Witam jakiś czas temu zapalił mi się bremsbelag perfum wymieniłem klocki przód i tył z czujnikami "ATE", ale komunikat nie zniknął. Co może być przyczyną????
Wersja do druku
Witam jakiś czas temu zapalił mi się bremsbelag perfum wymieniłem klocki przód i tył z czujnikami "ATE", ale komunikat nie zniknął. Co może być przyczyną????
Niewykasowanie błedu komputerem
Jakim programem można to zrobić.
Wysłane z mojego C6603
W Inpie brak opcji takiej
Wysłane z mojego C6603
Odłącz aku i zewrzyj klemy na kilkanaście sekund. Wykasujesz wszystkie błędy. Jeśli komunikat nie zniknie, to czujniki jednak mają wadę. Sam takie kupiłem, że od nowości miały przerwę w obwodzie.
nie uszkodze nic jak zewrze kremy???
Wysłane z mojego C6603
tez mialem taki problem. Tylko wymiana czujnika pomogla. Zadne wykasowanie za pomoca komputera nie bylo potrzebne
Miałem dwa komplety czujników. Na jednym i drugim komplecie to samo.
Wysłane z mojego C6603
Zerwany kabel przy wtyczce lub przy wpinaniu wygięty pin tak ze nie styka.
Dziękuje za pomoc dzisiaj sprawdzę wasze sugestie
Wysłane z mojego C6603
ogólnie ma być obwód zamknięty, jak czujnik się przeciera robi się przerwa i pisze komunikat. komunikat znika po zrobieniu obwodu zamknietego czyli zastosowaniu nowego czujnika przewody dostaja impuls tylko na pozycji 2 stacyjki czyli przy zalączaniu i wylączaniu auta i wtedy "testują" czy obwód jest zamknięty czyli czy prąd plynie. nie musisz nic kasowac komunikat zniika sam. czesto parcieja przewody w samej kostce podlaczeniowej. Pociągnij delikatnie i zobacz czy ktorys z kabelkow nie wyjdzie z kostki.
Wszystko jasne dziękuję bardzo, uważam temat za zamknięty
Wysłane z mojego C6603
ok.tylko co było przyczyną tego problemu ???
Musiałem poprawić wiązkę (przetarty kabel w izolacji)
Wysłane z mojego C6603
Taki drobiazg a jak wnerwia.
to widzę, że cię trochę nakierowałem ;) a co do zwierania klem nigdy bym tak nie zrobił a dla bezpieczeństwa jak już zwarłbym przez żarówkę 21W zawsze zostają mikro napięcia i mogą popłynąć mikroprądy, w większości jest w e38 pozabezpieczane przed prądami zwrotnymi ale jest parę miejsc które mogą uwalić tak parę znaczących punktów autka ;)
Jeszcze raz dzięki za podpowiedzi :-)
Wysłane z mojego C6603