Witam serdecznie.poszukiwania rozpoczte.porady mile widziane od posiadaczy takowych aut.bardzo podoba mi sie wersja sport I pewnie bede uderzal w taka.pierwsze jazdy testowe odbyte.pozdr
Wersja do druku
Witam serdecznie.poszukiwania rozpoczte.porady mile widziane od posiadaczy takowych aut.bardzo podoba mi sie wersja sport I pewnie bede uderzal w taka.pierwsze jazdy testowe odbyte.pozdr
Ale jakich porad oczekujesz. Silnik pewnie już wybrałeś, to doradzić Ci mogę tylko aby prześwietlić auto przed zakupem konkretnie i tyle.
No w sumie tak i nie.silnik z dwojga zlego pewnie 3.0d bo w bezposredni wtrysk benzynowy napewno sie nie wpierd@#$e.zbyt duzo tego naprawiam.a szkoda bo wielkim fanem benzynki jestem i nie przypuszczalem nigdy ze bede rozwazal nawet taka opcje.jako ciekawostke dodam ze bezposrednie porownanie z s500 z 10 roku w221 stawia f01 w cieniu.
To po co bmw szukasz jak sam twierdzisz ze merc lepszy?
Wytapane z Moto G
Hahaha dobre.bo mi sie bardzo podoba proste.od 22lat jestem z bmkami.
To może celuj w 740i. Zbiera dobre opinie.
Euro_tuned 95% aut na gb jest 730d lub 740d.trudno znalesc dobrze wypasionego diesla a co dopiero benzyne
W sumie jak sie nie myle to 740i ma 3.0 r6 twin turbo ten sam co 335i gdzie wtryski leja i pompy wys cisnienia siadaja.
Nie jestem pewien czy 740i ma jedno turbo czy dwa ale zbiera lepsze opinie od 750i chociaż ja na 750i na razie nie narzekam.
Ja mam 2x 35i w swoich beemkach i nie narzekam. Tam jest 1 podwójne turbo. Fajnie ten silnik działa, tylko liczbami wypada słabiej niż diesel, za to dźwiękiem dużo lepiej :)
Czy to fizycznie mozliwe auto 3.5 roku takiej klasy 70k km przelatane i wachacze przednie nie przeszly przegladu.sforznie malo nie powypafaly
Wow. Niezły ulep po dzwonie to musiał być. U mnie zawieszenia nawet nie dotykałem a ponad 100 000km już na blacie na polskich drogach.
Oba powyższe posty - 100% racji.
Tutaj po plaskich drogach to srednio wachacze wytrzymuja 220tys km plus (e39,e60,e90,e65) wiec jak wchodze online i f01 nie przeszlo przegladu na ko@#$ wycieki oleju,wachacze,pekniete kola,akwarium w tylnej lampie oraz ze od ostatnich 9 miesiecy stoi to mnie krew zalewa.dzwonie do typa a on mowi ze igla i ze dopiero od tygodnia ja maja wystawiona ;) a auto za mega pieniadze.
Ponad 420 tys. w 740d i nic zlego nie powiem. Lato, zima -30 wsiadam odpalam i jade :).
Przednie wachacze z 2009r i jeszcze sie trzymaja na lubelskich wertepach.
Tez zaczynam niemrawe rozgladanie sie za f01. INPA juz nie obsłuży tego modelu chyba - czym ja testować....?
http://7er.pl/showthread.php/35844-I...PA-dla-F01-F10
Enet nie kupuj na allegro. 120zł za ten kabel to jakaś przesada(a nie którzy żądają więcej). Kabel to zwykły kabelek lan, zakończony wtykiem OBD i dodatkowy rezystor, żeby moduł ZGW w aucie przestawić na tryb pracy Ethernet
Sam kabel to chyba nie problem. Wydaje mi się, że gorzej z samym oprogramowaniem. Z instalacją inpy każdy chyba miał problem a tutaj mało kto zna ten software jeszcze. Chyba, że się mylę.
Z kablem chodziło mi o to, że bez sensu płacić 120zł za kabel w którym nic nie ma i koszt wykonania to jakieś 20zł.
Co do oprogramowania, to jak już pisałem. Najnowsze standard tools(2.12). Inpa do wersji Fxx jest dostępna na necie(jak coś to mogę dorzucić na swojego chomika)
Edytujemy plik ediabas.ini, w miejscu "interface" podajemy ENET i wszystko powinno śmigać bez problemu
E..., Inpa do F01. Serwis jedzie na ISID i ISTA. Sciaga sie to z netu jako wirtualna maszyne. Potrzebny programik do emulacji ICOMa przez kabelek enet. Tez do sciagniecia jako wiryalna maszyna. ISID dziala jak urzadzenie diagnostyczne z analiza usterek i instrukcja naprawy. Proste naprawy nawet kiepski mechanik ogarnie. A ze sa obrazki zdjecia i schematy elektryczne to nie ma sie nad czym zastanawiac. No moze nad dyskiem twardym bo rozpakowany obraz ma 140gb.
Jezdzilem kilkoma f kami i bardzo dokucza mi nie komfortowe zawieszenie - bardzo nie naturalne strasznie przenosi nierownosci na bude oraz niesamowity huk opon przenoszony do kabiny coraz bardziej mi sie przestaje podobac.wsiadlem do swojej e65 a tu cisza i super zawias.btw e65 sprzedane wczoraj wiec teraz jest mega cisnienie na fure......f01....w221....f01....w221 hmmmm decisions
To bierz W221 jak Ci F01 nie pasuje. A z tym hukiem w kabinie to polecam jeździć na dobrych oponach to wtedy nie będzie huku w aucie.
Pisalem ze jezdzil3m prawie nowa fka z salonu jeszcze miala chyba 2 lata gwarancji.jak sie nie myle continentale zalozone i huk z drogi byl niesamowity.poprostu mega glosno jest.nawet w e65 jest 40% ciszej.
Bardzo chce bmke bo mega mi sie podoba ale nie wydam worka siana jezeli na 100% nie jestem zadowolony.porownuje poprostu auta.np e65 sport vs f01 sport i naprawde f01 wypada slabo.desing zajebisty i mega mi sie ppdoba ale tylko tyle
Edytuj posty.
To Twoje zdanie. Ślepo nie bronię Fki co zresztą widać w tym temacie i wielu innych ale z tym hukiem to się nie zgodzę. Ale i tak za rok czy półtora sprzedaję ;)
To nie zawieszenie tylko runflaty. Dla przykładu u mnie 19" sa twarde, ale nie wybieraja kolein. 18" mniej telepia za to ciagna na boki na nierownej nawierzchni. Pewnie da sie zalozyc cos bardziej wyszukanego. Pytanie tez czy samochód ma DynamicDrive. Ja nie lubie jezdzic w trybie comfort bo mam wrazenie ze z auta robi sie karoca na resorach, buja go wzdluznie. W trybie sport jest troche twardo. Mozna sobie pomieszac programowo zawieszenie i trakcje ale ja tam wole zwykly tryb drive.
Moja 750ix przejecham ledwo 9tys km w 1,5 roku takze jakichs dlugodystansowych doswiadczen nie mam. Ot takie tam firmowe wozenie sie.
Moze i tak miala 20" i byla w sporcie ale jak jezdzilem 730Ld to zawieszenie niewiele lepiej sie spisywalo.zeczywiscie w trybie normalnym najnormalnie auto sie zachowywalo.i dokladnie tak jak mowisz bardzo zle wybiera nierownosci.nie mozemy zapominac ze to auto klasy premium i musi byc 200% comfort.poprostu nie jest to czego bym sie spodziewal po przrsiadce z e65.
Kupujac auto tej klasy, w takim przedziale cenowym - powinienes byc mega szczesliwy z samej mysli o zakupie, ale tutaj masz wachania jak widzimy, w takim razie moze zastanow sie nad W221 po FL.
Niestety nie mam doświadczeń z tymi autami. Jedyne co mogę powiedzieć, że po jeździe e60, byłem mile zaskoczony wracając do mojego W124. Pomijam już fakt, że w e32 mam uczucie kompletnej izolacji od otoczenia, auto ma 27 lat niemalże.
Ale odezwałem się tylko dlatego, że kilka razy już miałem do czynienia z Continentalami I są to wybitnie szybko starzejące się opony, które po dwóch latach są twarde jak kamień. To w zasadzniczy sposób wpływa na ich głośność, przerabiałem to ostatnio w aucie żony. Zamiana na Micheliny zaowocowała kompletną ciszą.
Pominę runflaty, bo to już jest zupełnie nieporozumienie w kwesti komfortu.
Ja nie miałem negatywnych odczuć w jeździe F01, zwłaszcza że w tym samym czasie dla porównania do dyspozycji było E65.
Arman wahania mam co do komfortu nie do caloksztaltu.nigdy nie myslalem ze bede mogl posiadac 3 letnie 7 er.ale wszyscy ktorzy mieli i maja f01 jaka jest jakosc elementow w stosunku do porzednika :( sprobuje zrobic test drive 730d SE i zobqczymy
Do starszych modeli też mieli DIS'a i Progmana, a wielu ogarnia to Inpą, NCSexpert i WinKFP.
Podobnie w serii F.
Da się inpą diagnozować po kablu ENET, da się kodować i programować za pomocą ESYS.
Jest też ISTA Rheingold, którą instaluje się bez problemu na win xp, vista, 7 czy 8 i działa po kablu K+DCAN, ENET czy z ICOMem.
Tak więc możliwości diagnostyki jest wiele. Nie jest konieczna już wirtualna maszyna. Po to m.in. powstała Ista Rheingold
Nigdy nie jeździłem F01, a zaledwie siedziałem w jednym przez dwie minuty... mogę tylko powiedzieć że jak to przystało na miłośnika 7er, F01 (koniecznie w M-pakiecie) mega mi się podoba pod kątem stylistycznym i choćby nie wiem co, trudno jest mi sobie wyobrazić że ktoś mógłby spieprzyć ten model do takiego stopnia ze "KOWALSKI" płacąc w salonie za niego 0.5mln Pln mógłby się w nim ktoś poczuć jak w nowym Oplu (na przykład)... bo tu coś niedopracowane, tu coś skrzypi, tłucze się itp.
Nie proponuje innych aut, typu A8 D4 czy Jaguar XJ konkretnie wybierasz między dwoma innymi modelami, dlatego skupiając się na W221 vs F01 - wybrałbym to drugie... mimo to że bardzo mi się podoba W221 (o W222 nawet nie wspominając <marzycie>) to jednak tutaj F01 góruje nad "Gwiazdą" choćby nawet dlatego że jest nowszą generacją, co widać na pierwszy rzut oka.
Takie jest moje zdanie.
Arman ujete wszystko w jednym poscie.jednak uwierz mi ze jak bysmy sie przy jednej f ce przysiedli to bym sporo powytykal.dam jej jedna szanse i zobaczymy przy weekendzie 730Ld se
Za moich czasow ISTA Rheingold nie bylo:) Spiesze potestowac. Dzieki za info.
Czy ktorykolwiek z kolegow posiada jakies info odnosnie roznicy pomiedzy wersja SE i SPORT. czy sa tam jakies roznice dotyczace sztywnosci i wysokosci zawiwszenia.pozdrawiam
Zakupione :) f01 z 2012 roku czarna .dziekuje wszystkim za pomoc.faktycznie opony mialy mega znaczenie ale stan auta jeszcze wiekszy.moja balbina ma 37k mil i jest bez ryski zadnej w srodku :)