Czy da się naprawić pompę wody, konkretnie luz na łożysku?
Wersja do druku
Czy da się naprawić pompę wody, konkretnie luz na łożysku?
Z tego co ja wiem to pompę się wymienia , nie naprawia , musiał byś wymienić łożysko , a to jest prawie niemożliwe
Jutro się przekonam w takim razie
hah ah a, oddam ci klocki hamulcowe do naprawy, a tak powaznie to szkodujesz 100zl na wymiane?
Jak tak dalej pójdzie to olej przez gazę będziemy przelewać, bo po co nowy, jak stary można "wyczyścić".
Nie pajacujcie, a pompe za 100 pln to możesz sobie sam wstawić heh po za tym może sam byś szkodował jak byś za jednym zamachem wydał na odmę uszczelkę odmy, przepustnicy. kolektora ssącego, zaślepkę odmy, uszczelkę pompy i czujnik spalania stukowego, że już nie wspomnę o chemii potrzebnej do montażu tego wszystkiego i czyszczenia skrzyni korbowej z nalotów. A już po tym olej w silniku i klocki będę wymieniał bo już pora...
Pompy wody się nie regeneruje. Jak nie masz dużo PLN to jedynie zakup Krafta za 250zł cię uratuje. Jednym taka pompa wytrzyma 20tyś a innym 80tyś. Poszukaj temat był omawiany. Polecany jedynie oryginał z aso koszt ok 850zł i jest spokój na lata.
Zakupię jak już chyba febi bilstein za 300, w aso koszt to 750. Z chęcią założyłbym ori oczywiście ale czeka mnie jeszcze trochę wydatków więc przeznaczę 300 na ten cel....
Pompy wody jak najbardziej się regeneruje, takie właśnie są w ASO i tylko takie.
Nie można tego zrobić we własnym zakresie, bo sprytnie tutaj jest wykonane uszczelnienie łożyska. Firm, które to robią jest kilka w Polsce.
No cóż myślałem, że mój super hydrauliczny ściągacz wystarczy ale się pomyliłem, a szkoda bo pompa jest ori
nie zgadzam się, bzdura,
troll dobrze pisze. Jak robiłem remont swojego M60 to wśród części kupowanych w Aso była pompa wody.
Panowie z działu części poinformowali mnie, że pompy sprzedawane przez BMW do tego silnika nie są nowe tylko regenerowane.
Potwierdzam, to samo mówili mnie.
Każdy kto chciałby zweryfikować czy pompy wody do danego silnika są regenerowane czy nowe, może zadzwonić do dowolnego ASO BMW i zapytać, będzie miał 100% pewności. Takie potwierdzanie potwierdzenia kolegi nic nie daje. Gdyby wszystko sprzedawali regenerowane to skąd brali by części do regeneracji?
to tak zwany "recon"
Podam Ci przykład z innej firmy, kupując przekładnie kierowniczą do LR płacę powiedzmy 2000 zł ale odsyłam im starą przekładnie od klienta. jeżeli nie zrobię tego to do kolejnej faktury doliczają mi parę setek za to że nie zwróciłem starej którą oni regenerują. i nie mówię o zakładzie regeneracji przekładni tylko o zamówieniu części od dystrybutora. Oczywiście mogę kupić mową nową a nie recon ale zapłacę dużo drożej.
sytuacja dotyczy również innych części niż przekładnia.
B.dobra firma hepu-pompa do m60b40 e38 kosztuje 450zł i chyba nie warto kombinować
"to tak zwany "recon"
Podam Ci przykład z innej firmy, kupując przekładnie kierowniczą do LR płacę powiedzmy 2000 zł ale odsyłam im starą przekładnie od klienta. jeżeli nie zrobię tego to do kolejnej faktury doliczają mi parę setek za to że nie zwróciłem starej którą oni regenerują. i nie mówię o zakładzie regeneracji przekładni tylko o zamówieniu części od dystrybutora. Oczywiście mogę kupić mową nową a nie recon ale zapłacę dużo drożej.
sytuacja dotyczy również innych części niż przekładnia."
Oczywiście że wiem o tym, ale nie można mówić że "Wszystkie pompy do tych aut w ASO są regenerowane".
W tej chwili są regenerowane, tak samo jak alternatory, czy rozruszniki. Kiedyś jak kupowałeś to musiałeś oddać stary I tak sobie zrobili stock. Normalna sprawa, jak będzie schodziło to kiedyś znowu będą wymagali corów I tyle.
Z drugiej strony nie wiem czemu taka dyskusja rozgorzała. Regenerowana pompa wody niczym nie ustępuje nowej, bo ze starej jest tylko obudowa, zresztą wyszkiełkowana I tyle. Technologia uszczelnienia wałka łożyska jest taka sama czy to nowa pompa, czy stara.
Czyli co tu dużo pisać moja stara oryginalna pompa jeszcze się przyda kiedy padnie nowo założony bilstein :)