczone przez Neuf
Na szczescie
Mnie się aku rozładował do 0%, nawet klucz w stacyjce nie zapalał najmniejszej lampki :)
740i bez aku z klucza otwiera drzwi kierowcy.
no cóż tak już jest sąludzie i parapety :evil:
A tak czysto teoretycznie nie idzie podłączyć plusa pod rozrusznik po podlewarowaniu i ściągnięciu osłony silnika? Roboty pewnie więcej niż destrukcja nerek, ale za to bez dodatkowych kosztów....
Ale w czym problem jak masz klucze.
Otworzysz bagaznik kluczem.
Wsadz klucz do zamka i przekrec, raz w lewo i w prawo (z wyczciem) to zobaczysz w ktora strone sie otworza.
Otwieralem juz tak swoj bagaznik i powinno tak byc we wszystkich e38, chyba ze sie myle.
A wiec tak po pierwsze przed wyjęciem aku. specjalnie auto było otwarte, co by to niebyło właśnie takich numerów jak np. z rwaniem nerki :) bagażnik został zamknięty w pierwsze położenie zamka i tylko przez przypadek każdemu się zdarza(zbyt szybko opuszczony no i klops) domknąć do końca też nie szło, bo robi to zamek elektrycznie. Po drugie, co do kluczy i otwierania nimi zamków to tak, kluczyka w zamku od bagażnika przekręcić nie mogę pewnie się zastał przez nieużywanie. A z tego, co ni wiadomo to czynnością mechaniczną, jaką można wykonać kluczem to wsadzenie go do wkładki, reszta odbywa się elektrycznie, poprzez obrócenie klucza w lewo lub w prawo w zamku naduszony jest włącznik, który otwiera lub zamyka auto (np. tak jak robi się to w środku naciskając na blokadę drzwi) jedyne cięgno mechaniczne jest doprowadzone do klamki. Więc bez prądu ani rusz. A że zatrzaśnięty był tylko bagażnik to prądzik podłączyłem pod klemę przy silniku no i po sprawie :) jeśli się mylę co do zamków prosze o poprawienie. W każdym bądź razie ja bez aku nie mogłem nic zrobić
Jestem pewien na 100% ze mechanicznie kluczem otworzysz zamek.
Przekrec w lewo, prawo, po czym wciskaj klucz do zamka (wkladka powinna sie zapadac).
Jak ladowalem aku w domu mialem bagaznik zamkniety i otwieralem go pozniej kluczem.
Sprawdzilem to info w innym zrodle i tak jest na 100%.
Mozliwe tez ze najpierw musisz wcisnac klucz a pozniej krecic w lewo lub prawo.
ok sprawdzę na pewno tylko że mogę to wyprybować tylko na drzwiach kierowcy bo wkładka w bagażniku jest nieruchoma :(
Witam,
to da sie zrobic tylko wkladka klucza w bagazniku.
Jezeli ta jest nieruchoma - to nie ma innej mozliwosci.
Tak jak juz ktos pisal - podlacz sie drugim akumulatorem pod maska.
Jest tam zlacze + pod plastikowym deklem. Minus pod mase i powinno dzialac.
tak już zrobiłem aku. podłąszony wszystko gra jak należy. Dziękuje za info a tak na przyszłość to musze maprawić zamek w bagazniku hehe :)
Dokładnie jak pisze Sebek,przerabiałem to mając "zero" prądu i auto pozamykane,klucz w lewo i otwiera mechanicznie zamek.Cytat:
Zamieszczone przez Sebek
.
na 100% musi sie otwierac z klucza,to logiczne.jak chcesz naladowac aku to niezostawisz otwartego auta pod domem. :? :faint:.i nareperuj zamek.
PW
jeżeli masz sprawny zamek od pasażera to da sie otworzyć z kluczyka, więcej na PW
e38 nie ma zamka od strony pasażera.
Chyba że pasażer był w przeszłości kierowcą ;DCytat:
Zamieszczone przez sylwekk