-
Trzesie silnikeim BMW E38 740i
-
Szkoda ze bledy sa w niezrozumialym jezyku :)
Jeden z bledow to blad wetylatorka w panelu klimatronica - endstufe motorluefter. Wiem bo taki blad mialem kiedys jak wykonczyl mi sie ten wentylatorek.
Bledy zwiazane z adaptacjami mialem w przypadku nieszczelnosci w ukladzie dolotowym. Sprawdz odme. I caly uklad dolotowy.
powodzenia.
-
Nie chce być nie miły. Język to jedno a drugie to szukaj w wyszukiwarce możliwych usterek na forum lub google. Sam się o tym przekonałem. Za dużo tego, aby określić co jest problemem chyba, że rozkmini język niemiecki co nie zmienia faktu, że na forum jest dużo takich tematów.
-
Mnie kiedyś targało silnikiem po podłączeniu do kompa na warsztacie na jednym cylindrze nie pracowała świeca. Wymiana 10zł Pamiętam też gaz wylatał podczas jazdy. Świece potrafi zalać olej przez uszczelki pokrywy. Każda świeca ma cewkę. Pamiętam na kompie pokazane 8 cylindrów i ich praca.
Drugi raz targało mi motorem ale nie zawsze komputer pokazał czujnik położenia wałka rozrządu. Używany 35zł.
-
Poszukaj w moich postach o lewym powietrzu, ltft (jak zdiagnozować) , nieszczelnym dolocie.
-
Mi też trzęśe silnikiem do tego gaśnie itrzeba trzymać pedał przyśpieszenia,ale tylko jak temperatury są minusowe, podejrzewam czujnik temperaturu. Teraz nie ma mrozów ale jak tylko sie pojawią to w teście 7 pokaże czy temperatura silnika pokrywa sie z temperaturą zewnętrzną. Może spróbuj zrobić to samo.
-
Najlepiej to zainstaluj INPE w wersji angielskiej, będzie łatwiej błedy zdjagnozować.
Przeleć np. spray do czyszczenie hamulców cały dolot, prawdopodobnie łapie lewe powietrze, nie zapomnij spryskać dobrze okolic wtryskiwaczy - gumki które je uszczelniają z czasem tracą swoje właściwości. Jeden z błędów dotyczy nieprawidłowej mieszanki (nie jestem na 100% pewien) to znaczy że przepływomierz też może być niesprawny.
-
Cytat:
Zamieszczone przez
zamor89
Mi też trzęśe silnikiem do tego gaśnie itrzeba trzymać pedał przyśpieszenia,ale tylko jak temperatury są minusowe, podejrzewam czujnik temperaturu. Teraz nie ma mrozów ale jak tylko sie pojawią to w teście 7 pokaże czy temperatura silnika pokrywa sie z temperaturą zewnętrzną. Może spróbuj zrobić to samo.
...a może nieszczelny dolot :-P poczytaj archiwum - ja miałem dokładnie takie same objawy przez 2-3 zimy, problem wręcz klasyczny
-
Witam kolegow problem z trzesacym sie silnikiem ciag dalszy,wiec mam tak samo, ale co ciekawe bledy zadne nie wyskakuja,czujniki nowe orginalne zalozone pokazuje temperature dokladnie taka sama jak na zewnatrz wiec co moze byc?zapali chodzi ladnie kilka sekundi po chwili obroty spadaja do 300 i gasnie,zapale ponownie pracuje bez zarzutow by znow opadsc na 300,dodam iz nie chce reagowac na pedal przyspieszenia,ale gdy jest ciepla wszystko jest ok nie ma zadnych problemow.Cao moze byc przyczyna takiego zachowania?jak myslicie pomozcie
-
bunioM3 sondy zmieniałeś? ja tak miałem jak ty jak sonda mi pada.też po chwili szarpała i gasła. Po zmianie wszystko ustało, sprawć wtyczki te na dole bo jedną miałem dość mocno zaśniedziałą i na począdku nie chciała ta nowa sąda poprawnie pracować.
Odepnij je i zresetuj kompa i zobacz czy jest lepiej (nie zapomnij zrobić resetu)
-
No witam chcialbym powiedziec ze tak ,ogolnie mam silnik po remoncie,wszystko co moglo byc do wymiany jest nowe fabrycznie,sindy tez nowe boscha dzis nawet wymienilem termostat ale z obudowa ,orginal powiem tak jak zapale rano na zimnym silniku idzie na jakies 900 obrotow chodzi chwilke za chwilke spadaja obroty by po sekundzie sie podniesc i tak kilka razy,nie jedno krotnie sa bardzo niskie i spadaja do 300 obr.ale pedal przyspieszenia gdy chce go wcisnac nie ma reakcji,to znaczy dlawi sie pska i takie dziwne szczelania sa dziwny objaw i nie wiem co to moze byc jak sadzicie?
-
-
kolego bunioM3 wymiana regulatora ciśnienia paliwa rozwiąże Twój problem. sprawdzić to możesz w bardzo prosty sposób. kiedy objawy występują zaciśnij przewód powrotny paliwa tylko delikatnie żeby go nie uszkodzić i zobaczysz że auto zacznie pracować normalnie i da się bez problemu wkręcić na obroty
-
A jeżeli masz.lpg, przeczytaj mój post w.dziale lpg o popuszczajacym redaktorze (w moim przypadku Gold)
-
A może to zwykła głupota jak u mnie - wyłamana łopatka od wisko lub poduszka silnika?
-
Dzieki sprawdze jeszcze ten regulator cisnienia paliwa,ale zastanawiajace jest to iz na cieplym silniku jest ok,dziwne ale prawdziwe
-
Poduszka silnika I spadające obroty przy wyłamanym wisko...
Wygląda na awarię składu mieszanki, sprawdź paliwo I ciśnienie w listwie, może być regulator ciśnienia, ale jeżeli przed remontem był ok, to teraz padł ? Czy rozrząd ustawiałeś na blokadach?
Może coś z wiązką, skoro wyjmowałeś silnik, sprawdź jeszcze raz wszystkie wtyczki I połączenia.
EDIT: Skoro napisałeś, że na ciepłym ok, to znaczy, że mechanicznie silnik jest ok. Paliwo też jest. Sprawdź czujnik temperatury powietrza w dolocie, może utknął na jakieś wartości, to się zdarza. Podobnie z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego dla kompa.
EDIT 2: Przeczytałem temat od początku, że czujniki temperatury wymieniłeś. No to jest zagadka, jeśli dolot szczelny to nie mam pojęcia. Musiałeś coś przeoczyć.
-
Cytat:
Zamieszczone przez
ttrol
Poduszka silnika I spadające obroty przy wyłamanym wisko...
moja podpowiedz dot. kol. Demona on nic nie pisal o spadajacych obrotach. U mnie w poprzednim aucie spadajace obroty spowodowane były uszkodzonym silnikiem krokowym i niezbyt szczelnym ukladem dolotowym. W obecnym samochod drzal jak to opisal Demon z powodu wylamanej lopatki i uszkodzonej poduszki silnika.
-
Cytat:
Zamieszczone przez
bunioM3
Dzieki sprawdze jeszcze ten regulator cisnienia paliwa,ale zastanawiajace jest to iz na cieplym silniku jest ok,dziwne ale prawdziwe
to może poczekaj do lata ;)
a tak na poważnie, to u mnie identyczny objaw był na nieszczelnym dolocie :P
-
sprawdze ten dolot,a co do wylamanych lopatek to nie o to chodzi,samocho zapala wchodzi na 1000 obr i po chwili spadaja obroty do 300 nie reaguje na pedal gazu,a jak juz to pska ,kicha co tam jeszcze,jak wrzuce D ruszam ale nie chce sie zbierac nie ma reakcji jednak ja zlapie jakas temperature no 50 stopni jest ok i co to moze byc jak myslicie?
-
Cytat:
Zamieszczone przez
bunioM3
sprawdze ten dolot,a co do wylamanych lopatek to nie o to chodzi,samocho zapala wchodzi na 1000 obr i po chwili spadaja obroty do 300 nie reaguje na pedal gazu,a jak juz to pska ,kicha co tam jeszcze,jak wrzuce D ruszam ale nie chce sie zbierac nie ma reakcji jednak ja zlapie jakas temperature no 50 stopni jest ok i co to moze byc jak myslicie?
U mnie dokładnie tak samo byłona tym nieszczelnym dolocie (nie pamiętam jak z obrotami), potem jeszcze doszły sporadyczne strzały w wydechu, zapach benzyny, check engine ...
-
Koledzy i jest ok ,zapala chodzi na ssaniu,pedal gazu reaguje i jest ok,moge ruszyc autem po kilku sekundach wciskajac pedal przyspieszenia,normalnie sie zachowuje,a co wymienilem trmostat wraz z obudowa i czujnikiem nowy orginal 200 zl,dzieki koledzy pozdrawiam