-
pompa wody m60 b30
jako iż problem był z ogrzewaniem i czytałem że jednemu z kolegów szwankowała pompa wody czyli jak miał duże obroty to grzało a jak mniejsze to nie , u mnie rzecz ma się dokładnie tak , dziś to sprawdziłem na postoju , wygląda na to że jakby pompa się nie kręciła na małych obrotach , trzeba kupić no trudno do 3.0 v8 są najdroższe ale cóz , szukam po allegro i nie umiem dojść do ładu bo wg. katalogu jest num : 11 51 0 007 043 oraz 11 51 0 004 164 , natomiast na allegro znalazłem taką http://allegro.pl/pompa-wody-bmw-e34...994489351.html , pytanie jeszcze czy z e32 m60b30 będzie pasować lub z 3,5 l z e38 ?
-
Piszesz strasznie niezrozumiale ale ogółem pompa z M60B30 jest taka sama jak w silniku M60B40.
Silniki 3,5 to nie są M60 tylko już M62 i z niego pompa nie będzie pasowała - jest za to taka sama jak w 4,4.
Jak potrzebujesz jakieś konkretne info to pisz ... tylko trochę bardziej zrozumiale proszę ;)
-
No konkretnie jaka pompa jest odpowiednia skoro zadna z wyszukanych na alledrogo nie ma num. z katalogu....sugerowac sie opisem czy isc do sklepu zamowic pod model i niech sprowadzaja...
-
A ja ci powiem ze to nie pompa. Postaw auto na wolnych na 5min i jak trzyma temperature to nie pompa
-
no właśnie że samochód chodził z dobre 30 min bo przy okazji obczajałem co z ksenonem , po tym czasie temp. podniosła się ( jak do wczoraj wskazówka zawsze była pion ) , wychyliła się między środek a czerwone , przegazowałem i potrzymałem kilka sekund między 3-3,5 tyś. obrotów i zaraz zaczęła spadać do pionu i została
-
ja bym sprawdził pompkę przy elektrozaworach
-
ja tak miałem jak mi padł termostat
-
łoo matko.... to co mam sprawdzić....w temacie o braku ogrzewania było że podejrzenie pompy wody , przyspieszacz obiegu pod elektrozaworami też może być? no i teraz termostat... dodam że wąż górny od chłodnicy trochę nabrzmiewa ...
-
nie termostat! moge sie założyć o skrzynke piwa ze to pompka
-
pompka powoduje puchnięcie węża i wzrost temperatury ponad normę oraz brak ogrzewania na niskich obrotach?
-
oczywiscie może byc to pompa wody, ale wydaje mi sie ze to nie w twoim przypadku, gdyby to była pompa to auto na 100% by nie wytrzymało 30min na wolnych obrotach to raz, dwa ze nawet przy uszkodzonej pompie wodnej a sprawnej przy elektrozaworach było by ogrzewanie, a przewody wodne puchną? zależy w jakim stopniu, jezeli masz na panelu klimatronika funkcje "rest" może bardzo łatwo sprawdzić działanie pompki elektrycznej
-
nie wiem czy mam taką funkcję i gdzie :) co do węża to jak zaczyna grzać i mam wyższe obroty temp. zaraz spada i wąż odpuszcza ciśnienie ( staje się mniej napuchnięty , wg. mnie optymalnie ) sprawdzałem to znowu dziś i po przetrzymaniu dwa razy na wyższych obrotach i odpuszczeniu na normalne obroty grzało jednostajnie ( mocno bo tak ustawiłem ) i temp. była ok , czyli coś raz działa a raz nie... ale chyba jest coraz gorzej bo tak temp. nie skakała
-
czyli teraz temperatura skacze czy nie? co sie dzieje po 5min stania auta na wolnych?
-
Po 5 min nic, zagrzewa sie dosc dlugo , temp. stoi ok i jakis czas grzeje , po jakims czasie przestaje grzac, temp. sie podnosi, przegazowka ponad 3 tys. obrotow i temp. spada i zaczyna grzac
-
A w przypadku M60 jakie wystempowały wirniki pomp metalowe czy plastiki ?
-
zalezy od producenta pompy
-