....................
....................
Nie uważasz że to przerost formy nad treścią? nie uważasz. Turbiny do siódemki....
Poza tym, według Ciebie jaki może być orientacyjny koszt takiego zabiegu? Ile jesteś w stanie na to przeznaczyć? Zdajesz sobie sprawę co znaczy wszczepić dwie turbiny do V12? Nie wiem czy ktokolwiek w tym kraju był by w stanie Ci to zrobić po ludzku
koleś ma marzenia ściętej głowy ;)
Znalazłem jedną firmę w USA co tuninguje V12 ( rozwierca , turbo i takie tam ) .... ale tą cenę można kupić L7 lub Alpinę ;)
No to faktycznie,zabieg taki to wartość nowej fury.Nawet w E46 330ci jest to nie opłacalne i lepiej już kupić M3.Ale jeśli kolega dysponuję taką gotówką i fachowcami to czemu nie.
Może kupil zajechane 750 i ma wrazenie ze to nie jedzie i wpadl na pomysl uturbienia, kompresor jeszcze dorzuc bo za slabe bedzie
dajcie spokój, ja chce zobaczyć te 700KM na dwóch zaworach na cylinder, bo to chyba mało realne bez ekstremalnych przeróbek
koszt pewnie z 100tys zł, ale sie da
W 30 by się zmieścił ale jak z wykonaniem to już trudno powiedzieć.
I za 5-6 tysi by zrobił bo mało kto sie bawi w tłoki wałki. Można wsadzić samo turbo blow offy i to jakoś zestroić ale głównym problemem tutaj jest brak miejsca.
Fajnie jest czasem poczytać pomysły dorosłych ludzi które niestety pozostaną w strefie marzeń jak u dzieci, w głowie fajnie wszystko się robi i planuje ale przelać tego na rzeczywistość się nie da głównie z powodu braku pieniędzy bo można prawie wszystko ale nie zawsze jest za co lub nie zawsze się opłaca. Ja sobie planuje niewiadomo co z E32 ale bardziej realne tylko kasy brakuje lub czasu np. barany polerke felg i inne cuda a tym czasem przez 3 lata posiadania wypolerowalem tylko 2 felgi i to nie do konca a na banalne rzeczy jak mycie bema czeka już 3 tyg i nie ma kiedy albo sie nie chce. Tak że gdzie to porównać z turbo albo kompresorem.
Skoro masz 6 cyfrową kwotę na koncie (koszt bi-turbo w V12) to po co kupiłeś stare 750 ?
Jeszcze zrozumiałbym jakbyś chciał wsadzić np silnik z M5, już takie E38 widziałem i to już ładnie latało ;)
Napisz czy robisz sobie jaja czy mówisz serio. Bo jak robisz sobie jaja to i ja się pośmieje. A jak mówisz serio to napisz czy zdajesz sobie sprawę jakie to są koszta? Jeżeli tak to mogę Ci udzielić paru cennych info.
Co tu się rozpisywać. Gra nie warta świeczki :highly_amused: Jak dla mnie E38 to nie jest auto sportowe na wyścigi. Chyba, że 700KM tylko dla szpanu. Jak chcesz, aby auto Ci jeździło to lepiej kupić za te pieniądze jakieś autko sportowe i będzie śmigać :tongue-new:
Może od początku : ile autor ma lat? ;-)
Po pierwsze. Nie chcę nikogo bronić ani nikogo razić. Rzeczywiście autor wątku nie zdaje sobie sprawy z kosztów ale sam temat czysto teoretycznie mógł być rozwojowy, można było na ten temat dużo powiedzieć, nie rozumiem więc dlaczego tak po Nim jedziecie.
Ktoś chętny na rzeczową rozmowę na ten temat czy dalej będziemy tylko drwić ?? Bo jak chcemy teoretyzować to ja z przyjemnością wyrażę swoje zdanie a myślę, że mógłbym co nieco w temacie powiedzieć .
Po drugie, naprawdę widzicie coś złego w uturbianiu 7er ?? Ja uważam to za mniejszą profanację niż zapaćkanie lamp i wszystkiego co możliwe czarnym sprajem. Myślę że soft turbo zagości u mnie pod maską zaraz po ogarnięciu blacharki.
Teraz możecie rzucać we mnie kupą choć mam nadzieję na rzeczową dyskusję.
Ja też z chęcią bym podyskutował na ten temat. myślę że mam dużo przydatnej wiedzy w tym temacie. Ale ja muszę mieć pewność że autor myśli o tym poważnie. Bo jak się naprodukuje na kilka stron a później pójdzie to się wszystko walić to mi się nie chcę.
ale temat o uturbianiu v12 już był
za 6 tys to kolega może prościej bedzie wsadzic dwa tds z e34 i dołozyc po 2 turbiny jeszcze ze scanii to uzyskasz te 700 ps...ehehhee
No i autor wątku zwątpił w swój pomysł bo wykasował treść tematu. Jak dla mnie temat można zamknąć