Witam
Musze wykręcić rozrusznik w mojej bmw e65 735i. każdy z mechaników chce mi rozkręcać układ wydechowy a wiadomo co się z tym wiąże.
przerabiał ktoś ten temat ? jest możliwość wyciągnięcia go bez odkręcania kolektora ??
Wersja do druku
Witam
Musze wykręcić rozrusznik w mojej bmw e65 735i. każdy z mechaników chce mi rozkręcać układ wydechowy a wiadomo co się z tym wiąże.
przerabiał ktoś ten temat ? jest możliwość wyciągnięcia go bez odkręcania kolektora ??
nie wydaje mi sie ze trrzeba kolektory ruszac.Wyjmowałem nie raz z V8 i V12 i dawało rade.Co prawda to były E32,E34,E38 ale w E65 by było inaczej ????Nie wydaje mi sie ale moge sie mylić
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Kolego Adasio
po 1 muszę wykręcić rozrusznik bo rano jak odpalam silnik na zimnym bendix nie cofa się po odpaleniu auta i chodzi przez chwile razem z silnikiem,
ale po nagrzaniu już sie motoru odpala normalnie. tylko jak ostygnie sa takie cyrki ze minuta chodzi boje się żeby sie nie spalił. i ciężko zaskakuje muszę parę razy nacisnąć start/stop.
po 2 twierdzą ze rozrusznik jest za duży żeby go wyciągnąć i trzeba odpiąć prawe barany i odsunąć wydech bo obok rozrusznika mamy kata. śruby normalnie się odkręca.
dla mnie to trochę nie logiczne i będę jutro próbował go wyciągać bez rozpinania niczego.
Ale chciałem spytać czy ktoś to przerabiał.
Ja nie przerabiałem wyciągania rozrusznika ale wydaje mi się że się powinno udać
Może napisz potem co i jak dla potomnych :P
Spoko maż jak w banku bo byłem u 3 mechaników :P
załamałem się.
nie sądziłem ze może być z tym problem aż taki i zszedłem do kanału obadałem fakt jest mało miejsca na jego wyciągniecie ale bez przesady.
wszystko opisze.
a jeszcze jedno akumulator można normalnie rozłączyć ??
czytaj PW :)
jesli to V8 to
- kolyska na dol
- lapa silnika precz
- kolektor wydechowy z katem precz
i dobrze by bylo jak silnik bedzie wisial przesunac go maxymalnie w strone kierowcy latwiej sie kolektor wykreca
royal 735i to wiadomo że V8.Czyli ma chłopak przerypaną naprawe😢😢😢
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Witam koledzy
niestety kolega royal ma racje tak jak napisał wszystko trzeba ściągać. nie ma możliwości wyciągnięcia rozrusznika.
Ku przestrodze
oczywiście mówimy o silniku V8 czyli 3.6-4.0-4.4
nie wiem jak 4.8 prawdopodobnie to samo
i nie mam pojecia czy v12 6.0
R6 ?? 3.5 ? jak bylo tylko 3.0. chyba że sie myle. a ty mówisz o R6 3.5 D to tak. choć to i tak 3.0.
no wlasnie nie wiem jaka ma pojenosc ale na klapie bylo 535i i z tego co doczytalem teraz to na USA szly takie jakies juz z turbo albo nawet biturbo nie jestem pewien
i to niby bylo 3,0
A co do Tematu to juz mialem przyjemnosc wykrecania rozrusznika i niestety nie da sie inaczej
no to by się zgadzało to jak f10 montują 3.0 R6 turbo i masz 535i :)
rozrusznik masakra.
Ale to był początek dalszej problematyki okazało się że woda cieknie z pod klapki gdzie mamy słyną rurkę z oringami. I podczas odkręcania jej urwała się jedna z śrub...
jeśli będzie ktoś ciekawy opisze co było dalej ale to była wiśienka na torcie :)
Chłopaki da się wyciągnąć rozrusznik, tylko trzeba jedną sondę wykręcić. Ja osobiście w e64 4.5 ben wyciągałem w ok 30min rozrusznik więc myślę że w e65 jest podobnie.
dokładnie...